Menu
Pavel Trávníček na jednom ze svých oblíbených míst: bar klubovny Modrého ducha.

Projekťák Pavel Trávníček: „V BlueGhostu nasajete znalosti a zkušenosti“

Proměna zlínského freelancera v pražského projektového manažera. Pavel Trávníček mluví o své práci pro Modrého ducha i o tajných životních cílech. Číst dále

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Design bez testování je jak vaření bez ochutnávání

Stojí design vaší aplikace na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkčnímu webu. Seznamte se s 3 způsoby jak na to. Číst dále

Nejčtenější články

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo2973 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

 10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

2.místo2647 přečtení

10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

3.místo2600 přečtení

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Správně postavený zákaznický žebřík vede k dlouhodobé přízni fanoušků značky.

Jak vytvořit úspěšnou značku? Nechte ji navrhnout zákazníky

Navrhovat značku v izolované bublině je velkou marketingovou chybou. V knize The Brand Flip se dozvíte, že nejúspěšnější brandy vytvářejí sami zákazníci. Modrý duch připravil 9 kroků, jak na to. Číst dále

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Kvůli nařízení GDPR bylo pro e-shopy náročnější získat certifikát Ověřeno zákazníky. Heureka nyní podmínky nabytí zmírňuje. A co přinese nový datový přehled? Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Google Ads a Sklik obohatily během posledních 3 měsíců svět PPC reklam o pár významných novinek. Které z nich vám přinesou užitek a jak se vypořádat s těmi, které život inzerenta spíš komplikují? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Kolik váš e-shop ukusuje z koláče úspěšnosti v Google Analytics?

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Google Analytics vám umožní vyladit váš internetový obchod jako dokonale sehraný orchestr. Kde ale začít, když jste v on-line analytice úplným nováčkem? Číst dále

Jakmile se projekt rozproudí „vodopádem“, vykolejí ho máloco.

Vodopád, nebo agile? Jaké řízení projektu se vyplácí

Chcete-li dojít ke zdárnému dokončení projektu, stanovte hned v úvodu vhodnou metodiku jeho řízení. Kdy se vám vyplatí „vodopád“ a kdy naopak přistoupit k agilní metodě? Číst dále

Spolupráce copywritera a grafika musí směřovat k jednomu cíli.

5 tipů, jak spojit grafika a copywritera v sehraný tým

Texty a vizuální obsah musí být na webových stránkách v dokonalé symbióze. Dobře odladěná spolupráce copywritera a grafika ale zdaleka není standardem. Jak na to? Číst dále

Načíst starší