- Po spuštění klikněte na "Soubor", přejděte do části "Informace" a klikněte na "Přidat účet".
- Zde zaškrtněte jen volbu "Konfigurovat ručně nastavení serveru nebo další typy serveru" a klikněte na tlačítko další.
-
Zvolte možnost "E-mail v internetu" a klikněte na tlačítko další.
- V tomto okně vyplňte:
- Vaše jméno nebo alias (např. Jakub Novák)
- E-mailovou adresu (např. novak@blueghost.cz)
- Jako Typ účtu vyberte POP3
- Server příchozí pošty (pop3.blueghost.cz)
- Server pro odchozí poštu (smtp.blueghost.cz)
- Uživatelské jméno (např. novak@blueghost.cz)
- Zadejte přístupové heslo
- Klikněte na tlačítko „Test nastavení účtu...“
- Pokud proběhne v pořádku klikněte na tlačítko „Další nastavení“
- Pokud se zobrazí nějáká chyba, zkontrolujte zadané údaje a test nastavení účtu opakujte
- Po kliknutí na tlačítko „další nastavení“ zvolte záložku „Server pro odchozí poštu“
- Zaškrtněte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření"
- Kliknětě na „OK“
- Nyní klikněte na tlačítko "Další" a dokončete nastavení kliknutím na tlačítko "Dokončit".

Možné komplikace:
Test nastavení stále neúspěšný?
- Zkontrolujte nastavení brány firewall, zkuste jí po dobu nastavení vypnout.
- Zkontrolujte nastavení antivirového programu, zkuste ho po dobu nastavení vypnout.
Účet vytvořen, poštu lze přijmout, ale nikoliv odeslat?
- Je třeba zkontrolovat nastavení serveru odesílané pošty (tzv. SMTP) ve Vašem poštovním programu. Měl by být nastaven na smtp.blueghost.cz. Můžete však využít i smtp serveru poskytovatele Vašeho připojení, někteří jej dokonce vyžadují, např. provideři wi-fi.
Seznam smtp serverů častých poskytovatelů připojení:
- Telefonica O2 (ADSL): smtp.iol.cz nebo smtp.o2isp.cz (server vyžaduje ověření)
- T-Mobile: smtp.t-email.cz, Vodafone: smtp.vodafonemail.cz
- UPC: smtp.upcmail.cz
- Volny.cz: smtp.volny.cz
Pokud server požaduje ověření, je pak třeba ještě vyplnit uživatelské jméno a heslo, které jste obdrželi od poskytovatele připojení (nejedná se o heslo pro přihlášení do e-mailové schránky, které jste obdrželi od nás).