Brandová kampaň #světovéČesko pro Kudyznudy.cz na podporu domácího cestovního ruchu
Víte, že v Čechách můžete navštívit destinace, které si v ničem nezadají s těmi světovými? A právě to si kladla za cíl kampaň na podporu lokálního turismu v době covidu.
Cílem bylo zvýšit návštěvnost webu Kudyznudy.cz. Oslovit publikum, které web nezná, nebo ho navštěvuje jen málokdy, a nabídnout nový poutavý obsah návštěvníkům, kteří portál již znají a využívají.
Na nové publikum se cílilo formou bannerové reklamy v obsahové síti Google a Seznam a propagovaných příspěvků na Facebooku. Stávající návštěvníci se oslovovali rovněž na těchto platformách formou remarketingu. Pokud lidé vyhledávali turistické cíle a nápady na výlety v jednotlivých krajích, byli osloveni formou textové PPC reklamy ve vyhledávání.
Měřilo a optimalizovalo se na základě dvou hlavních KPI: Průměrná doba strávená na webu (alespoň 2 minuty) a míra prokliku. Na základě těchto ukazatelů se upravovaly kampaně a vyhodnocovala relevance a úspěšnost reklamy. Testovaly se různé typy cílení, aby výsledná čísla byla co nejlepší.