Menu
Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Když zakryjete logo libovolné známé značky, co všechno na vás bude působit? Jinými slovy co všechno tvoří brand? V novém díle BlueGhost Update odpovídá brandová a marketingová manažerka Margarita Fries. Číst dále

Tip: Možnost zálohovat data z GA3 končí, co se s tím dá dělat?

Tip: Možnost zálohovat data z GA3 končí, co se s tím dá dělat?

Zaslechli informaci o tom, že zálohování dat v Google Analytics 3 od 1. 7. končí? Ne? Pak je důležité rychle zakročit, abyste o svá data nepřišli! Jak na to, poradí Jirka Hochman, šéf mediálního týmu Modrého ducha. Číst dále

TOP 3 Modrého ducha

Jak probíhá výběrový proces

1.místo1664 přečtení

Jak probíhá výběrový proces

Na návštěvě: Jak se pracuje v softwarové agentuře Modrého ducha?

2.místo1459 přečtení

Na návštěvě: Jak se pracuje v softwarové agentuře Modrého ducha?

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

3.místo819 přečtení

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

Update: Vyrábějme to, po čem je opravdu poptávka. Tomáš Mikolov radí, jak využívat analýzu sentimentu pomocí AI.

Update: Vyrábějme to, po čem je opravdu poptávka. Tomáš Mikolov radí, jak využívat analýzu sentimentu pomocí AI.

Že ChatGPT není jen generátor textu, o tom v Updatu mluvíme celkem často. Tentokrát naše pozvání už podruhé přijal jeden z citovanějších světových vědců v oblasti AI, Tomáš Mikolov a mimo jiné autor algoritmu word2vec. Tomáš se teď zabvývá sentimentální analýzou velkých objemů textu z internetu. A my si dnes vysvětlíme, jak vlastně stroj chápe jazyk, jaké to má využití v marketingu, překladu a pravděpodobně v každodenní práci většiny z vás. Číst dále

Apple Vision Pro jako první krok k digitální evoluci

Apple Vision Pro jako první krok k digitální evoluci

Apple Vision Pro, představené začátkem letošního roku, otevírají novou kapitolu v oblasti smíšené reality. Tyto inovativní brýle naznačují evoluci v tom, jak pracujeme, komunikujeme a bavíme se. Opravdu před sebou máme novou éru? Číst dále

Update: Chcete digitalizovat vaši firmu? Hledejte řešení problémů, ne hezké funkce

Update: Chcete digitalizovat vaši firmu? Hledejte řešení problémů, ne hezké funkce

To, že digitalizovat a šetřit si robotickou práci obecně mívá pro většinu firem smysl je jedna věc. Kdy je ale na to firma reálně připravená? Jak konkrétně postupovat a neutopit zbytečné náklady na tom, že jako zadavatel nevím, co přesně vlastně chci? A jak si rozumně nastavit očekávání toho, co vlastně digitalizovat můžu? V podcastu BlueGhost Update poradí Honza Slavík. Číst dále

Update: Kyberbezpečnost versus inovace? Jde to, ale musíte vědět proč, říká David Miklas ze Správy železnic

Update: Kyberbezpečnost versus inovace? Jde to, ale musíte vědět proč, říká David Miklas ze Správy železnic

Jdou inovace a potřeba bezpečnosti proti sobě? Jak se inovuje startupistovi ve státním podniku zajišťujícím bezpečnost? A jak se v takové firmě zavádí používání AI? S Lukášem se na témata inovací a kyberbezpečnosti v tomhle díle Updatu ptáme Davida Miklase. Číst dále

Tip: Jak na efektivní spolupráci s externisty?

Tip: Jak na efektivní spolupráci s externisty?

Máte rozběhlý projekt, ale dostali jste se do fáze, kdy vám nestačí know-how? Anebo ho chcete mít dokončený rychleji? Pak je dobré zvážit spolupráci s externisty. U té se ale vyplatí podchytit několik věcí, aby vše běželo hladce a nepřineslo více škody než užitku. Na co je dobré myslet, radí Michal Zíma z programátorského týmu BlueGhostu. Číst dále

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

Kdy se z hračky k prozkoumání stala každodenní nezbytnost a jak být díky AI o krok před konkurencí. Tyhle a spoustu dalších praktických otázek ohledně AI rozebíráme s Vláďou Zikmundem a s Honzou Sudou z marketingové a kreativní agentury McCann. Číst dále

Update: Apple Vision Pro: je tohle nový iPhone 1? Vyzkoušeli jsme za vás!

Update: Apple Vision Pro: je tohle nový iPhone 1? Vyzkoušeli jsme za vás!

Co je na Apple Vision Pro tak přelomové? Jak se pracovní prostředí i zábava mění oproti tomu, co známe z VR headsetů? A kam vývoj může směřovat? V nové epizodě podcastu BlueGhost odpovídají průmyslový a produktový designer Jakub Stedina a zakladatel Brainz Studios Robin Pultera. Číst dále

Tip: Co dělat, když B2B web neplní vaše očekávání? #2

Tip: Co dělat, když B2B web neplní vaše očekávání? #2

Web už vám nějakou tu dobu běží, ale pořád nesplňuje vaše očekávání? Konverze jsou malé, návštěvnost se příliš nezvedá… co se vyplatí v takovou chvíli dělat? Prozradí vám to v dnešním tipu Tereza Rýparová, manažerka marketingové komunikace BlueGhostu. Číst dále

Update: Persony jsou mrtvé, ať žijou subkultury! Jak se vyznat v trendech s Pavlínou Louženskou

Update: Persony jsou mrtvé, ať žijou subkultury! Jak se vyznat v trendech s Pavlínou Louženskou

Jak trendy vznikají? Jak je předvídat a jak predikci ovlivňují nové technologie a společenské změny i generační rozdíly? A proč jsou podle ní marketingové persony mrtvé? V novém díle BlueGhost Update odpovídá Pavlína Louženská, spoluzakladatelka Holky z marketingu a autorka blogu Pavlínaspeaks. Číst dále

Pojďme vytvořit skvělý produkt

Domluvme si schůzku. Chcete si nejprve utřídit myšlenky? Navrhněte si zadání nanečisto s AI asistentem.