Menu
KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

Key Performance Indicators jsou zcela nezbytné pro smysluplné směřování vašeho každodenního managementu. V minulém díle jsme si představili KPI karty, dnes si detailněji probereme jednu z kategorií - online prodej a jeho konkrétní klíčové ukazatele. Číst dále

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak vzbudit v online světě zájem o vaší událost? O tom jsme si povídali s Michaelem Kašparem, odborníkem na sociální sítě a eventovým manažerem sportovních akcí Urban Challenge a Barvám Neutečeš. Číst dále

Nejčtenější články

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo10205 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo7568 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

3.místo7424 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Modrý duch představuje KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu

Modrý duch představuje KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu

Úspěch online marketingu se musí vyhodnocovat na základě stanovených cílů a naměřených čísel. Jak určit klíčové ukazatele výkonnosti zábavnou formou? Představujeme KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu! Číst dále

Tiše, Facebook poslouchá. Opravdu jsou vaše data v bezpečí?

Tiše, Facebook poslouchá. Opravdu jsou vaše data v bezpečí?

Facebook využívá vaše konverzace k vylepšení strojových asistentů. Kdo další vidí vaše zprávy? Je vůbec nějaká šance ohlídat si soukromí na Facebooku? Jak uchovat data co nejvíce v bezpečí a na co si dát pozor? Číst dále

5 trendů videoreklamy: Čím zaujmout své zákazníky?

5 trendů videoreklamy: Čím zaujmout své zákazníky?

Jaké trendy ve videoreklamě jsou na vzestupu? Rozhlédněte se kolem dokola Niagarských vodopádů nebo se projeďte v novém autě, o kterém zatím jen čtete recenze, to vše z pohodlí vašeho křesla. Je čas začít se dívat do budoucnosti. Skrz virtuální realitu a 360° kameru! Číst dále

10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

Jsme inovativní firma s tradicí. Poskytujeme pouze vysoce kvalitní služby v oblasti marketingového nevkusu. Jsme profesionální lídři v oboru prázdných sdělení. Naše otřepané fráze nejsou jen prací, je to životní styl. Neváhejte si vybrat z naší široké nabídky slov, která byste pro svou prezentaci nikdy neměli používat! Číst dále

Sociální sítě 2019: 3 nové socky, které raději nepřehlížejte

Sociální sítě 2019: 3 nové socky, které raději nepřehlížejte

Když zadáte “sociální sítě” do App Storu či Google Play, zobrazí se tolik aplikací, že byste je mohli přehazovat vidlemi. Které z nich mají reálnou šanci se uchytit na trhu a které zmizí v zapomnění? A hlavně, pro které z nich se vyplatí připravovat obsah? Číst dále

Programátor Jakub Štefan: „Dobrý kód jde číst jako kniha”

Programátor Jakub Štefan: „Dobrý kód jde číst jako kniha”

Kvalita kódu je často diskutovaným tématem mezi programátory i klienty. Jak poznáte, zda váš programátor odvádí dobrou práci? S vývojářem Modrého ducha Jakubem Štefanem jsme si povídali, jaké vlastnosti má správný a špatný kód, a jak by mělo vypadat vhodné zadání. Číst dále

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Když Luke Wroblewski přišel v roce 2009 s myšlenkou “Mobile First!”, byl první iPhone sotva 2 roky na světě. Navrhovat web nejprve pro mobily byla inovativní myšlenka pro vývojáře i designery. Dnes už je Mobile First nezbytností, se kterou musíte počítat. Číst dále

5 tipů na newsletter, který neotravuje, ale pomáhá

5 tipů na newsletter, který neotravuje, ale pomáhá

Výzkum Ascend2 z roku 2017 uvedl, že e-mailing je stále mocným nástojem propagace. Víte, jak ho efektivně využít? Pokud zákazníci nečtou vaše e-maily, máte problém a nejste v tom sami. Získat pozornost potenciálních klientů je cílem a zároveň nekonečným bojem každého marketéra. Číst dále

7 tipů pro začátečníky, jak zviditelnit firmu na Instagramu

7 tipů pro začátečníky, jak zviditelnit firmu na Instagramu

Ještě nejste na Instagramu? Třetí nejpopulárnější sociální síť je šancí, jak oslovit vaše publikum. Přečtěte si 7 tipů, jak s propagací začít. Číst dále

Načíst starší