BlueGhost vám vytvoří uživatelsky přívětivý a intuitivní zákaznický portál, který zajistí lepší vztahy se zákazníky a zvýšit obchodní efektivitu. Tým Modrého ducha vám navrhne a vytvoří aplikaci přesně podle vašich obchodních požadavků - tak abyste svým zákazníkům nabídli ideální Customer Experience.
Modrý duch vás provede celým procesem tvorby zákaznického portálu.
Cíle a strategie
Určíme cílové skupiny a hodnoty, které jim má aplikace přinést. Provedeme analýzu stakeholderů a stanovíme byznysové cíle včetně způsobů jejich měření. Navrhneme strategii, skrze níž lze těchto cílů dosáhnout.
Výzkum
Blíže prozkoumáme problémy, potřeby a omezení cílové skupiny. Provedeme analýzu konkurenčních služeb a otestujeme stávající aplikaci. Využijeme kvalitativní i kvantitativní výzkumné metody a na základě výsledků upřesníme cíle i hodnoty projektu.
Návrh řešení
Připravíme user-flow, informační architekturu a strukturu obsahu. Navrhneme wireframy, low-fidelity i high-fidelity interaktivní prototypy. Připravíme řešení, které má ambici naplnit potřeby uživatelů a dosáhnout byznysových cílů.
Uživatelské testování
Realizujeme uživatelské testování a empiricky ověříme, zda má návrh řešení šanci na úspěch. Na základě poznatků z testů provedeme korektury návrhu a když si budeme jisti dobrým výsledkem, připravíme podklady pro technickou implementaci.
Technická implementace
Připravíme analýzu procesů a vybereme nejvhodnější technologie vzhledem k zaměření aplikace. Naprogramujeme front-end i back-end aplikace a nastavíme cloud nebo server pro její provoz.
Spuštění
Provedeme testování funkcionality, kontrolu rychlosti a zátěžové testy. Prověříme bezpečnost aplikace i použitelnost uživatelského rozhraní. Zavedeme obsah a nastavíme měření i datovou analytiku. Když si budeme jisti, že je vše v pořádku, aplikaci spustíme do ostrého provozu.
Údržba a optimalizace
BlueGhost vám zajistí vše potřebné pro stabilní provoz a další rozvoj služby. Od technické podpory a konzultací, přes aktualizace, automatické monitorování aplikace (Application Performance Monitoring) a pohotovostní servis 24/7 až po garantovanou reakční dobu.