245 501 151 Po-Pá 9-17 hod Zobrazit menu

Často kladené otázky při práci s emaily

Není Vám něco jasné? Je dost dobře možné, že nejste první, kdo řeší tento problém. Zde naleznete seznam nejčastějších otázek ohledně práce s emaily, se kterými se v BlueGhostu potkáváme. Na všechny z nich jsme pro Vás připravili stručné a jasné odpovědi.

Jak si mohu zřídit či zrušit e-mailovou schránku?

Pošlete na naši technickou podporu požadavek, ve kterém uvedete seznam e-mailových schránek, které potřebujete založit a my je Vám založíme. Zároveň obdržíte automaticky generovaný e-mail s přihlašovacími údaji a nastaveními pro poštovní klienty.

Je počet e-mailových schránek, které si mohu ke stránkám nechat zřídit, nějak omezen?

Počet e-mailových schránek, které můžete na doméně mít, není nijak omezen.

Jak si změním heslo do e-mailové schránky?

Pošlete na naši technickou podporu požadavek, ve kterém uvedete u jaké schránky heslo potřebujete změnit a my jej Vám změníme. O změně budete informování e-mailovou zprávou.

Jak si nastavím přeposílání na jinou e-mailovou schránku?

Pošlete na naši technickou podporu požadavek, ve kterém uvedete u jaké schránky chcete přesměrování nastavit, e-mailovou schránku, kam potřebujete, aby pošta byla přeposílána a my Vám to nastavíme. Po provedení nastavení budete informování e-mailovou zprávou.

Je možné přistupovat k e-mailové schránce, co od Vás mám, nejen přes poštovního klienta?

Na webmail.blueghost.cz najdete webové rozhraní, kde se můžete přihlásit s údaji, které jste od nás obdrželi při zřízení e-mailové schránky.

Chodí mi velké množství spamů, lze s tím něco dělat?

Na našich serverech máme tzv. samoučící spamový filtr, který se postupně aktualizuje. Spamy tedy přetahujte na webovém rozhraní či ve Vašem e-mailovém klientovi do spamu. Během následujících týdnů by spamu ve Vaší schránce mělo ubývat. Pokud používáte e-mailového klienta (Outlook, Thunderbird), je třeba mít nastavený protokol příchozí pošty typu imap, nikoliv pop3.

Co mám dělat, pokud mi poštovní klient neodesílá či nepřijímá poštu (Outlook, Thunderbird, apod)?

Zkuste se přihlásit do Vaší e-mailové schránky na webovém rozhraní webmail.blueghost.cz. Pokud se Vám daří odesílat a příjímat pošta tam, pak není problém u nás, ale v nastavení Vašeho e-mailového klienta. K problému může dojít i nenadále, např. po aktualizaci poštovního klienta, o které nemusíte vědět. S tím Vám bohužel nemůžeme pomoci. Doporučujeme obrátit se na podporu či fórum klienta, co používáte. Pokud by Vám nefungovala pošta ani na webovém rozhraní, pak nás neprodleně kontaktujte.

Je možné, že poštovní klient (Outlook, Thunderbird, apod.) najednou začne požadovat heslo při odesílání pošty?

Ano, toto možné je. Většinou to je způsobeno změnou podmínek Vašeho poskytovatele připojení, který začne vyžadovat výhradně své smtp (server odchozí pošty). S tím Vám bohužel nemůžeme pomoci. V tomto případě se musíte obrátit na poskytovatele svého připojení, aby Vám jej sdělil. Než se Vám to podaří vyřešit, můžete využít našeho webového rozhraní, které najdete na webmail.blueghost.cz. K problému může dojít i po aktualizaci poštovního klienta, o které nemusíte vědět. V tomto případě doporučujeme obrátit se na podporu či fórum klienta, co používáte.

Klient si stěžuje, že mu z mých stránek nejsou doručovány e-maily (např. s výzvou k platbě, voucherem). V čem může být chyba?

Tento problém může být způsoben několika důvody. Tím hlavním většinou je, že klientovi e-maily padají do spamu, je tedy třeba, aby se podíval tam. Pokud ve spamu e-maily nemá (může mít však nastavené i automatické mazání spamů), zkontrolujte e-mailovou schránku, kterou máte v administraci nastavenou jako odchozí pro odesílání těchto zpráv. Je možné, že se Vám tam e-maily vracejí, např. z důvodu, že klient zadal špatnou adresu (neexistující adresu) nebo má plnou schránku apod.