Menu
Portrétová fotografie na webu: Jak na ni?

Portrétová fotografie na webu: Jak na ni?

Na webu se prezentujeme nejen písemně, ale i vizuálně. A stejně jako mají své zásady texty na internetu, existují i doporučení pro webové portréty. Jak mají tedy fotografie nás a našeho týmu v online prostoru vypadat? Číst dále

Naučte se používat design thinking, ať máte inovace jako Google

Naučte se používat design thinking, ať máte inovace jako Google

Máte problém, se kterým si nevíte rady? A znáte design thinking? Tento inovativní přístup používá Google, IBM a mnoho dalších společností po celém světě k navrhování produktů, služeb, ale i k řešení různě „zapeklitých“ problémů. Metoda vám pomůže téměř ve všech odvětvích a přínosná pro vás může být i v osobním životě. Číst dále

Nejčtenější články

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

1.místo89117 přečtení

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

2.místo88607 přečtení

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

3.místo83761 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Jak na rychlejší web? Zkuste (nejen) WP Rocket

Jak na rychlejší web? Zkuste (nejen) WP Rocket

Rychlost je dnes bezpochyby jedna z těch důležitějších věcí. Pokud nereagujete dostatečně svižně na to, co se děje, jste prakticky hned pozadu. To samé platí i pro rychlost webových stránek, kterou ale stále spousta firem opomíjí. Možná byste se přitom divili, kolik může stát například jen o jednu vteřinu zpožděné načítání... Číst dále

Humor v marketingu aneb jste pro klienty dostatečně vtipní?

Humor v marketingu aneb jste pro klienty dostatečně vtipní?

S příchodem pandemie a války se z našich životů vytratila poměrně radostná nálada, která zde panovala před tím. Přes dva roky neustálého stresu tak nyní vyvolávají ještě větší touhu zákazníků po humorných zprávách a reklamních nápadech. Nebo ne? Číst dále

Rozhovor jako průzkum trhu nebo zákaznické zkušenosti

Rozhovor jako průzkum trhu nebo zákaznické zkušenosti

Jak využít rozhovor jako výzkumnou metodu, která se používá ke zjišťování názorů, potřeb a zkušeností vašich zákazníků? Jak takový rozhovor vypadá, jak se provádí a jaké jsou jeho výhody či nevýhody? Číst dále

5 tipů, jak posunout své meta popisky ještě dál

5 tipů, jak posunout své meta popisky ještě dál

Článků zabývajících se optimalizací pro vyhledávače najdete bezpochyby spoustu. Dnes vám však Modrý duch přichystal 5 konkrétních tipů, jak se dá přemýšlet nad meta popisky tak, aby uživatelé chtěli na váš obsah opravdu kliknout. Číst dále

7 novinářských postupů, které vám pomohou i v obsahovém marketingu

7 novinářských postupů, které vám pomohou i v obsahovém marketingu

Novinařina sice vznikla v dobách dávno před internetem, ale přesto vám osvědčené žurnalistické postupy pomůžou ve tvorbě obsahu, který si zamilují vaši čtenáři i webové vyhledávače. Probuďte v sobě „Ferdinanda Peroutku“ a posuňte vaše internetové stránky na přední pozice ve výsledcích vyhledávání. Číst dále

Update: Co by se měly děti naučit od designérů

Update: Co by se měly děti naučit od designérů

Víte, že jste také designéři? Podle nové knížky Kateřiny Přidalové, je totiž designérem každý, kdo ve svém životě něco navrhnul. V nové epizodě Updatu představujeme tuto publikaci a vysvětlujeme, proč je důležité podpořit kreativní myšlení u všech dětí, bez ohledu na jejich budoucí profesi. Číst dále

6 důvodů, proč live streaming může podpořit (nejen) B2B

6 důvodů, proč live streaming může podpořit (nejen) B2B

Video se za posledních pár let stalo silným marketingovým nástrojem. Najdeme ho v komunikaci na sociálních sítích, e-mailingu, na webových stránkách…všude. Jak se ale dá využít o něco více, aby vám pomohlo posílit (nejen) vaše B2B? Číst dále

Jak zlepšit typografii nejen na webu? Zkuste variabilní fonty

Jak zlepšit typografii nejen na webu? Zkuste variabilní fonty

Písmo je jedním ze základních stavebních kamenů komunikace už od nepaměti. S příchodem digitálního světa se ale roztrhl pytel s různými typy, druhy i formáty. Z hlediska designu se s nimi ale nemusí pracovat úplně nejlépe. A v dnešní době člověk potřebuje spíše flexibilitu, kterou mu mohou nabídnout variabilní fonty. Číst dále

B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky

B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky

Jak oživit tok poptávek do B2B firem po covidové ráně, která na dlouhou dobu znemožnila osobní setkávání, stejně jako pořádání výstav a veletrhů? Jak o vaší firmě dát vědět světu, i když podnikáte ve velmi specifickém B2B odvětví? Jak si vybudovat marketingový funnel a zajistit si trvalý přísun relevantních leadů? Číst dále

Načíst starší