Menu
Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Expandujete na zahraniční trh a potřebujete svůj web prezentovat v nových jazykových mutacích? Navazujete spolupráci se zahraniční firmou či zkrátka máte na stole hromadu dokumentů, které potřebujete přeložit do jiného jazyka? Kdy se spolehnout na software a kdy využít služby profesionálních překladatelů? Číst dále

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

Občas se stane, že někdo podlehne vábení „temné strany“. Ve snaze dostat webovou stránku v rekordním čase na první místa vyhledávačů se rozhodne použít zapovězené black hat SEO techniky. Možná se na chvilku zadaří oblafnout vyhledávače a splnit si sen, ale ve skutečnosti žádné zkratky neexistují. Black hat SEO v konečném důsledku vaši pozici na internetu pokaždé oslabí. Číst dále

Nejčtenější články

Chytrá karanténa je jen špičkou ledovce všech dat, která se o nás sbírají, říká odborník na kybernetickou bezpečnost

1.místo78737 přečtení

Chytrá karanténa je jen špičkou ledovce všech dat, která se o nás sbírají, říká odborník na kybernetickou bezpečnost

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo28673 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

3.místo21964 přečtení

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

Nejsem robot: Jaké možnosti nabízí CAPTCHA?

Nejsem robot: Jaké možnosti nabízí CAPTCHA?

Vyberte semafory, přepište text, potvrďte že nejste robot. Jaké jsou možnosti CAPTCHA a jaký druh ověření zvolit pro váš web? Nejspíš jste tu situaci mnohokrát zažili. Přijdete na stránku, přečtete si tam zajímavý článek a rozhodnete se pod něj vložit komentář. Naťukáte do textového pole své myšlenky, už ho začnete odesílat, jenže… Číst dále

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Jak bude vypadat nakupování budoucnosti? Co je to fygitální realita a proč v ní už vlastně většina z nás žije? Jak se pozná „boží zákaznická zkušenost“ a proč právě ona bude v nadcházejících letech oddělovat průměr od úspěchu? Na to v Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft. Číst dále

Editujte webovou stránku přímo v prohlížeči. Design Mode je skvělý pomocník i hračka

Editujte webovou stránku přímo v prohlížeči. Design Mode je skvělý pomocník i hračka

Pokud se věnujete tvorbě webů, asi Design Mode znáte. Běžní smrtelníci ale o této funkci internetových prohlížečů většinou moc neví. Přitom to je zajímavá vychytávka, se kterou získáte speciální schopnost přepsat doslova cokoliv na celém internetu. Chcete se stát superhrdinou? Stačí několikrát kliknout. Číst dále

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

Opravdu umíte hledat na Google? 4 tipy pro efektivnější vyhledávání

Když něco nevíte, kouknete na internet. Se základním vyhledáváním si s trochou nadsázky poradí i cvičená opice. Problém nastává, když potřebujete udělat rozsáhlejší rešerši anebo chcete na Googlu hledat něco speciálního. Potom se několik desítek minut až hodin zoufale probíráte nabídnutými odkazy, abyste našli, co potřebujete. Číst dále

Update: Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem

Update: Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem

Jak se designují algoritmy, které ovlivňují náš každodenní život, naše postoje a názory? Digitální kampaně, které ovlivnily volby? Jaká data o sobě dobrovolně sdílíme a je nakládání s nimi vůbec legální? Kde vede etická hranice toho, co je ještě v pořádku, a co už je za hranou? Číst dále

4 tipy pro založení kanálu na YouTube

4 tipy pro založení kanálu na YouTube

Má pro firmu ještě stále smysl natáčet videoobsah? Co je potřeba udělat, abyste založili na YouTube smysluplný kanál? A bude to pro vás vůbec to pravé ořechové? Číst dále

Na co si dát pozor při pojmenování produktu?

Na co si dát pozor při pojmenování produktu?

Vymýšlení jména pro výrobky není tak snadné, jak se může na první pohled zdát. Dobré jméno vám může hodně pomoci, ale také velmi uškodit. Jak tedy neudělat botu a vytvořit název, který vám přinese více spokojených zákazníků? Číst dále

Update: Jak vytvořit aplikaci, která koná dobro, radí manažer nadace Vodafone

Update: Jak vytvořit aplikaci, která koná dobro, radí manažer nadace Vodafone

Jak vypadá boj mezi dobrem a zlem v digitálním světě? Jak se vyvíjí a provozuje software, který je v tomto prostředí kladným hrdinou? Aplikace, které kompenzují každodenní problémy handicapovaných, zachraňují lidské životy, nebo zkrátka jakoukoliv formou páchají dobro? A jak funguje nadace, která má tyto projekty na svědomí? Číst dále

Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Jak posílit svou pozici na trhu? Jak získat nové zákazníky? Jak se stát zákazníkovou první volbou? Podobné otázky řeší asi ve většině firem, ale pouze minimum z nich využívá naplno sílu obsahového marketingu. Staňte se ve svém oboru autoritou. Lidé si k vaší značce postupně vybudují vztah, důvěru a ve spletité džungli dalších firem vás spolehlivě poznají. Číst dále

Načíst starší