Menu
Jakmile se projekt rozproudí „vodopádem“, vykolejí ho máloco.

Vodopád, nebo agile? Jaké řízení projektu se vyplácí

Chcete-li dojít ke zdárnému dokončení projektu, stanovte hned v úvodu vhodnou metodiku jeho řízení. Kdy se vám vyplatí „vodopád“ a kdy naopak přistoupit k agilní metodě? Číst dále

Spolupráce copywritera a grafika musí směřovat k jednomu cíli.

5 tipů, jak spojit grafika a copywritera v sehraný tým

Texty a vizuální obsah musí být na webových stránkách v dokonalé symbióze. Dobře odladěná spolupráce copywritera a grafika ale zdaleka není standardem. Jak na to? Číst dále

Nejčtenější články

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo2836 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

2.místo2534 přečtení

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

3.místo2425 přečtení

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

Zjednodušení formulářů, aneb Jak na webu nezpůsobit zbytečný chaos

10 tipů, jak zjednodušit otravné formuláře

Formuláře na webových stránkách jsou pro uživatele otrava. Z hlediska konverzí přitom představují místo zlomu. Víte, jak je zjednodušit a nepřicházet o budoucí zákazníky? Číst dále

Kdo nemá hatery, nemá ani úspěch!

5 tipů, jak porazit hatery a negativní recenzenty

Trápí vás nenávistné komentáře a nízká hodnocení vašeho internetového obchodu či jiného podnikání? Po přečtení tohoto článku začnete opět usínat klidně. Číst dále

Prodejní argumenty pomáhají zákazníkům s rozhodováním o koupi

Jak v 7 krocích vymyslet prodejní argumenty, které přesvědčí každého

Dobře formulované prodejní argumenty vyvolají u zákazníků okamžitý zájem o vaši nabídku. Jak zjistit, na co vaši zákazníci slyší, a jak s benefity efektivně pracovat? Číst dále

Raketová rychlost načítání pomůže webu stoupat vzhůru ve vyhledávačích.

7 tipů, jak zrychlit web a skórovat ve vyhledávačích

Rychlost webu a SEO jsou spojité nádoby, které ovlivňují návštěvnost i následné konverze. Jak zkrátit dobu načítání stránky a dostat se tak výše ve vyhledávačích? Číst dále

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

Typografie ovlivňuje vzhled webových stránek i celkové vnímání značky. Kterých 7 typografických mýtů webdesignerům jen svazuje ruce? Číst dále

 Tajemstvím SEO úspěchu je vyzrát na roboty vyhledávačů

8 SEO doporučení, která zvýší návštěvnost webu

Jak vyzrát na vyhledávače a zvýšit návštěvnost webových stránek? Zkuste tato doporučení, která vám pomohou ovládnout SEO a vystoupat vzhůru ve výsledcích vyhledávání. Číst dále

Vhodně formulovaná poptávka webu šetří čas i peníze.

5 tipů na tvorbu poptávky, které pomohou vybrat dodavatele webu

Necháváte si vytvořit nebo redesignovat web? Vhodně formulovaná poptávka vám už na začátku ušetří spoustu času a pozitivně ovlivní celkový výsledek. Číst dále

Ze zabezpečných webových aplikací vám osobní údaje nikdo neukradne

5 mýtů o on-line bezpečnosti, které potopí váš web

Nezabezpečené webové aplikace jsou pomyslnými otevřenými vrátky k osobním údajům vás i vašich uživatelů. Na kterých 5 bezpečnostních mýtu hodně majitelů webů stále bláhově věří? Číst dále

Našeho návodu na výběr dobré digitální agentury se držte

Prvních 7 kroků k výběru tvůrce webu, který ho nepokazí

Stavba dobrých webových stránek je finančně i časově náročná záležitost. Víte, jak zúžit výběr při hledání toho nejvhodnějšího dodavatele? Číst dále

Načíst starší