Menu
Trochu překvapivě není happiness management jen o svačinkách a moři zábavy.

HR v malé firmě: nesnažit se dělat happiness management

Udržovat štěstí v digitální agentuře může zdánlivě připomínat zdolávání Mount Everestu. U Modrého ducha toho dosahujeme vlastním týmem happiness managerů. Číst dále

On-line reklama je hlásnou troubou vašeho podnikání

7 věcí, které musíte udělat před spuštěním první on-line reklamy

Než začnete s on-line propagací svého podnikání, zpracujte si marketingový plán. Jaký postup Modrý duch doporučuje, aby se investice do reklamy vyplatily? Číst dále

Nejčtenější články

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo3060 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Struktura úspěšného eshopu

2.místo2932 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

 10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

3.místo2897 přečtení

10 pravidel pro silné heslo: Opravdu máte dobře zabezpečené své účty?

Dobře naprogramovaný web či e-shop rozpohybuje váš on-line byznys.

Jak poznáte dobře naprogramovaný web?

Chcete si ověřit, zda programátoři odvedli dobrou práci? Postupujte v 6 krocích, které vám pomohou poznat dobře naprogramovaný web. Číst dále

Inspiraci k PF 2019 nachystal Modrý duch osobně.

PF2019: Inspirace na vánoční a novoroční přání

Posíláte vánoční a novoroční přání zákazníkům, sponzorům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům? Inspirujte se péefky, která pro vás nachystal Modrý duch. Číst dále

Pavel Trávníček na jednom ze svých oblíbených míst: bar klubovny Modrého ducha.

Projekťák Pavel Trávníček: „V BlueGhostu nasajete znalosti a zkušenosti“

Proměna zlínského freelancera v pražského projektového manažera. Pavel Trávníček mluví o své práci pro Modrého ducha i o tajných životních cílech. Číst dále

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Design bez testování je jak vaření bez ochutnávání

Stojí design vaší aplikace na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkčnímu webu. Seznamte se s 3 způsoby jak na to. Číst dále

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Správně postavený zákaznický žebřík vede k dlouhodobé přízni fanoušků značky.

Jak vytvořit úspěšnou značku? Nechte ji navrhnout zákazníky

Navrhovat značku v izolované bublině je velkou marketingovou chybou. V knize The Brand Flip se dozvíte, že nejúspěšnější brandy vytvářejí sami zákazníci. Modrý duch připravil 9 kroků, jak na to. Číst dále

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Kvůli nařízení GDPR bylo pro e-shopy náročnější získat certifikát Ověřeno zákazníky. Heureka nyní podmínky nabytí zmírňuje. A co přinese nový datový přehled? Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Google Ads a Sklik obohatily během posledních 3 měsíců svět PPC reklam o pár významných novinek. Které z nich vám přinesou užitek a jak se vypořádat s těmi, které život inzerenta spíš komplikují? Číst dále

Načíst starší