Menu

10th EuroGym 2016 - vizuál vyladěný do posledního puntíku

EuroGym je mezinárodní sportovní akce, která se v roce 2016 koná na území České republiky. Její součástí jsou nejen soutěže, ale i semináře, kempy a workshopy. Vzhledem k tomu, že se jedná o podnik pro mladé sportovce, kteří do Čech zavítají často poprvé, bylo nutné navrhnout mu odpovídající vizuální identitu – svěží, mladistvou a hlavně rozpoznatelnou na první pohled.

Úkol pro Modrého ducha

Vytvořit webové stránky a kompletní vizuální identitu pro prezentaci mezinárodní sportovní akce.

Hodnocení zákazníkem

EuroGym je akcí pořádanou pro mladé sportovce a to se nyní odráží i v jeho grafické identitě. Pestrobarevné skvrny jsou gymnasticky hravé a vizuálně výrazné. Díky tomu nás snadno identifikují, ať už se nachází na webu, na tričkách, na Facebooku nebo kdekoliv jinde. Spolupráce s BlueGhostem proběhla v domluveném termínu a se skvělým výsledkem.