Menu
Středočeský kreativní voucher může přinést až 300 tisíc Kč na design a propagaci

Středočeský kreativní voucher: Jak získat až 200 tisíc Kč na design a propagaci

Od dubna 2019 mohou malí a střední podnikatelé ze Středočeského kraje žádat o příspěvek na práci kreativců. Jak dosáhnout až na 200tisícovou dotaci v rámci kreativních voucherů? Číst dále

Ne všechny cestou vedou do nákupního košíku

Jak zvýšit spokojenost zákazníků? Použijte data o nákupních zvyklostech

Zapomeňte na věk svých zákazníků a další zastaralé metody segmentace. Raději vylepšujte své služby pomocí dat o nákupním chování jako to dělá Amazon nebo Netflix. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

Struktura úspěšného eshopu

1.místo4822 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

2.místo2023 přečtení

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

SEO za všechny prachy

3.místo1984 přečtení

SEO za všechny prachy

Lovebrandové mýty aneb 6 amorových šípů, které srdce fanoušků spíš minou

6 mýtů o lovebrandu, které vám věrné fanoušky nezískají

Chcete se zařadit mezi lovebrandy? Cestu do srdcí svých zákazníků dnes hledá stále více firem. Modrý duch vám prozradí, kudy určitě nevede. Číst dále

Dle e-commerce statistik nakupujeme čím dál víc

Česká e-commerce 2018: co vám nemělo uniknout

V roce 2018 byli Češi online ještě více než v předchozích letech a nakupování je rozhodně bavit nepřestalo. Kolik a za co loni nejvíc utratili? Číst dále

Pokud věříte marketingovým mýtům, moc daleko do světa se nepodíváte

5 mýtů o marketingu, které jen škodí byznysu

Mezery ve znalosti marketingu zabrání v rozletu i tomu nejlepšímu byznysu. Kterých 5 marketingových mýtů podnikání jen škodí? Číst dále

Na jaké akce v oblasti e-commerce letos za inspirací, vzděláním i zábavou?

E-commerce akce 2019 v ČR i zahraničí. Kde letos načerpat inspiraci?

Hledáte inspiraci pro rozvoj svého e-shopu, nebo si jen chcete rozšířit obzory v e-commerce a nových techonologiích? Modrý duch přináší seznam nejzajímavějších dostupných akcí u nás i v zahraničí. Číst dále

Marketingový ředitel Jirka Hochman nese asi kávu.

Markeťák Jiří Hochman: „U Modrého ducha se lidé mohou profilovat podle vlastní chuti.“ 

Jirka Hochman nabral zkušenosti během podnikání s podprsenkami, dnes v BlueGhostu šéfuje marketingu. Co dalšího nám na sebe prozradil v rozhovoru pár dní před radostnou rodinnou událostí? Číst dále

Trochu překvapivě není happiness management jen o svačinkách a moři zábavy.

HR v malé firmě: nesnažit se dělat happiness management

Udržovat štěstí v digitální agentuře může zdánlivě připomínat zdolávání Mount Everestu. U Modrého ducha toho dosahujeme vlastním týmem happiness managerů. Číst dále

On-line reklama je hlásnou troubou vašeho podnikání

Marketingový plán: co musíte udělat před spuštěním první on-line reklamy

Než začnete s on-line propagací svého podnikání, zpracujte si marketingový plán. Jaký postup Modrý duch doporučuje, aby se investice do reklamy vyplatily? Číst dále

Inspiraci k PF 2019 nachystal Modrý duch osobně.

PF2019: Inspirace na vánoční a novoroční přání

Posíláte vánoční a novoroční přání zákazníkům, sponzorům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům? Inspirujte se péefky, která pro vás nachystal Modrý duch. Číst dále

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Načíst starší