Menu
Připravte svůj obsah na rok 2020. Kompletní návod jak na to + obsahové kalendáře zdarma

Připravte svůj obsah na rok 2020. Kompletní návod jak na to + obsahové kalendáře zdarma

Vytvářet obsah dá zabrat. Naučte se, jak si udělat obsahový plán plný nápadů a připravit si vše na rok dopředu. Číst dále

Jak snížit náklady na provoz e‑shopu? Dvakrát měř, jednou optimalizuj

Jak snížit náklady na provoz e‑shopu? Dvakrát měř, jednou optimalizuj

Dosahují vaše výdaje na provoz e-shopu závratných výšin? Inspirujte se, jak provádět smysluplné škrty a efektivní investice na základě jasně naměřených údajů. Číst dále

Nejčtenější články

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

1.místo11206 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

2.místo10767 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

3.místo8110 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Když OKR vládne a KPI slouží: Co jsou to firemní cíle a jak jich dosáhnout?

Když OKR vládne a KPI slouží: Co jsou to firemní cíle a jak jich dosáhnout?

Parno v zasedací místnosti. 120 stran grafů, čísel a hodnot. Třetí hodina bez pauzy na oběd a dalších pět prezentujících v pořadí. Odehrává se podobný obrázek u vás ve firmě čtvrtletí co čtvrtletí? Pokud se ztrácíte v záplavě KPI bez vytyčených priorit, je načase pozvat do firmy novou metodu, OKR. Číst dále

Co vás v digitálu 2020 nemine? Virtuální realita, interaktivní obsah a nákupy na sockách

Co vás v digitálu 2020 nemine? Virtuální realita, interaktivní obsah a nákupy na sockách

Jaké novinky, inovace a výrazné posuny v digitálním marketingu můžete čekat v roce 2020? Technologie, které jsou zatím v plenkách, si sebejistě produpávají cestu na výsluní. Budete je ignorovat, nebo díky nim získáte náskok před konkurencí? Číst dále

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Velký průvodce uživatelským testováním webů a aplikací

Stojí váš digitální design na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkční aplikaci a srozumitelnému webu. Seznamte se s 5 způsoby, jak na to. Číst dále

Neuromarketing: Proč jsou vjemy silnější než fakta?

Neuromarketing: Proč jsou vjemy silnější než fakta?

V roce 1997 vydali američtí autoři Al Ries a Jack Trout příručku s marketérským know-how 22 věčných zákonů marketingu. Jsou však tato pravidla skutečně nestárnoucí? A jak je lze aplikovat v současném prostředí digitální reklamy? Číst dále

Kopírovat zahraničí a čekat stejné výsledky? Nesmysl, říká influencer manažer Jakub Mařík

Kopírovat zahraničí a čekat stejné výsledky? Nesmysl, říká influencer manažer Jakub Mařík

Influencer manažer Jakub Mařík pokračuje ve sdílení svého know-how. V druhém díle rozhovoru prozradí, jak dotáhnout spolupráci s influencerem až do konce a na jaké výsledky se můžete těšit. Číst dále

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Modrý duch slaví vítězství. V soutěži o nejlepší web roku 2019 WebTop100 získal dvě zlaté a jednu stříbrnou medaili. V kategorii Gastronomie zvítězil s webem Leros - příběh bylinek, v kategorii Online nástroje s aplikací Printscreen a stříbrné ocenění si vysloužil samotný agenturní web BlueGhost. Číst dále

Jakub Mařík: Jak respektovat influencera a nezapomenout na marketingové cíle

Jakub Mařík: Jak respektovat influencera a nezapomenout na marketingové cíle

V dnešní době chce mít každá firma svého influencera, ať už vyrábí kosmetiku nebo panty do dveří. Chytrý tah nebo zbytečnost? Co ve skutečnosti obnáší populární odvětví influencer marketingu? Nejen na tyto otázky nám odpovídal Jakub Mařík, jeden z mála freelance influencer specialistů. Číst dále

Jak vyprávět příběh značky v digitálu? BlueGhost pozval 7 odborníků

Jak vyprávět příběh značky v digitálu? BlueGhost pozval 7 odborníků

Sedm marketingových odborníků z různých firem jako je Alza, CZC nebo REMEMBERSHIP_ představilo svoje tipy na správný digitální storytelling. Každý z nich během patnácti minut představil svůj nejlepší digitální příběh. Číst dále

Borek Hanzl: Accelerated Mobile Pages znamenají rychlejší načítání a lepší pozice ve vyhledávání

Borek Hanzl: Accelerated Mobile Pages znamenají rychlejší načítání a lepší pozice ve vyhledávání

Accelerated Mobile Pages si ve vývojářském světě začínají získávat značnou pozornost. V čem je tato technologie jiná a proč ji začít využívat? Odpovědi přináší senior vývojář Modrého ducha Borek Hanzl. Číst dále

Načíst starší