Menu

Better Way

Styl co se vydal lepší cestou

Jaká je logistická firma, která jde lepší cestou? Inovativní, moderní a naprosto odlišná od své konkurence. Jádru firemní filosofie BTW odpovídá i její vizuální identita, která stojí na křiklavé barvě a výrazném fontu.

2016 rok realizace 100 km/h 1 nejlepší cesta 50 hodin práce

BTW si nespletete – na odvážnou barvu a písmo si nikdo jiný netroufne

Úkol pro Modrého ducha

Navrhnout vizuální styl přepravce a logistické společnosti, který jasně prozradí, čím se firma zabývá, ale zároveň ji odliší od konkurence.

Hodnocení zákazníkem

Oceňujeme zejména kreativitu designérů, vizuální vzhled stránek se velmi vydařil a máme i pozitivní reakci od zákazníků. Jinak já osobně vám musím poděkovat, že jste nás přesvědčili o správném výběru neotřelé fialové barvy v logu.

Petra Mrňková
jednatelka BTW, spol. s r.o.

Modrý duch se chlubí

  • Základem vizuálního stylu BTW je tučný a dobře čitelný font. Modrý duch si s ním pohrál: u loga použil kurzívu a v dalším textu základní řez písma.

  • Díky nezvyklé fialové barvě dominující logu se nestane, že byste si BTW spletli s jinou firmou - vizuální identita je díky ní skvěle rozpoznatelná.

  • Obdélník, který formuje tvar loga, je inspirován proporcemi přepravního kontejneru. Skrytý odkaz na předmět podnikání firmy dává vizuálnímu stylu charakteristickou hravost.

  • Mimochodem – BTW jako zkratka Better way je vtipnou modifikací názvu firmy. Díky použití zkratky je logo odlehčenější a zábavnější.

Grafika na míru Grafický manuál Ilustrace Logo Design automobilů Vizuální styl Firemní identita