Menu
CEO BlueGhostu Pavel Weber

CEO Pavel Weber: První B2B e-shop bude v každém segmentu jen jeden

Pavel Weber stál u zrodu BlueGhostu v roce 2003, dnes má pod sebou dvacet specialistů, se kterými provádí firmy digitálním světem. Proč je podle něj nejvyšší čas, aby velkoobchodní dodavatelé přešli na B2B e-shop? Číst dále

Ke každému osobnostnímu archetypu se hodí jiný font

Jaký má písmo charakter: Vliv typografie na vnímání zpráv

Co o vás řekne, když napíšete milostný dopis Timesem? A co když si pro svou diplomovou práci zvolíte Comic Sans? Modrý duch zkoumal asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy. Číst dále

Nejčtenější články

Struktura úspěšného eshopu

1.místo4423 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo3540 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

 10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

3.místo3444 přečtení

10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

Lovebrandové mýty aneb 6 amorových šípů, které srdce fanoušků spíš minou

6 mýtů o lovebrandu, které vám věrné fanoušky nezískají

Chcete se zařadit mezi lovebrandy? Cestu do srdcí svých zákazníků dnes hledá stále více firem. Modrý duch vám prozradí, kudy určitě nevede. Číst dále

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak obstojí vaše stránky před netrpělivými návštěvníky sekundu po sekundě? Modrý duch přináší neúprosná čísla o prvním dojmu z webu. Číst dále

Na děkovné stránce se sluší poděkovat za nákup. Ale nejen to!

10 tipů na děkovnou stránku, která zvýší konverze e-shopu

Děkovná stránka může směřovat k opakovaným nákupům nebo rozšiřovat počty zákazníků. Jak „thank you page“ připravit, aby co nejlépe pomáhala s cíli webu? Číst dále

„Potřebuju obrázek, levně, ideálně z fotobanky. Aby tam byla příroda a všechno.“

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Za levné peníze nabízejí fotobanky ihned dostupné moře „skvělých“ obrázků. Opravdu ale jde o dobrou volbu? Jistě, pokud se nestaráte o SEO, UX či konverze a chcete vypadat jako každý druhý. Číst dále

Dle e-commerce statistik nakupujeme čím dál víc

Česká e-commerce 2018: co vám nemělo uniknout

V roce 2018 byli Češi online ještě více než v předchozích letech a nakupování je rozhodně bavit nepřestalo. Kolik a za co loni nejvíc utratili? Číst dále

CTO BlueGhostu Michal Zíma

CTO Michal Zíma: „Outsourcing vývojářů firmám pomáhá doplnit zdroje i odbornost.“

Michal Zíma je v poslední době na roztrhání. V BlueGhostu dělá ředitele vývoje, vede outsourcing projektů pro velké klienty a do toho se pomalu připravuje na velkou životní změnu. Číst dále

Audit bezpečnosti může zabránit úniku velkého množství dat

Jak si Balíkobot pomohl bezpečnostní kontrolou od BlueGhostu

Každý internetový podnikatel dnes musí počítat se slabinami v zabezpečení webu, které mohou mít dalekosáhlé následky. Podívejte se, jak Modrý duch díky bezpečnostní kontrole pomohl službě Balíkobot. Číst dále

Pokud věříte marketingovým mýtům, moc daleko do světa se nepodíváte

5 mýtů o marketingu, které jen škodí byznysu

Mezery ve znalosti marketingu zabrání v rozletu i tomu nejlepšímu byznysu. Kterých 5 marketingových mýtů podnikání jen škodí? Číst dále

Na jaké akce v oblasti e-commerce letos za inspirací, vzděláním i zábavou?

E-commerce akce 2019 v ČR i zahraničí. Kde letos načerpat inspiraci?

Hledáte inspiraci pro rozvoj svého e-shopu, nebo si jen chcete rozšířit obzory v e-commerce a nových techonologiích? Modrý duch přináší seznam nejzajímavějších dostupných akcí u nás i v zahraničí. Číst dále

Načíst starší