Výrazný nárůst engagementu: Po spuštění nového webu vzrostla návštěvnost o více než 100 % a průměrná doba návštěvy se prodloužila o 90 %.
Akcelerace náboru talentů: Klient zaznamenal skokový nárůst počtu i kvality uchazečů. Kandidáti při pohovorech aktivně zmiňují, že je oslovila firemní kultura prezentovaná na webu.
Digitální zhmotnění značky: Motto „Inovativní v řešení, tradiční v hodnotách“ se úspěšně promítlo do digitální prezentace firmy.
Provozní efektivita a úspora: Díky přechodu na Webflow získal marketing plnou kontrolu nad obsahem. Publikování se zrychlilo o desítky procent a zároveň došlo k výrazné úspoře nákladů na vývoj a externí programátory.
Sjednocení digitální stopy: Tři původně nesourodé weby byly sloučeny do jednoho funkčního, konzistentního řešení, které je výrazně snazší na správu.
Brandový cíl: Daří se zvyšovat známost značky a posilovat její moderní pozici na trhu. Web v návštěvníkovi vyvolává důvěru a pocit, že výběrem KŠB dělá to nejlepší rozhodnutí – a tím mu dodává klid.
To vše v jednom webovém řešení.