Menu

Komunikační kampaň pro BESIP a Ministerstvo dopravy

Modrý duch realizoval výkonnostní marketing, klíčové claimy a vizuály pro kampaň #Nenech se ovlivnit. Kampaň byla zaměřená na prevenci dopravních nehod způsobených řidiči a spolucestujícími pod vlivem alkoholu a drog. Cílovou skupinou byli lidé ve věku 18-25 let.

Podkladem pro kreativní práci byla dodaná videa, která zachycovala dvě základní dějové linky. První příběh znázorňoval emotivní zápletku mladíka, který se rozhodl řídit domů z párty navzdory tomu, že pil. Druhý příběh vykresloval nepozorné (a možná drogami povzbuzené) dívky, které se věnují natáčení videa více než řízení.

Oba dva příběhy končí dopravní nehodou. Modrý duch vypracoval několik variant průvodních textů, klíčový vizuál a příspěvky na sociální sítě (Youtube, Instagram, Facebook), kde kampaň realizoval po výkonnostní stránce.

Slova jsou úderná – jako pomyslné hřebíky do rakve. Jednoduché texty mají podobu zvukomalebných říkanek, z jejichž poselství však mrazí. V kombinaci s vizuálním zpracováním tak záměrně ilustrují, jak snadno se zábava mění v tragédii.