Menu
Našeho návodu na výběr dobré digitální agentury se držte

Prvních 7 kroků k výběru tvůrce webu, který ho nepokazí

Stavba dobrých webových stránek je finančně i časově náročná záležitost. Víte, jak zúžit výběr při hledání toho nejvhodnějšího dodavatele? Číst dále

S poptávkou webu pomohou otázky Modrého ducha

Jak připravit poptávku webu? Napoví dotazník od Modrého ducha

Chcete napsat poptávku webu, podle které si agentury nejlépe udělají představu o vašem byznysu a návrhu možného řešení? Postupujte podle dotazníku, který svým potenciálním klientům zasíláme v BlueGhost. Číst dále

Nejčtenější články

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo2677 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

2.místo2414 přečtení

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

3.místo2350 přečtení

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

Kdy je využití interaktivních prototypů OK a kdy zrovna nejsou na místě?

Prototyp on-line aplikace: Nutnost, nebo drahý rozmar?

Prototypování nemusí být jen nákladným vrtochem UX desingerů. Někdy jde o klíčovou fázi návrhu aplikace. Kdy se vyplatí a jak na něm lze ušetřit? Číst dále

5 mýtů o copywritingu, které jen komplikují psaní

5 mýtů o copywritingu, které jen komplikují psaní

Tvoříte texty na web a hledáte rady, jak na to? Mějte se na pozoru před těmito 5 mýty o copywritingu, které vám psaní jen zkomplikují. Číst dále

Řízení projektu musí mít správný projekťák pevně v rukou

Projektový manažer zaručí úspěšný projekt. Nebo je jen zbytečným výdajem?

Projektové řízení je pro mnohé tajemnou položkou v rozpočtu na tvorbu webu, e-shopu nebo on-line aplikace. Jedná se jen o zbytečné tahání peněz z kapsy klientů, nebo službu nutnou ke zdárnému dotažení projektu? Číst dále

Akceptační testování, aneb Jak včas odhalit chyby na webu

Akceptační testování, aneb Jak včas odhalit chyby na webu

Jak nevypustit do éteru webovou aplikaci, která uživatele odradí zbytečnými chybami? Jednou z možností je akceptační testování. Číst dále

Těmhle 5 mýtům o novém nařízení Evropské unie prostě nevěřte

5 mýtů o GDPR, které jen pouští hrůzu

Za nejtemnějších dnů ševelí korunami stromů kolem doupěte Modrého ducha všelijaké legendární mýty. Které výroky o GDPR jsou jen strašidelnými pověrami a proč? Číst dále

4 trendy on-line marketingové budoucnosti: vše se točí kolem zákazníka

Proč se budoucnost online marketingu točí hlavně kolem zákazníka?

V roce 2018 marketéři nejvíc věří personalizaci a sociálním sítím. Proč je tak důležité vycházet z potřeb zákazníků namísto vlastní intuice? Číst dále

Firemní identita není není jen o vizuálním stylu a vizuální styl není jen o logu. Co vše je potřeba navrhnout, aby se vaše firma skvěle prezentovala?

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Gradienty, aneb jak to chytlavou grafikou natřít konkurenci

Gradienty ve webdesignu: Barvy, které podporují cíle stránek

S gradienty se na internetu setkáváte čím dál častěji. Kde se tato móda vzala? A jak pomáhá při tvorbě webových stránek? Číst dále

V roce 2018 si získáte přízeň návštěvníků mobilním SEO, videem nebo citlivě zvolenými influencery.

5 trendů v obsahovém marketingu: Jak v roce 2018 držet krok se světem

Obsahový marketing není jen o psaní blogu. Neusínejte na vavřínech a sledujte trendy, které vám přivedou nové zákazníky a udrží ty stávající. Víte, které to jsou? Číst dále

Načíst starší