
Blog 04. 08. 2022
Portrétová fotografie na webu: Jak na ni?
Na webu se prezentujeme nejen písemně, ale i vizuálně. A stejně jako mají své zásady texty na internetu, existují i doporučení pro webové portréty. Jak mají tedy fotografie nás a našeho týmu v online prostoru vypadat?

Blog 28. 07. 2022
Naučte se používat design thinking, ať máte inovace jako Google
Máte problém, se kterým si nevíte rady? A znáte design thinking? Tento inovativní přístup používá Google, IBM a mnoho dalších společností po celém světě k navrhování produktů, služeb, ale i k řešení různě „zapeklitých“ problémů. Metoda vám pomůže téměř ve všech odvětvích a přínosná pro vás může být i v osobním životě.
Nejčtenější články

1.místo89117 přečtení
7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

2.místo88607 přečtení
Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

3.místo83761 přečtení
5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Blog 21. 07. 2022
Jak na rychlejší web? Zkuste (nejen) WP Rocket
Rychlost je dnes bezpochyby jedna z těch důležitějších věcí. Pokud nereagujete dostatečně svižně na to, co se děje, jste prakticky hned pozadu. To samé platí i pro rychlost webových stránek, kterou ale stále spousta firem opomíjí. Možná byste se přitom divili, kolik může stát například jen o jednu vteřinu zpožděné načítání...

Blog 14. 07. 2022
Humor v marketingu aneb jste pro klienty dostatečně vtipní?
S příchodem pandemie a války se z našich životů vytratila poměrně radostná nálada, která zde panovala před tím. Přes dva roky neustálého stresu tak nyní vyvolávají ještě větší touhu zákazníků po humorných zprávách a reklamních nápadech. Nebo ne?

Blog 07. 07. 2022
Rozhovor jako průzkum trhu nebo zákaznické zkušenosti
Jak využít rozhovor jako výzkumnou metodu, která se používá ke zjišťování názorů, potřeb a zkušeností vašich zákazníků? Jak takový rozhovor vypadá, jak se provádí a jaké jsou jeho výhody či nevýhody?

Blog 30. 06. 2022
5 tipů, jak posunout své meta popisky ještě dál
Článků zabývajících se optimalizací pro vyhledávače najdete bezpochyby spoustu. Dnes vám však Modrý duch přichystal 5 konkrétních tipů, jak se dá přemýšlet nad meta popisky tak, aby uživatelé chtěli na váš obsah opravdu kliknout.

Blog 23. 06. 2022
7 novinářských postupů, které vám pomohou i v obsahovém marketingu
Novinařina sice vznikla v dobách dávno před internetem, ale přesto vám osvědčené žurnalistické postupy pomůžou ve tvorbě obsahu, který si zamilují vaši čtenáři i webové vyhledávače. Probuďte v sobě „Ferdinanda Peroutku“ a posuňte vaše internetové stránky na přední pozice ve výsledcích vyhledávání.

Update Podcast 21. 06. 2022
Update: Co by se měly děti naučit od designérů
Víte, že jste také designéři? Podle nové knížky Kateřiny Přidalové, je totiž designérem každý, kdo ve svém životě něco navrhnul. V nové epizodě Updatu představujeme tuto publikaci a vysvětlujeme, proč je důležité podpořit kreativní myšlení u všech dětí, bez ohledu na jejich budoucí profesi.

Blog 16. 06. 2022
6 důvodů, proč live streaming může podpořit (nejen) B2B
Video se za posledních pár let stalo silným marketingovým nástrojem. Najdeme ho v komunikaci na sociálních sítích, e-mailingu, na webových stránkách…všude. Jak se ale dá využít o něco více, aby vám pomohlo posílit (nejen) vaše B2B?

Blog 09. 06. 2022
Jak zlepšit typografii nejen na webu? Zkuste variabilní fonty
Písmo je jedním ze základních stavebních kamenů komunikace už od nepaměti. S příchodem digitálního světa se ale roztrhl pytel s různými typy, druhy i formáty. Z hlediska designu se s nimi ale nemusí pracovat úplně nejlépe. A v dnešní době člověk potřebuje spíše flexibilitu, kterou mu mohou nabídnout variabilní fonty.

Workshopy 08. 06. 2022
B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky
Jak oživit tok poptávek do B2B firem po covidové ráně, která na dlouhou dobu znemožnila osobní setkávání, stejně jako pořádání výstav a veletrhů? Jak o vaší firmě dát vědět světu, i když podnikáte ve velmi specifickém B2B odvětví? Jak si vybudovat marketingový funnel a zajistit si trvalý přísun relevantních leadů?