Menu

Technický markeťák*čka

Jsi dotahovač a špatně nastavené měření u projektu tě v noci straší? Hlubší znalost SEO či PPC je zde nutností a ideální je, pokud máš zkušenost s obojím. Třešničkou na dortu jsou tvé detektivní schopnosti – najít příčinu některých problémů vyžaduje hodně analytickou mysl.

Co budeš mít u Modrého ducha na starost?

  • V rámci PPC či SEO budeš realizovat strategie a mediaplány na jejichž tvorbě jsi se podílel*a.
  • Plnit konkrétní KPI klientů a vymýšlení strategií, jak toho dosáhnout.
  • Vést tým markeťáků a vzdělávat sebe i je.
  • Nasazovat cokoliv do GTM.
  • Analyzovat cokoliv v Google analytics.
  • Podílet se na zavedení produktu Automatizovaného emailingu.

Co je tvé must have?

  • PPCéčka pro tebe nejsou jen o zapnutí Smart kampaně, ale ideálně bys měl*a mít chuť zkoušet novinky dřív, než je nasadí konkurence (protože všechno ostatní už sis vyzkoušel*a dříve).
  • Pokud místo PPC dáváš přednost organicu, tak bys měl*a mít v kapse neustále nějaký trumf, jak projekt dostat do lepší kondice a na lepší pozici.
  • Z Google Analytics dostaneš přesně to, co chceš, nejen to co ti předkládají ve standardních přehledech.
  • Naklikáš do Google Tag Managera víc, než měření událostí v Google Analytics.
  • Poradíš si s automatizací emailingu.
  • Jsi tak trochu detektiv a vypátráš vše, i to, co zrovna nepotřebuješ.
  • Máš aspoň 3 roky zkušenosti z obdobné pozice.

A co by bylo nice to have?

  • Máš zkušenost s A/B testováním a marketingovou automatizací.
  • Pracoval*a jsi na pozici klienta jako ecommerce manažer*ka.
  • Orientuješ se v DataStudiu.

Co ti Modrý duch naopak nabízí?

  • Práci na full time nebo skoro full time.
  • V krátké době bychom chtěli, aby ses stal*a team leaderem našeho (malého) marketingového týmu a vedl*a své kolegy.
  • Řadu ostřílených kolegů, od kterých lze pochytat nové zkušenosti.
  • Loft Modrého ducha – prostor, ve kterém se odreaguješ a bude ti k dispozici i pro tvé další akce.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Platové ohodnocení, které poroste společně s tvými zkušenostmi.
  • Práci v kreativním týmu, kde nejhorší názor je ten, který neřekneš.
Zajímá tě tato práce?
Neboj se ozvat

S kým se potkáš při pohovoru

Přijď kvůli projektům, zůstaň kvůli lidem.

V BlueGhostu se propojuje nápaditost kreativních hlav, schopnosti technologických mozků a dovednosti dalších specialistů: marketérů, analytiků, programátorů, designerů, copywriterů a komunikačních mágů. V týmu najdeš mnoho talentů, ale žádné ztracené duše.

Prohlédnout Atmoskop