Menu

Základem je dialog a osobní setkávání. Tak získá Modrý duch přesnou představu o tom, kdo jste a co má vaše značka říkat.

Co následuje?

Studie vizuálního stylu představí základní komponenty jako logo, písmo, barevné schéma, ilustrace či imagové fotografie.

A když to odsouhlasíme?

Následuje tvorba grafického manuálu stanovujícího podobu všeho, co vaši společnost reprezentuje: Od špendlíku po lokomotivu. Díky tomu získáte jednotný a rozpoznatelný vzhled.

Nějaké reference?

„Tým Modrého ducha si dal záležet, aby pochopil, čím se zabýváme, jakou máme strategii, a to pak přenesl do své práce. Výsledkem byla nová komplexní vizualizace naší firmy, se kterou jsme plně spokojeni.“

Michal Bican, Fly United

Další reference Dobrá, jak začít?

Nebojte se ozvat! Modrý duch vás pozve na kávu, vyslechne si vaše plány a nastíní, jaké jsou možnosti řešení. To vše samozřejmě zdarma.

Chci vizuál