Menu

Marketingový account manager

Chceš vytvářet online strategie a marketingové plány webovým projektům či e-shopům? Nechybí ti analytické myšlení, ale přitom tě láká tvůrčí práce a miluješ komunikaci? Pak hledáme právě tebe!

Chci vědět víc
<Rychle k formuláři>

Co ti Modrý duch nabízí?

  • Řadu ostřílených kolegů, od kterých lze pochytat nové zkušenosti.

  • Večery Modrého ducha a další firemní akce.

  • Semináře, konference a další vzdělání v oboru.

  • Flexibilní pracovní dobu, kterou si sám nastavíš.

  • Příležitost k uplatnění manažerských schopností.
  • Svých lidí si vážíme - aktivně je vzděláváme v oboru, i mimo něj.
  • Pravidelné firemní akce - Kino Modrého ducha, grill party, laser game, letní/zimní chalupa - i toho můžeš být součástí.
  • Tvoje nápady na zlepšení jsou vítané. Chceme se i jako firma učit a posouvat. Dobré nápady převádíme do praxe hned.
  • Vymazlené interiéry v loftu Modrého ducha.
  • Pracovní prostory ti budou k dispozici i pro tvé další akce a bokovky.
  • A další benefity, které ti řekneme na pohovoru, ať nám taky něco zbyde ke kávě nebo čaji v našem loftu na Praze 6.

Studio BlueGhost

25 skvělých lidí posedávajících ve vymazelném loftu v příjemné lokalitě v centru Prahy 6, kousek od Hradčanské a Dejvické. Dělají se tu hlavně e-shopy a weby, ale také různé jiné aplikace na míru a také nějaký ten design.

Co od tebe Modrý duch očekává?

"Práci si rozvrhnu, jak potřebuji, s Modrým duchem se dá vždy domluvit. Libí se mi také spolupráce s odborníky.”

Jan Černý Marketingový specialista
  • Jsi ve světě e-commerce skoro jako doma.
  • Máš skvělé komunikační dovednosti, že když vyprávíš, publikum uvěří i existenci duhového jednorožce.
  • Víš, jak si zorganizovat čas, jak vlastní, tak ostatních e-commerce mágů, kteří ti budou k dispozici.
  • Máš vybroušený smysl pro systematičnost a pečlivost.
  • Pojmů GA, STDC, “socky”, Trello, CRM se nezalekneš.
  • Budeš hrdě zastupovat Modrého ducha na business seancích.

Zajímá tě tato práce? Neboj se ozvat!

Otázky má každý, neboj se zeptat na ty své.

Jiří Hochman Vedoucí marketingového oddělení