245 501 151 Po-Pá 9-17 hod Zobrazit menu
Pro skupinu 15-24 let představuje YouTube českou jedničku pro sledování video obsahu a související reklamy. I u ostatních věkových segmentů se pohybuje mezi sedmi nejsledovanějšími zdroji

Přestaňte snít o televizní reklamě. Pusťte ji on-line.

Televize je mrtvá, ať žijí on-line video servery! Nabízejí velká publika, přesnější cílení, lepší měření i trochu výhodnější cenu. Číst dále

Kdy je AdWords víc než zákon!

Kdy je AdWords víc než zákon!

On-line reklama může připomínat divoký západ, ale i zde existují místa, kde panuje tvrdý pořádek. Jedním z nich je Google Adwords, kde se vládne pevnou rukou, ne-li železnou pěstí. Číst dále

Nejčtenější články

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

1.místo2193 přečtení

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

2.místo1846 přečtení

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

Jak poznat dobré logo

3.místo1706 přečtení

Jak poznat dobré logo

Jak poznat nebezpečné formuláře

Jak poznat nebezpečné formuláře

Webové formuláře jsou nepostradatelnou součástí internetových stránek, ale také zadní vrátka pro zlé duchy s nekalými úmysly. Poradíme vám jak si toto bezpečnostní riziko ohlídat. Číst dále

Firemní vizuální styl v digitální době

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Tajemná síla on-line referencí

Tajemná síla on-line referencí

Hodnocení e-shopu ovlivňuje množství návštěv, konverzní míru i hodnotu objednávky. Zjistěte si, jak se dají získat dobré reference. Číst dále

Virtuální realita míří na web

Virtuální realita míří na web

Prohlédněte si první příklady webů využívajících virtuální realitu a zjistěte si, kdy bude VR novým standardem i ve vašem prohlížeči. Číst dále

O tom, kolik lidí přidá zboží do košíku, rozhoduje také samotné tlačítko koupit.

10 UX tipů pro produktovou stránku

Přemýšlíte nad tím, jak získat z e-shopu ještě více objednávek? Zkontrolujte svou produktovou stránku! Právě zde se zákazníci rozhodují o koupi, či nekoupi vašeho zboží. Číst dále

Co dává webu smysl

Co dává webu smysl

Kvalita firemního webu se musí posuzovat především na základě stanoveného cíle a naměřených čísel. Jen tak je možné posoudit, zda se jedná o úspěch, či nikoliv. Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #1

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #1

Otestujte svůj název pomocí 10 klíčových kritérií a předejděte budoucím problémům. Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #2

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #2

Je váš název jedinečný? Je pro něj i pro jeho alternativní verze volná česká doména? Je jasné, jak se jméno píše? A lze snadno vyslovit? Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #3

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #3

Neomezuje název šířku sortimentu? Není příliš dlouhý? Neignoruje zavedenou značku nebo nenarušuje cizí ochrannou známku? Nevzbuzuje nevhodné asociace? Číst dále

Načíst starší