245 501 151 Po-Pá 9-17 hod Zobrazit menu

Jak pracovat s e-maily na webovém rozhraní

Nevíte jak ovládat naše webové rozhraní webmailu? S následujícím návodem zvládnete základní práci s emaily levou zadní.

Přihlášení

Nejdříve je nutné se do Vaší schránky přihlásit pomocí údajů, které jste od nás obdrželi. Přihlásíte se na této adrese: webmail.blueghost.cz

Přijímání a čtení emailů

  • Po přihlášení dojde ke stáhnutí poslední pošty, pokud chcete emaily stáhnout ručně, klikněte na tlačítko "Zkontrolovat poštu"
  • Emaily můžete třídit do složek které vydíte v levém panelu, složky vytvoříte pomocí odkazu Nastavení - Správa složek
  • Seznam emailů vydíte v prostředním panelu, emaily můžete seřadit pokud kliknete na nadpis zvoleného sloupce
  • Po kliknutí na řádek emailu s ním můžete provádět další akce (odpovědět, přeposlat...)

Vytváření emailů

  • Nový email vytvoříte pomocí tlačítka "Nová zpráva" v horním menu
  • Rozepsaný email si můžete uložit pomocí tlačítka "Uložit" poté se zobrazí v levém menu ve složce Rozepsaná pošta
  • Vyplňte příjemce, předmět, text zprávy  a popř. připojte přílohu
  • Email poté odešlete pomocí zeleného tlačítka Odeslat

Odpovídání a přeposílání emailů

  • Pokud chcete na email odpověďet nebo ho přeposlat klikněte na něj a v horním panelu vyberte požadovanou akci.
  • Poté postupujte stejně jako v 2. bodu

Nastavení automatického podpisu

  • Vpravo nahoře klikněte na "Nastavení"
  • Zde zvolte záložku "Podpis" a vyplňte jej požadovaným textem
  • Stiskněte tlačítko "Uložit"
  • Nyní se za každou vytvořenou zprávu tento podpis automaticky přidá.