Menu
On-line reklama je hlásnou troubou vašeho podnikání

7 věcí, které musíte udělat před spuštěním první on-line reklamy

Než začnete s on-line propagací svého podnikání, zpracujte si marketingový plán. Jaký postup Modrý duch doporučuje, aby se investice do reklamy vyplatily? Číst dále

Dobře naprogramovaný web či e-shop rozpohybuje váš on-line byznys.

Jak poznáte dobře naprogramovaný web?

Chcete si ověřit, zda programátoři odvedli dobrou práci? Postupujte v 6 krocích, které vám pomohou poznat dobře naprogramovaný web. Číst dále

Nejčtenější články

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo3049 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

PF2018: Inspirace na vánoční a novoroční přání

2.místo2923 přečtení

PF2018: Inspirace na vánoční a novoroční přání

Struktura úspěšného eshopu

3.místo2916 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

Inspiraci k PF 2019 nachystal Modrý duch osobně.

PF2019: Inspirace na vánoční a novoroční přání

Posíláte vánoční a novoroční přání zákazníkům, sponzorům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům? Inspirujte se péefky, která pro vás nachystal Modrý duch. Číst dále

Pavel Trávníček na jednom ze svých oblíbených míst: bar klubovny Modrého ducha.

Projekťák Pavel Trávníček: „V BlueGhostu nasajete znalosti a zkušenosti“

Proměna zlínského freelancera v pražského projektového manažera. Pavel Trávníček mluví o své práci pro Modrého ducha i o tajných životních cílech. Číst dále

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Design bez testování je jak vaření bez ochutnávání

Stojí design vaší aplikace na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkčnímu webu. Seznamte se s 3 způsoby jak na to. Číst dále

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Správně postavený zákaznický žebřík vede k dlouhodobé přízni fanoušků značky.

Jak vytvořit úspěšnou značku? Nechte ji navrhnout zákazníky

Navrhovat značku v izolované bublině je velkou marketingovou chybou. V knize The Brand Flip se dozvíte, že nejúspěšnější brandy vytvářejí sami zákazníci. Modrý duch připravil 9 kroků, jak na to. Číst dále

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Kvůli nařízení GDPR bylo pro e-shopy náročnější získat certifikát Ověřeno zákazníky. Heureka nyní podmínky nabytí zmírňuje. A co přinese nový datový přehled? Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Google Ads a Sklik obohatily během posledních 3 měsíců svět PPC reklam o pár významných novinek. Které z nich vám přinesou užitek a jak se vypořádat s těmi, které život inzerenta spíš komplikují? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Načíst starší