Menu
Programátorka Modrého ducha Tereza Ausficírová

Tereza Ausficírová: „Lidi mi občas nevěří, že jsem programátorka.“

Programátorka Terka Ausficírová v BlueGhostu vyvíjí backend webů a aplikací. Se kterou filmovou postavou měla velké plány v počátcích kariéry a co na její profesi říká okolí? Číst dále

Outsourcing vývoje webů a aplikací dodá firmě know-how, navíc je levnější

Kdy se vyplatí outsourcovat vývoj webu nebo aplikace?

Kdy se při vývoji webů a aplikací vyplatí in-house tým a kdy raději outsourcovat externí specialisty? Správná volba vám ušetří finance a pomůže získat know-how. Číst dále

Nejčtenější články

Struktura úspěšného eshopu

1.místo5084 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo4911 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

 10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené účty?

3.místo3863 přečtení

10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené účty?

Obsahová strategie pro Facebook v 8 krocích

Obsahová strategie pro Facebook v 8 krocích

Chcete na Facebooku strategicky budovat značku a podporovat své byznysové cíle? Přestaňte postovat náhodné příspěvky a sestavte si obsahovou strategii podle 8krokového návodu Modrého ducha. Číst dále

Slang českých vývojářů

Slang českých vývojářů, aneb Dráty, lamy, špagety

Domluvíte se dobře se svými vývojáři? Jestli máte občas pocit, že řeči jejich kmene nikdy neporozumíte, vemte si na pomoc náš vývojářský slovníček a získejte klíč k srdci každého programátora. Číst dále

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Největší chybou při tvorbě webu je vnímat design jako zdobení. Zadavatelé často chtějí atraktivnější on-line prezentaci, ale opomíjejí praktickou stránku věci. Jenomže stránky, které dobře vypadají, nemusí vždy dobře fungovat. Číst dále

Zlepší Rok digitálního podnikání vratké znalosti českých firem o on-line světě?

Rok digitálního podnikání 2019: Nastartuje české firmy?

Modrý duch se pro letošní rok stal partnerem série školení, workshopů a konferencí, která má změnit myšlení malých českých firem. Pomůže Rok digitálního podnikání 2019 domácí komerční scéně proniknout do světa on-linu? Číst dále

Středočeský kreativní voucher může přinést až 300 tisíc Kč na design a propagaci

Středočeský kreativní voucher: Jak získat až 200 tisíc Kč na design a propagaci

Od dubna 2019 mohou malí a střední podnikatelé ze Středočeského kraje žádat o příspěvek na práci kreativců. Jak dosáhnout až na 200tisícovou dotaci v rámci kreativních voucherů? Číst dále

Ne všechny cestou vedou do nákupního košíku

Jak zvýšit spokojenost zákazníků? Použijte data o nákupních zvyklostech

Zapomeňte na věk svých zákazníků a další zastaralé metody segmentace. Raději vylepšujte své služby pomocí dat o nákupním chování jako to dělá Amazon nebo Netflix. Číst dále

CEO BlueGhostu Pavel Weber

CEO Pavel Weber: První B2B e-shop bude v každém segmentu jen jeden

Pavel Weber stál u zrodu BlueGhostu v roce 2003, dnes má pod sebou dvacet specialistů, se kterými provádí firmy digitálním světem. Proč je podle něj nejvyšší čas, aby velkoobchodní dodavatelé přešli na B2B e-shop? Číst dále

Ke každému osobnostnímu archetypu se hodí jiný font

Jaký má písmo charakter: Vliv typografie na vnímání zpráv

Co o vás řekne, když napíšete milostný dopis Timesem? A co když si pro svou diplomovou práci zvolíte Comic Sans? Modrý duch zkoumal asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy. Číst dále

Lovebrandové mýty aneb 6 amorových šípů, které srdce fanoušků spíš minou

6 mýtů o lovebrandu, které vám věrné fanoušky nezískají

Chcete se zařadit mezi lovebrandy? Cestu do srdcí svých zákazníků dnes hledá stále více firem. Modrý duch vám prozradí, kudy určitě nevede. Číst dále

Načíst starší