Menu
Update: Co by se měly děti naučit od designérů

Update: Co by se měly děti naučit od designérů

Víte, že jste také designéři? Podle nové knížky Kateřiny Přidalové, je totiž designérem každý, kdo ve svém životě něco navrhnul. V nové epizodě Updatu představujeme tuto publikaci a vysvětlujeme, proč je důležité podpořit kreativní myšlení u všech dětí, bez ohledu na jejich budoucí profesi. Číst dále

6 důvodů, proč live streaming může podpořit (nejen) B2B

6 důvodů, proč live streaming může podpořit (nejen) B2B

Video se za posledních pár let stalo silným marketingovým nástrojem. Najdeme ho v komunikaci na sociálních sítích, e-mailingu, na webových stránkách…všude. Jak se ale dá využít o něco více, aby vám pomohlo posílit (nejen) vaše B2B? Číst dále

Nejčtenější články

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

1.místo89086 přečtení

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

2.místo85727 přečtení

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

3.místo83725 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Jak zlepšit typografii nejen na webu? Zkuste variabilní fonty

Jak zlepšit typografii nejen na webu? Zkuste variabilní fonty

Písmo je jedním ze základních stavebních kamenů komunikace už od nepaměti. S příchodem digitálního světa se ale roztrhl pytel s různými typy, druhy i formáty. Z hlediska designu se s nimi ale nemusí pracovat úplně nejlépe. A v dnešní době člověk potřebuje spíše flexibilitu, kterou mu mohou nabídnout variabilní fonty. Číst dále

B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky (offline seminář)

B2B leadgen marketing: jak získat a udržet B2B zákazníky (offline seminář)

Jak oživit tok poptávek do B2B firem po covidové ráně, která na dlouhou dobu znemožnila osobní setkávání, stejně jako pořádání výstav a veletrhů? Jak o vaší firmě dát vědět světu, i když podnikáte ve velmi specifickém B2B odvětví? Jak si vybudovat marketingový funnel a zajistit si trvalý přísun relevantních leadů? Číst dále

Update: Jak tvoří umělá inteligence? O virtuálních dvojnících se spoluautorkou digitálního spisovatele

Update: Jak tvoří umělá inteligence? O virtuálních dvojnících se spoluautorkou digitálního spisovatele

Jakou část kreativní práce lze automatizovat a co naopak zůstane lidskou doménou? Jak se bude vyvíjet spolupráce designérů s digitálními algoritmy? O tom je rozhovor s filozofkou a výzkumnicí umělé inteligence Ditou Malečkovou. Číst dále

7 tipů, jak proměnit negativní recenze ve výhodu

7 tipů, jak proměnit negativní recenze ve výhodu

Recenze mají v současném světě obrovský dopad na nákupní chování zákazníků, návštěvnost webu i pobočky a v neposlední řadě také na vnímání značky. Jak se poprat se špatným hodnocením? Proč se vám vyplatí odpovídat i na nelichotivé recenze? A jak se úspěšně vypořádat s hatery? Číst dále

Tento týden v UX: chybová hlášení, metro v Londýně a rozloučení

Tento týden v UX: chybová hlášení, metro v Londýně a rozloučení

Jak umí umělá inteligence kreslit, proč zvýrazňovat chybová hlášení a mnoho dalšího v přehledu zpráv z UX za 22. týden roku 2022. Číst dále

Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou

Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou

Jste majitel či manažer, na kterém závisí úspěch online projektu? Na vzdělávacím setkání se naučíte, čím jsou specifické cíle a metriky v digitálním marketingu oproti jinde nastavovaným KPI a jak s jejich pomocí dotáhnout vaše aktivity k požadovaným výsledkům. Školení proběhne fyzicky v klubovně Modrého ducha. Číst dále

4 tipy, jak dělat dotazníkový průzkum mezi uživateli

4 tipy, jak dělat dotazníkový průzkum mezi uživateli

Dotazníky jsou populární formou, jak získat zpětnou vazbu od zákazníků nebo uživatelů. Jejich tvorba ovšem není jednoduchá. V článku se dozvíte, kterých chyb se vyvarovat, jestli si musíte dotazník dělat sami a kdy odfiltrovat respondenty, kteří nespadají do cílové skupiny. Číst dále

Tento týden v UX: zlozvyky UXáků, blogování na Wordpressu a nové logo Tumblru

Tento týden v UX: zlozvyky UXáků, blogování na Wordpressu a nové logo Tumblru

Jak navrhnout aplikaci přístupnou pro neurodivergentní lidi, k čemu je UXákovi sociální práce a mnoho dalšího v přehledu UX zpráv za 21. týden roku 2022. Číst dále

Update: Blíží se konec NFT horečky? Kde najdou tokeny nový smysl

Update: Blíží se konec NFT horečky? Kde najdou tokeny nový smysl

Budou tady s námi „NFTčka" ještě za 10 let, nebo jde jen o krátkodobou epizodu na níž si za chvíli ani nevzpomeneme? Lukáš Pilka v rozhovoru s jedním z prvních českých těžařů Bitcoinu a zapáleným členem blockchainové komunity nastínil, jaká je budoucnost nezaměnitelných tokenů. Číst dále

Načíst starší