Menu
5 inspirací ze světa, jak na úspěšný náborový post pro sociální sítě

5 inspirací ze světa, jak na úspěšný náborový post pro sociální sítě

Marně si lámete hlavu, jak do firmy sehnat nové pracovníky? Modrý duch přináší 5 tipů, se kterými napíšete dokonalé náborové posty na sociální sítě. Sami uvidíte, že ani nezaměstnanost na úrovni 3,4 % nemusí být problém. Stačí jenom správně oslovit lidi, kteří chtějí změnit práci. Číst dále

5 tipů, jak zdražit a neodradit si tím zákazníky

5 tipů, jak zdražit a neodradit si tím zákazníky

Náklady neustále rostou, a proto se ani vám pravděpodobně nevyhne zdražování. Jenže každé navýšení ceny s sebou nese riziko, že ztratíte klienty. Správný postup zdražování se pochopitelně liší případ od případu. Několik základních pouček a pravidel však platí téměř pokaždé. Přečtěte si 5 doporučení, které výrazně zvednou vaše šance na úspěšné zdražení. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Blog

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

1.místo91390 přečtení

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

2.místo89153 přečtení

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

3.místo83808 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Jak na produktové popisky?

Jak na produktové popisky?

Produktové popisky, tedy doprovodné texty k produktům, případně službám, jejichž cílem je motivovat zákazníky ke koupi, mohou na potenciální klienty zapůsobit pozitivně, ale taky bohužel i negativně nebo nikterak, pokud je nenapíšeme správně. Co by měl takový produktový popisek obsahovat a proč? Číst dále

Podcast BlueGhost Update získal bronz na Zlatém středníku 2022

Podcast BlueGhost Update získal bronz na Zlatém středníku 2022

BlueGhost Update získal bronzové ocenění v oborové soutěži Zlatý středník v kategorii Podcast. Slavnostní vyhlášení proběhlo 1. září v pražském Cubex Centru. Číst dále

Přes 60 % e-shopů se cítí ohrožených. Na co se jim vyplatí zaměřit?

Přes 60 % e-shopů se cítí ohrožených. Na co se jim vyplatí zaměřit?

Společnost Mallpay provedla průzkum, ve kterém oslovila 160 českých e-shopů napříč trhem. Přinesla tak velice zajímavá data ohledně jejich očekávání pro následující období a co může být klíčové pro další fungování… Číst dále

Verze Google Analytics příští rok končí, co dělat a na co se zaměřit?

Verze Google Analytics příští rok končí, co dělat a na co se zaměřit?

Možná jste již zaregistrovali, že příští rok skončí současná verze Google Analytics – Universal Analytics. Jak ale řešit analytiku svého webu dále? A na co se zaměřit? Modrý duch doporučuje… Číst dále

Co se změnilo na LinkedInu? 7 novinek roku 2022

Co se změnilo na LinkedInu? 7 novinek roku 2022

Chcete se prosadit na LinkedInu? Modrý duch přináší 7 novinek roku 2022, které vám pomohou na této populární síti zazářit. Navážete nové obchodní kontakty. Potvrdíte vaši pozici leadera v oboru. A stanete se inspirativní osobností pro více než 2 miliony českých uživatelů. Číst dále

Portrétová fotografie na webu: Jak na ni?

Portrétová fotografie na webu: Jak na ni?

Na webu se prezentujeme nejen písemně, ale i vizuálně. A stejně jako mají své zásady texty na internetu, existují i doporučení pro webové portréty. Jak mají tedy fotografie nás a našeho týmu v online prostoru vypadat? Číst dále

Naučte se používat design thinking, ať máte inovace jako Google

Naučte se používat design thinking, ať máte inovace jako Google

Máte problém, se kterým si nevíte rady? A znáte design thinking? Tento inovativní přístup používá Google, IBM a mnoho dalších společností po celém světě k navrhování produktů, služeb, ale i k řešení různě „zapeklitých“ problémů. Metoda vám pomůže téměř ve všech odvětvích a přínosná pro vás může být i v osobním životě. Číst dále

Jak na rychlejší web? Zkuste (nejen) WP Rocket

Jak na rychlejší web? Zkuste (nejen) WP Rocket

Rychlost je dnes bezpochyby jedna z těch důležitějších věcí. Pokud nereagujete dostatečně svižně na to, co se děje, jste prakticky hned pozadu. To samé platí i pro rychlost webových stránek, kterou ale stále spousta firem opomíjí. Možná byste se přitom divili, kolik může stát například jen o jednu vteřinu zpožděné načítání... Číst dále

Humor v marketingu aneb jste pro klienty dostatečně vtipní?

Humor v marketingu aneb jste pro klienty dostatečně vtipní?

S příchodem pandemie a války se z našich životů vytratila poměrně radostná nálada, která zde panovala před tím. Přes dva roky neustálého stresu tak nyní vyvolávají ještě větší touhu zákazníků po humorných zprávách a reklamních nápadech. Nebo ne? Číst dále

Načíst starší