Menu
10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

10 totálních marketingových klišé, která raději vypusťte

Jsme inovativní firma s tradicí. Poskytujeme pouze vysoce kvalitní služby v oblasti marketingového nevkusu. Jsme profesionální lídři v oboru prázdných sdělení. Naše otřepané fráze nejsou jen prací, je to životní styl. Neváhejte si vybrat z naší široké nabídky slov, která byste pro svou prezentaci nikdy neměli používat! Číst dále

Sociální sítě 2019: 3 nové socky, které raději nepřehlížejte

Sociální sítě 2019: 3 nové socky, které raději nepřehlížejte

Když zadáte “sociální sítě” do App Storu či Google Play, zobrazí se tolik aplikací, že byste je mohli přehazovat vidlemi. Které z nich mají reálnou šanci se uchytit na trhu a které zmizí v zapomnění? A hlavně, pro které z nich se vyplatí připravovat obsah? Číst dále

Nejčtenější články

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo9727 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo6768 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

3.místo6547 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Programátor Jakub Štefan: „Dobrý kód jde číst jako kniha”

Programátor Jakub Štefan: „Dobrý kód jde číst jako kniha”

Kvalita kódu je často diskutovaným tématem mezi programátory i klienty. Jak poznáte, zda váš programátor odvádí dobrou práci? S vývojářem Modrého ducha Jakubem Štefanem jsme si povídali, jaké vlastnosti má správný a špatný kód, a jak by mělo vypadat vhodné zadání. Číst dále

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Když Luke Wroblewski přišel v roce 2009 s myšlenkou “Mobile First!”, byl první iPhone sotva 2 roky na světě. Navrhovat web nejprve pro mobily byla inovativní myšlenka pro vývojáře i designery. Dnes už je Mobile First nezbytností, se kterou musíte počítat. Číst dále

5 tipů na newsletter, který neotravuje, ale pomáhá

5 tipů na newsletter, který neotravuje, ale pomáhá

Výzkum Ascend2 z roku 2017 uvedl, že e-mailing je stále mocným nástojem propagace. Víte, jak ho efektivně využít? Pokud zákazníci nečtou vaše e-maily, máte problém a nejste v tom sami. Získat pozornost potenciálních klientů je cílem a zároveň nekonečným bojem každého marketéra. Číst dále

7 tipů pro začátečníky, jak zviditelnit firmu na Instagramu

7 tipů pro začátečníky, jak zviditelnit firmu na Instagramu

Ještě nejste na Instagramu? Třetí nejpopulárnější sociální síť je šancí, jak oslovit vaše publikum. Přečtěte si 7 tipů, jak s propagací začít. Číst dále

Virtuální asistent naslouchá přes hlasové uživatelské rozhraní (viz též „sluchátka s mikrofonem“)

Hlasové uživatelské rozhraní: 7 tipů, jak navrhovat pro virtuální asistenty

Hlasoví asistenti Amazon Alexa, Apple Siri a Google Assistant se vkrádají na pole e-commerce. Jak navrhovat hlasová uživatelská rozhraní, která pomohou budovat vztah se zákazníkem? Číst dále

PPC specialista Modrého ducha Jan Černý

PPC specialista Honza Černý: „Google se chová jako klasický monopol.“

Honza Černý se u Modrého ducha specializuje na nastavování a správu PPC reklamy. V upřímném rozhovoru se s námi podělil o své názory na Google i Seznam. Číst dále

S optimalizovaným CTA tlačítkem na vlně vyššího konverzního poměru

Jak vylepšit CTA tlačítko, aby prodávalo

Tlačítko s výzvou k akci je pomyslnou bránou ke konverzi. Jak to ale udělat, aby většině návštěvníků nezůstala cesta zbytečně zavřená? Číst dále

Jak Modrý duch vyprodal e-shop Výprodeje24.cz

Vyprodeje24.cz: Jak PPC reklama Modrého ducha pomohla vyprodat e-shop

Jak navýšit prodeje pomocí PPC reklamy nebo srovnávačů zboží? Podívejte se na případovou studii, jak marketéři Modrého ducha pomohli vyprodat e-shop Výprodeje24.cz. Číst dále

Díky SEO strategii najdou zákazníci cestu na vaše stránky.

6 SEO tipů, jak přivést zákazníky pomocí blogu

Píšete firemní blog, ale stále marně hledáte čtenáře? Přečtěte si 6 SEO tipů, které vám pomohou přivést na web návštěvníky z Googlu i ze Seznamu. Číst dále

Načíst starší