Menu
Update: Jaká je budoucnost emailu? O personalizaci a automatizaci s Vojtou Bulířem

Update: Jaká je budoucnost emailu? O personalizaci a automatizaci s Vojtou Bulířem

Kam sahají kořeny email marketingu a jaká je jeho budoucnost? Jak se tvoří automatizované emailové kampaně? Proč by měl komunikační design začínat u segmentace dat? Nejen o proměnách newsletterů a vlivu smartphonů a wearables je rozhovor s Vojtou Bulířem ze SmartEmailingu. Číst dále

7 tipů pro úspěšnější business

7 tipů pro úspěšnější business

Aktuální stav z pohledu businessu oblasti e-commerce není úplně ideální, a proto pro vás Modrý duch sepsal několik rad, které by měly být součástí každého krizového plánu a které vám pomohou prosperovat i v této nepříznivé době. Číst dále

TOP 3 Modrého ducha

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

1.místo94369 přečtení

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

2.místo89201 přečtení

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

3.místo83871 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Jaká bude vánoční sezóna 2022 z pohledu marketingu a ecommerce?

Jaká bude vánoční sezóna 2022 z pohledu marketingu a ecommerce?

Jen těžko bychom hledali někoho, koho aktuální ekonomický a politický vývoj nechává lhostejného. Bylo by skvělé mít křišťálovou kouli a vědět, jak se vše nakonec vyvine. Modrý duch se pro vás pokusil na základě veřejných dat odhadnout, jaký vývoj čeká svět e-commerce v nejbližších měsících. Číst dále

Update: Co je to web 3? O blockchainu a decentralizaci s kurátorem #Datamaze

Update: Co je to web 3? O blockchainu a decentralizaci s kurátorem #Datamaze

Znamená blockchain konec éry velkých technologických platforem a renesanci svobodného internetu? Přinese nám decentralizace větší kontrolu nad osobními daty? Příležitosti a nástrahy webu 3.0 představuje Michal Kučerák, kurátor #Datamaze v DOXu. Číst dále

Proč se vyplatí mít webovou aplikaci od Modrého ducha? Odpovídá CTO Michal Zíma

Proč se vyplatí mít webovou aplikaci od Modrého ducha? Odpovídá CTO Michal Zíma

Možností, jak postavit web či webovou aplikaci, je hned několik. Ale přeci jen, je každá z nich opravdu ta správná? Pobavili jsme se o tom více s vedoucím vývojářského týmu, Michalem Zímou. Číst dále

Jak sestavit obsahovou strategii v 7 krocích

Jak sestavit obsahovou strategii v 7 krocích

Chcete dosáhnout lepších výsledků s menším úsilím? Pak se vyplatí přestat tvořit obsah nahodile. Obsahová strategie vám dodá jasný směr, konzistenci i efektivitu. Potom už bude hračka psát texty, které vám u cílové skupiny zajistí úspěch. Modrý duch pro vás má osvědčený návod, jak sestavit obsahovou strategii v 7 krocích. Číst dále

Update: Je Země plochá? Proč sociální média milují konspirace

Update: Je Země plochá? Proč sociální média milují konspirace

Žijeme ve zlatém věku konspiračních teorií? Jak tyto spiklenecké příběhy vznikají a nakolik pro ně mohou být překážkou Facebook Fact Check nebo Twitter Birdwatch? Doporučovacím algoritmům milujícím dezinformace i ekonomice pozornosti se věnuje rozhovor s publicistou a influencerem Patrikem Kořenářem Číst dále

10 chyb, které zbytečně odhání zákazníky z vašeho webu

10 chyb, které zbytečně odhání zákazníky z vašeho webu

Nechodí vám z webových stránek dostatek poptávek? Pojďte to společně změnit. Modrý duch pro vás popsal 10 častých chyb, které vám brání v úspěchu. Nabídněte vašim zákazníkům dokonalý uživatelský zážitek, aby už nemuseli odcházet ke konkurenci. Číst dále

Google Data Studio se mění na Looker Studio

Google Data Studio se mění na Looker Studio

Více přesnějších dat, více informací, více spokojených zákazníků, více úspěchu… Zřejmě to je cílem největšího vyhledávače, který před dvěma dny zařadil svůj nástroj Google Data Studio pod Looker Studio. Co tedy nyní můžeme očekávat? Číst dále

Update: Proč umělá inteligence (ne)vypadá jako člověk?

Update: Proč umělá inteligence (ne)vypadá jako člověk?

Je Terminátor nebo poručík Data ze Star Treku zosobněním umělé inteligence? V rozhovoru se zakladatelkou HUMAIN Alinou Matějovou se dozvíte, proč potřebujeme polidštěné roboty a jak Hollywood utváří naší představu o AI. Číst dále

Nové Google Analytics: Na co se s nimi zaměřit? Radí lídr mediálního týmu

Nové Google Analytics: Na co se s nimi zaměřit? Radí lídr mediálního týmu

Možná jste zaregistrovali, že se příští rok přechází na Google Analytics 4. Co přesně to znamená, co byste měli dělat a jaký by mohl být vývoj do budoucna? Na tyto dotazy odpovídá vedoucí analytického a mediálního týmu Modrého ducha – Jirka Hochman. Číst dále

Načíst starší