245 501 151 Po-Pá 9-17 hod Zobrazit menu

Jak nastavit poštovního klienta Microsoft Outlook 2010

Průvodce nastavením poštovního klienta Microsoft Outlook 2010.

TIP: Nevyhovuje Vám Microsoft Outlook? Zkuste Mozilla Thunderbird, je zdarma!
  1. Po spuštění klikněte na "Soubor", přejděte do části "Informace" a klikněte na "Přidat účet".
  2. Zde zaškrtněte jen volbu "Konfigurovat ručně nastavení serveru nebo další typy serveru" a klikněte na tlačítko další.
  3. Zvolte možnost "E-mail v internetu" a klikněte na tlačítko další.
  4. V tomto okně vyplňte:
    • Vaše jméno nebo alias (např. Jakub Novák)
    • E-mailovou adresu (např. novak@blueghost.cz)
    • Jako Typ účtu vyberte POP3
    • Server příchozí pošty (pop3.blueghost.cz)
    • Server pro odchozí poštu (smtp.blueghost.cz)
    • Uživatelské jméno (např. novak@blueghost.cz)
    • Zadejte přístupové heslo
  5. Klikněte na tlačítko „Test nastavení účtu...“
    • Pokud proběhne v pořádku klikněte na tlačítko „Další nastavení“
    • Pokud se zobrazí nějáká chyba, zkontrolujte zadané údaje a test nastavení účtu opakujte
    Možné komplikace:

    Test nastavení stále neúspěšný?

    • Zkontrolujte nastavení brány firewall, zkuste jí po dobu nastavení vypnout.
    • Zkontrolujte nastavení antivirového programu, zkuste ho po dobu nastavení vypnout.
  6. Po kliknutí na tlačítko „další nastavení“ zvolte záložku „Server pro odchozí poštu“
    • Zaškrtněte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření"
    • Kliknětě na „OK“
  7. Nyní klikněte na tlačítko "Další" a dokončete nastavení kliknutím na tlačítko "Dokončit".

Možné komplikace:

Test nastavení stále neúspěšný?

  • Zkontrolujte nastavení brány firewall, zkuste jí po dobu nastavení vypnout.
  • Zkontrolujte nastavení antivirového programu, zkuste ho po dobu nastavení vypnout.

Účet vytvořen, poštu lze přijmout, ale nikoliv odeslat?

  • Je třeba zkontrolovat nastavení serveru odesílané pošty (tzv. SMTP) ve Vašem poštovním programu. Měl by být nastaven na smtp.blueghost.cz. Můžete však využít i smtp serveru poskytovatele Vašeho připojení, někteří jej dokonce vyžadují, např. provideři wi-fi.

Seznam smtp serverů častých poskytovatelů připojení:

  • Telefonica O2 (ADSL): smtp.iol.cz nebo smtp.o2isp.cz (server vyžaduje ověření)
  • T-Mobile: smtp.t-email.cz, Vodafone: smtp.vodafonemail.cz
  • UPC: smtp.upcmail.cz
  • Volny.cz: smtp.volny.cz

Pokud server požaduje ověření, je pak třeba ještě vyplnit uživatelské jméno a heslo, které jste obdrželi od poskytovatele připojení (nejedná se o heslo pro přihlášení do e-mailové schránky, které jste obdrželi od nás).