Menu
Naučte se inzerovat na YouTube: 3 druhy propagace pro samouky

Naučte se inzerovat na YouTube: 3 druhy propagace pro samouky

Jako uživatele vás iritují, jako marketéra vás inspirují! Víte, jaké jsou 3 základní formáty YouTutube reklamy a jak je využít pro propagaci vašeho projektu? Udělejte si přehled a ovládněte svět za ikonou „play”. Číst dále

13 karet pro silnější značku. Nastavte si lepší KPI digitálního brand buildingu.

13 karet pro silnější značku. Nastavte si lepší KPI digitálního brand buildingu.

Jak měřit a vyhodnocovat aktivity v online marketingu tak, aby dávaly smysl? Investovat do povědomí o značce jen na základě pocitu a intuice se může prodražit. KPI karty jsou šikovný asistent pro nastavení a sledování klíčových ukazatelů v brandingu. Číst dále

Nejčtenější články

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo10390 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo8409 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

3.místo7806 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Nabídka práce: Digitální designér Modrého ducha

Nabídka práce: Digitální designér Modrého ducha

Přemýšlíš o tom, jak navrhovat aplikace v době webu 3.0? Víš jak se staví informační architektura? Chceš mít po ruce programátory a vývojáře, kteří zrealizují tvoje nápady? Studio Modrého ducha stojí na půl cesty mezi designem a technologií. Je místem, kde rozšíříš své know-how pro digitální budoucnost. Číst dále

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem. Číst dále

Jak zvýšit povědomí o značce? Neprodávejte, ale budujte vztahy

Jak zvýšit povědomí o značce? Neprodávejte, ale budujte vztahy

Jak začlenit značku do každodenních životů vašich zákazníků? Už jste se někdy setkali s lidmi, kteří si říkají „Jablíčkáři“? Nikoliv zahradníci, ale příznivci technologií Apple, kteří nikdy nepřemýšlí o tom, kde koupit nový notebook či telefon. Jak něčeho podobného dosáhnout i ve vaší firmě? Číst dále

KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

Key Performance Indicators jsou zcela nezbytné pro smysluplné směřování vašeho každodenního managementu. V minulém díle jsme si představili KPI karty, dnes si detailněji probereme jednu z kategorií - online prodej a jeho konkrétní klíčové ukazatele. Číst dále

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak vzbudit v online světě zájem o vaší událost? O tom jsme si povídali s Michaelem Kašparem, odborníkem na sociální sítě a eventovým manažerem sportovních akcí Urban Challenge a Barvám Neutečeš. Číst dále

Modrý duch představuje KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu

Modrý duch představuje KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu

Úspěch online marketingu se musí vyhodnocovat na základě stanovených cílů a naměřených čísel. Jak určit klíčové ukazatele výkonnosti zábavnou formou? Představujeme KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu! Číst dále

Tiše, Facebook poslouchá. Opravdu jsou vaše data v bezpečí?

Tiše, Facebook poslouchá. Opravdu jsou vaše data v bezpečí?

Facebook využívá vaše konverzace k vylepšení strojových asistentů. Kdo další vidí vaše zprávy? Je vůbec nějaká šance ohlídat si soukromí na Facebooku? Jak uchovat data co nejvíce v bezpečí a na co si dát pozor? Číst dále

5 trendů videoreklamy: Čím zaujmout své zákazníky?

5 trendů videoreklamy: Čím zaujmout své zákazníky?

Jaké trendy ve videoreklamě jsou na vzestupu? Rozhlédněte se kolem dokola Niagarských vodopádů nebo se projeďte v novém autě, o kterém zatím jen čtete recenze, to vše z pohodlí vašeho křesla. Je čas začít se dívat do budoucnosti. Skrz virtuální realitu a 360° kameru! Číst dále

10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

Jsme inovativní firma s tradicí. Poskytujeme pouze vysoce kvalitní služby v oblasti marketingového nevkusu. Jsme profesionální lídři v oboru prázdných sdělení. Naše otřepané fráze nejsou jen prací, je to životní styl. Neváhejte si vybrat z naší široké nabídky slov, která byste pro svou prezentaci nikdy neměli používat! Číst dále

Načíst starší