Menu

Dobrý brand

Řekne kdo jste a proč si vás vybrat. Modrý duch vám navrhne název, slogan, tón komunikace i logo a design. Vytvoří vám obchodní značku, která přitáhne zákazníky.

Nejdůležitější je dialog a osobní setkávání. Tak vznikne představa o tom, co má vaše značka říkat - krátký text s cílem, vizí a hodnotami, který poslouží jako základ pro veškerou další komunikaci.

Název společnosti nebo produktu nevznikne z čista jasna. Je třeba udělat průzkum, seskupit žádoucí asociace, provést skupinový brainstorming a poté společně zvolit nejlepší z nápadů.

Následuje Studie vizuálního stylu, která představí základní komponenty jako logo, písmo, barevné schéma, ilustrace či imagové fotografie.

Tón komunikace určí, jak o sobě máte psát a mluvit. Jestli budete formální, či nenucení. Vážní, nebo vtipkující. Podstatné je, aby i vaše výrazy, slogany a texty působily vždy jednotně.

Manuál firemní identity v sobě obsáhne podobu všeho, co vaši společnost reprezentuje: Od špendlíku po lokomotivu. Komunikační pravidla i vizuální prvky se zakotví v pdf dokumentu, který pak budete mít vždy při ruce.

„Tým Modrého ducha si dal záležet, aby pochopil, čím se zabýváme, jakou máme strategii, a to pak přenesl do své práce. Výsledkem byla nová komplexní vizualizace naší firmy, se kterou jsme plně spokojeni.“

Michal Bican, Fly United

Nebojte se ozvat! V týmu Modrého ducha jsou vám k dispozici přátelští kreativci a zodpovědní marketéři, ne tajemné bytosti. Přijďte osobně poznat přímo ty, kteří pro vás budou pracovat.