Menu
Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Největší chybou při tvorbě webu je vnímat design jako zdobení. Zadavatelé často chtějí atraktivnější on-line prezentaci, ale opomíjejí praktickou stránku věci. Jenomže stránky, které dobře vypadají, nemusí vždy dobře fungovat. Číst dále

Zlepší Rok digitálního podnikání vratké znalosti českých firem o on-line světě?

Rok digitálního podnikání 2019: Jak pomůže českým firmám?

Modrý duch se pro letošní rok stal partnerem série školení, workshopů a konferencí, která má změnit myšlení malých českých firem. Pomůže Rok digitálního podnikání 2019 domácí komerční scéně proniknout do světa on-linu? Číst dále

Nejčtenější články

Struktura úspěšného eshopu

1.místo4822 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo4296 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

3.místo3820 přečtení

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Středočeský kreativní voucher může přinést až 300 tisíc Kč na design a propagaci

Středočeský kreativní voucher: Jak získat až 200 tisíc Kč na design a propagaci

Od dubna 2019 mohou malí a střední podnikatelé ze Středočeského kraje žádat o příspěvek na práci kreativců. Jak dosáhnout až na 200tisícovou dotaci v rámci kreativních voucherů? Číst dále

Ne všechny cestou vedou do nákupního košíku

Jak zvýšit spokojenost zákazníků? Použijte data o nákupních zvyklostech

Zapomeňte na věk svých zákazníků a další zastaralé metody segmentace. Raději vylepšujte své služby pomocí dat o nákupním chování jako to dělá Amazon nebo Netflix. Číst dále

CEO BlueGhostu Pavel Weber

CEO Pavel Weber: První B2B e-shop bude v každém segmentu jen jeden

Pavel Weber stál u zrodu BlueGhostu v roce 2003, dnes má pod sebou dvacet specialistů, se kterými provádí firmy digitálním světem. Proč je podle něj nejvyšší čas, aby velkoobchodní dodavatelé přešli na B2B e-shop? Číst dále

Ke každému osobnostnímu archetypu se hodí jiný font

Jaký má písmo charakter: Vliv typografie na vnímání zpráv

Co o vás řekne, když napíšete milostný dopis Timesem? A co když si pro svou diplomovou práci zvolíte Comic Sans? Modrý duch zkoumal asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy. Číst dále

Lovebrandové mýty aneb 6 amorových šípů, které srdce fanoušků spíš minou

6 mýtů o lovebrandu, které vám věrné fanoušky nezískají

Chcete se zařadit mezi lovebrandy? Cestu do srdcí svých zákazníků dnes hledá stále více firem. Modrý duch vám prozradí, kudy určitě nevede. Číst dále

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak obstojí vaše stránky před netrpělivými návštěvníky sekundu po sekundě? Modrý duch přináší neúprosná čísla o prvním dojmu z webu. Číst dále

Na děkovné stránce se sluší poděkovat za nákup. Ale nejen to!

10 tipů na děkovnou stránku, která zvýší konverze e-shopu

Děkovná stránka může směřovat k opakovaným nákupům nebo rozšiřovat počty zákazníků. Jak „thank you page“ připravit, aby co nejlépe pomáhala s cíli webu? Číst dále

„Potřebuju obrázek, levně, ideálně z fotobanky. Aby tam byla příroda a všechno.“

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Za levné peníze nabízejí fotobanky ihned dostupné moře „skvělých“ obrázků. Opravdu ale jde o dobrou volbu? Jistě, pokud se nestaráte o SEO, UX či konverze a chcete vypadat jako každý druhý. Číst dále

Dle e-commerce statistik nakupujeme čím dál víc

Česká e-commerce 2018: co vám nemělo uniknout

V roce 2018 byli Češi online ještě více než v předchozích letech a nakupování je rozhodně bavit nepřestalo. Kolik a za co loni nejvíc utratili? Číst dále

Načíst starší