Menu
6 tipů, jak zazářit na LinkedInu

6 tipů, jak zazářit na LinkedInu

Zůstávají vaše příspěvky bez povšimnutí a na váš firemní profil jen padá digitální prach? Modrý duch nachystal zázračná doporučení, jak dodat komunikaci na LinkedInu ten správný lesk. V obsáhlém průvodci se dozvíte téměř vše, co potřebujete vědět, aby váše firma na této profesní sociální síti vynikla nad obvyklý průměr. Číst dále

Update: Jak číst data? O vizualizaci informací s datovou novinářkou iRozhlasu

Update: Jak číst data? O vizualizaci informací s datovou novinářkou iRozhlasu

Věříme v Boha, vše ostatní musíme podložit daty. Slova matematika Edwarda Deminga mají původ už v polovině 20.století. Přesto jsou právě v dnešní době aktuální. Jak se vizualizují data a k čemu je to vůbec dobré? Hostem Updatu je Kristína Zákopčanová, datová žurnalistka serveru irozhlas.cz, specialistka na datové vizualizace a spoluzakladatelka projektu Fakta o klimatu. Číst dále

Nejčtenější články

Chytrá karanténa je jen špičkou ledovce všech dat, která se o nás sbírají, říká odborník na kybernetickou bezpečnost

1.místo76153 přečtení

Chytrá karanténa je jen špičkou ledovce všech dat, která se o nás sbírají, říká odborník na kybernetickou bezpečnost

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo26253 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

 10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené účty?

3.místo17776 přečtení

10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené účty?

Ulehčete si řízení projektů. S Trellem získáte maximální přehled

Ulehčete si řízení projektů. S Trellem získáte maximální přehled

V jakém stavu je projekt? Na koho se čeká? Kde mám aktuální verzi? Do jakého data musí být ten úkol hotový? Pronikněte do tajů projektového řízení s aplikací, která vás povede za ruku. Číst dále

Vstupenka pro začátečníky do jámy lvové: Jak na marketing na TikToku?

Vstupenka pro začátečníky do jámy lvové: Jak na marketing na TikToku?

Pokud jste o TikToku ještě neslyšeli, pak jste zřejmě byli v únoru 2021 mimo republiku – asi v pravěku či protiatomovém krytu, kam se za vámi nedostal ani covid, ani zprávy o kampani Úřadu vlády. Kam se vyvinula sociální síť TikTok dva a půl roku od spuštění? Jak je to s marketingem? A proč si jí už opravdu začít všímat? Číst dále

Nemyslím, souhlasím! Jak dlouho by trvalo přečíst smluvní podmínky oblíbených online služeb?

Nemyslím, souhlasím! Jak dlouho by trvalo přečíst smluvní podmínky oblíbených online služeb?

Všichni to známe. Pohybujete se na internetu, chystáte se stáhnout nový software nebo nakupujete, když v tom na vás vyskočí objemná právní dokumentace. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na „Souhlasím“, aniž bychom věděli s čím. A není divu. Podívejte se, kolik času by vám zabralo čtení smluvních podmínek mezinárodních aplikací i českých eshopů. Číst dále

Máte už svou stránku na Wikipedii? Jak (ne)pomoct firemnímu marketingu

Máte už svou stránku na Wikipedii? Jak (ne)pomoct firemnímu marketingu

Zadejte téměř jakékoliv slovo do vyhledávače a buďte si jisti, že mezi první výsledky vám vyskočí Wikipedie. Některé společnosti proto investují čas do tvorby hesla v této otevřené encyklopedii a vidí v něm součást marketingu. Funguje to? A je to etické? A čeho byste se měli bát? Číst dále

Kde teče potok Ošupis? O designu informací se správcem české Wikipedie

Kde teče potok Ošupis? O designu informací se správcem české Wikipedie

Česká Wikipedie slaví 20 let. Víte, že má přes 2 600 aktivních přispěvatelů? Kdo všechno vlastně může Wikipedii editovat? Kdo jsou Wikipedisté a jedná se pouze o dobrovolníky? Jak se vyvíjela tato platforma vědění a jak bude vypadat za 10 let? Číst dále

Mejdan, kde se paří na mluvené slovo. Má smysl se připojit na Clubhouse?

Mejdan, kde se paří na mluvené slovo. Má smysl se připojit na Clubhouse?

Ačkoliv se o Clubhousu mluví čím dál víc, tato sociální síť založená na sdílení audiodat není zatím dostupná úplně každému. Počet zájemců o registraci ale i tak roste. Možná za to může punc exkluzivity, možná i to, že někteří lidé raději mluví než fotí či píší. Vyplatí se vám přijmout pozvánku na párty? Pro koho může být tato síť užitečná? Číst dále

Jak vyzrát na Facebook a Instagram v roce 2021 i bez placených reklam?

Jak vyzrát na Facebook a Instagram v roce 2021 i bez placených reklam?

Víte, jak se mění organický dosah Facebooku a Instagramu v roce 2021? K jakým aktualizacím algoritmu došlo? A jak ho obelstít? Bojíte se, že změny zasáhnou váš obsah ještě více než loni? Číst dále

Online workshop: Jak přesunout podnikání do digitálního světa a přestat brečet, že to nejde

Online workshop: Jak přesunout podnikání do digitálního světa a přestat brečet, že to nejde

Myslíte si, že vaše zboží a služby jsou v digitálním prostředí neprodejné? Booking.com, Uber, Dáme jídlo, Rohlík.cz a mnozí další dokázali, že i ty nejvíce tradiční odvětví mohou v onlinu nejen uspět, ale doslova vyčnívat před konkurencí. Přijďte na online workshop a naučte se to také! Na tříhodinovém školení se dozvíte, jak přemýšlet jako (nikoliv módní) designér a jak přizpůsobit svůj byznys stále se měnícím podmínkám současnosti i budoucnosti. Číst dále

Update: Objednání myšlenkou, doručení teleportem. O budoucnosti zásilek s technickým guru z Alza.cz

Update: Objednání myšlenkou, doručení teleportem. O budoucnosti zásilek s technickým guru z Alza.cz

Víte, že v ČR přibude v tomto roce 1000 nových Alzaboxů? Kdo a co všechno stojí za těmito chytrými schránkami? Jaké další inovace už nám klepou na dveře? Kam se posune logistika v následujících letech? Pusťte si Update se Šimonem Kubitou, specialistou na vývoj a design technologických inovací v Alza.cz. Číst dále

Načíst starší