Menu

NH CAR

Firemní web je začátek cesty k novému vozu

Na rozsáhlých celofiremních webech se může návštěvník snadno ztratit. To však není případ nhcar.cz, kde je jasně vytyčená cesta od vstupní stránky až k prohlídce vozu. Podle potřeb zákazníka se pak odkrývají i další služby a informace: od objednávky na servis až po články z firemního magazínu. Vše se zobrazuje jen v tu pravou chvíli tak, aby neohrozilo primární cíl – prodej aut.

2016 rok realizace 250 vozů skladem 6 značek vozů 300 hodin práce

Jedna značka vládne všem: Škoda, VW, KIA, Fiat vše pod hlavičkou NH CAR

Úkol pro Modrého ducha

Navrhnout web v němž se bude zákazník dobře orientovat a který přivede více lidí do našich poboček.

Hodnocení zákazníkem

Na společnost BlueGhost.cz jsme se obrátili díky pozitivním referencím od našich obchodních partnerů. Po počáteční analýze našich potřeb byl vypracován podrobný harmonogram prací a ten byl do posledního detailu dodržen. K naší spokojenosti byl web předán v domluveném termínu.

Marek Batelka, 
Marketingový ředitel, NH Car, s.r.o.

Modrý duch se chlubí

  • 6 různých rozcestníků pro 6 různých značek. Všechny dodržují jednotnou strukturu i rozložení prvků, ale přesto z každého dýchá brand konkrétní automobilky.

  • Navigační struktura obsáhlého webu je pro zákazníka přehledná a umožňuje snadnou orientaci směrem ke klíčovým službám.

  • Popracovaný nástroj pro import a správu portfolia vozů se administrátorům snadno ovládá. Díky tomu je na webu vždy aktuální přehled nabízených aut.

  • Snadné odesílání poptávek na prohlídky vozů a objednávek do autorizovaného servisu.

Vstupní analýza Strukturované rozhovory Obsahová strategie Grafika na míru Redakční systém HTML 5 CSS 3 PHP SQL AJAX Programování Testování SEO Školení Responzivní design