Menu

ZRUŠENO: B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky (offline seminář)

TERMÍN 29. 11. 2022 ZRUŠEN. Jak oživit tok poptávek do B2B firem po covidové ráně, která na dlouhou dobu znemožnila osobní setkávání, stejně jako pořádání výstav a veletrhů? Jak o vaší firmě dát vědět světu, i když podnikáte ve velmi specifickém B2B odvětví? Jak si vybudovat marketingový funnel a zajistit si trvalý přísun relevantních leadů?

ZRUŠENO: B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky (offline seminář)

Jak získat více relevantních leadů pro vaše konkrétní, úzce zaměřené B2B služby a produkty?

Podnikáte ve velmi úzce zaměřeném B2B odvětví a potýkáte se s nedostatkem nových obchodních příležitostí? Leady z nebe nespadnou. Nad získáváním nových poptávek je potřeba přemýšlet strategicky. Tištěné katalogy a veletrhy už v roce 2022 zdaleka nestačí. Nadešel čas hlouběji se ponořit do vod e-commerce. Naučte se využívat online marketing pro specifické potřeby B2B podnikání. B2B online marketing totiž neobnáší jen web, LinkedIn a newsletter, či nahodilý nákup mediálního prostoru. Na workshopu se dozvíte, jak si vybudovat marketingový funnel, který vám zajistí dlouhodobý přísun relevantních obchodních příležitostí.

 

Období covidu výrazně zasáhlo obchodní a marketingová oddělení v B2B firmách napříč všemi odvětvími. Byly zpřetrhány obchodní vztahy a přestaly se navazovat nové, bylo zrušeno bezpočet výstav a veletrhů a místo osobních schůzek byli lidé nuceni přejít na videocally. B2B firmy tak byly nepřímo vhozeny do digitální reality 21. století. Byly donuceny si rychle osvojit pravidla digitálního marketingu a následovat již prosperující část trhu – e-commerce.

Ovšem B2B segment a jeho marketing mají svá specifika a to, co běžně v e-commerce funguje, nelze prostoduše zkopírovat a aplikovat na marketing B2B firem. V praxi se navíc setkáváme s nepochopením online marketingu jako takového, kdy si celá řada firem stále myslí, že stačí vytvořit web a leady začnou chodit samy. Avšak bez kvalitně vytvořeného marketingového ekosystému se to nikdy nestane.

Na workshopu získáte nejen teoretické znalosti z B2B marketingu, ale vytvoříte si i vaši vlastní firemní marketingovou leadgen strategii, kterou budete moci ihned aplikovat do praxe.

Na školení bude dostatek času teorii, praktická cvičení i networking.

Na školení bude dostatek času pro teorii, praktická cvičení i networking.

Co se na workshopu naučíte

  • Jak vybudovat leadgen marketingový funnel.
  • Jak vytvořit dlouhodobou leadgen marketingovou strategii.
  • Jak si vytvořit vlastní firemní identitu.
  • Jak objevit a poznat svoji konkurenci a své zákazníky.
  • Jak si sestavit marketingový mix.
  • Jak na postcovidový marketing – čím a jak nahradit konference, výstavy a veletrhy.
  • Jak oslovit široké spektrum potenciálních B2B zákazníků, a to včetně specifických cílových skupin, jako je např. bankovní sektor nebo nastupující mladá generace.
  • Jak získat B2B zákazníky ještě dříve, než sami zjistí, že něco potřebují.

Seminář bude mít část teoretickou a část workshopovou, kde si probíranou teorii osvojíte a převedete do ihned použitelné praxe.

Lektor

Alexander Visnyai, marketingový stratég a současný CSO Modrého ducha, se více než 13 let věnuje digitálnímu marketingu, strategiím, poradenství a businessu. Začínal v době, kdy měla většina lidí tlačítkový mobilní telefon a pojmy jako responzivní web, automatizace, machine learning apod. v oblasti marketingu neexistovaly. Jak sám říká, odžil si celou důležitou etapu vývoje digitálního marketingu, díky čemuž dokáže lépe predikovat, kterým směrem se vývoj bude ubírat.

Co ještě potřebujete vědět?

  • Na semináři bude prostor pro otázky i networking.
  • Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151

Místo konání

Těšíme se na vás fyzicky v prostorách klubovny Modrého ducha: BlueGhost, Českomalínská 516/27, 160 00 Praha 6 - Dejvice.

Jak se vám článek líbil?

1

Praktický

3

Inspirující

0

Zábavný

1

Nic moc