Menu

Brandová kampaň #světovéČesko pro Kudyznudy.cz na podporu domácího cestovního ruchu

Víte, že v Čechách můžete navštívit destinace, které si v ničem nezadají s těmi světovými? A právě to si kladla za cíl kampaň na podporu lokálního turismu v době covidu.

Cílem bylo zvýšit návštěvnost webu Kudyznudy.cz. Oslovit publikum, které web nezná, nebo ho navštěvuje jen málokdy, a nabídnout nový poutavý obsah návštěvníkům, kteří portál již znají a využívají.

Na nové publikum se cílilo formou bannerové reklamy v obsahové síti Google a Seznam a propagovaných příspěvků na Facebooku. Stávající návštěvníci se oslovovali rovněž na těchto platformách formou remarketingu. Pokud lidé vyhledávali turistické cíle a nápady na výlety v jednotlivých krajích, byli osloveni formou textové PPC reklamy ve vyhledávání.

Měřilo a optimalizovalo se na základě dvou hlavních KPI: Průměrná doba strávená na webu (alespoň 2 minuty) a míra prokliku. Na základě těchto ukazatelů se upravovaly kampaně a vyhodnocovala relevance a úspěšnost reklamy. Testovaly se různé typy cílení, aby výsledná čísla byla co nejlepší.

Plánujete podobný projekt?

Dlouhodobá spolupráce může začít
jedním kliknutím

Domluvit schůzku
Projektový manažer JIŘÍ HOCHMAN
Marketingový specialista JAN ČERNÝ
Marketingová specialistka KAROLÍNA PETRŽELKOVÁ
Designer ZDENĚK RŮŽIČKA
Specialistka komunikace BARBORA KUBÁTOVÁ
Designer JAROMÍR SKÁCEL
©2020
©BlueGhost for Czech Tourism