Menu

COOP plyšáci

Web, který informuje i baví

Skupina COOP sdružuje 48 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2 900 prodejen. Pro své zákazníky připravuje COOP nejrůznější spotřebitelské soutěže, třeba jako tu s plyšáky od Looney Toones. Microsite „COOP Plyšáci“ má za cíl nejen seznámit návštěvníky s pravidly soutěže, ale i poskytnout pořádnou porci zábavy.

2015 rok realizace 6 plyšáků 2900 prodejen 100 hodin práce

Úkol pro Modrého ducha

Vytvořit informativní, ale i veselý a hravý portál prezentující klientovu akci „Sbírejte body a získejte plyšáky“.

Hodnocení zákazníkem

Na BlueGhost.cz jsme se obrátili díky dobrému doporučení od našich obchodních partnerů, které zpětně hodnotím jako opravdu přínosné. Potřebovali jsme v celkem krátkém čase připravit web, jenž měl kombinovat 2 vizuální identity a informovat i pobavit návštěvníky. Jsme se přesvědčeni, že se vše podařilo na skvělé úrovni.

Radim Šedivý,
Koordinátor projektu, Skupina Coop

Modrý duch se chlubí

  • Propojit pestrou grafiku a font Looney Tunes s firemní identitou společnosti COOP byla pořádná výzva. Modrý duch se ale nenechal vystrašit a vytvořil přehledný web přívětivý i pro děti.

  • Veškeré grafické použití Looney Tunes postaviček a dalších elementů muselo projít schvalovacími procesy studia Warner Bros. Entertainment Inc. Jenže, kdo se bojí, nesmí na internet, a tak jsme hravě zvládli i komunikaci s lídrem zábavního průmyslu.

  • Prezentace soutěže obsahuje nejen praktické informace, ale i zábavnou sekci, ve které jsou připraveny flashové hry od Looney Tunes, bludiště i omalovánky.

  • Interaktivní ikonky v podobě postaviček Looney Tunes provedou zákazníky společnosti COOP celým webem, vysvětlí pravidla a představí partnery akce.

Vstupní analýza Obsahová strategie Copywriting Grafika na míru Redakční systém HTML 5 CSS 3 PHP SQL Programování Testování Školení Interaktivní animace