Vyrazte Kamkoliv, nezávisle!
Digitální PR kampaň pro minimalistický domek na kolech
Vyrazte Kamkoliv, nezávisle!
Digitální PR kampaň pro minimalistický domek na kolech
Mobile Hut je mobilní designový domek k minimalistickému, off-grid bydlení. Princip je stejný, jako u obytného přívěsu. Narozdíl od něj však Mobile Hut udělá parádu, je funkčně vyladěný a poskytuje plnohodnotný komfort.
BlueGhost v rámci zvyšování povědomí o produktu uskutečnil netradiční kampaň. Domek na kolech se půjčoval zajímavým lidem výměnou za to, že o svém zážitku dají vědět světu skrze své komunikační kanály. Vytvořila se landing page, přes kterou se zájemci mohli přihlásit. Ta byla následně propagována na sociálních sítích.
Lidé, kteří se do projektu zapojili, byli pečlivě vybíráni podle potenciálu dosahu a schopnosti vytvořit hodnotný obsah. Finalisté, kterým se domek zapůjčil, byli z různých polí působnosti a jejich přínos pro kampaň byl proto variabilní. Někteří zajistili vysoký engagement na sociálních sítích, jiní pořídili velké množství vizuálního contentu.
Nejen ohlas na sociálních sítích, ale také články pro Novinky.cz, Czechdesign, online i tištěný Forbes a reportáž pro Českou televizi. Kampaň získala zlaté ocenění v soutěži WEBTOP100.