Menu
Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Jak posílit svou pozici na trhu? Jak získat nové zákazníky? Jak se stát zákazníkovou první volbou? Podobné otázky řeší asi ve většině firem, ale pouze minimum z nich využívá naplno sílu obsahového marketingu. Staňte se ve svém oboru autoritou. Lidé si k vaší značce postupně vybudují vztah, důvěru a ve spletité džungli dalších firem vás spolehlivě poznají. Číst dále

Update: Proč je CX důležitější něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená

Update: Proč je CX důležitější něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená

Co má vliv na to, jestli váš výlet bude průměrný či naprosto legendární? Síla prožitků! A víte, že se prožitky dají designovat? Jak a kdy vzniká příjemný či nepříjemný dojem? Co je důležitější, subjektivní pocity nebo objektivní kvalita? Jak se navrhují dokonalé zážitky prozradí Zdeněk Blažek z OutdoorTrip. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

1.místo20042 přečtení

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

2.místo16643 přečtení

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání

3.místo15507 přečtení

7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání

Umíte recyklovat obsah? Naučte se šetřit čas a peníze

Umíte recyklovat obsah? Naučte se šetřit čas a peníze

Kdo se dneska nevěnuje tvorbě obsahu, ten není vidět. Kdo není vidět, ten neprodává. Jenže připravit zajímavý příspěvek na sociální sítě zabere klidně 1 až 2 hodiny, blogový článek až 10 hodin. Ještě více času většinou trvá vytvoření dalších formátů - e-booku, podcastu, videa, on-line kurzu a dalších. Jak z obsahu vytěžit maximum? Číst dále

Jaké vzdělávací online akce v květnu navštívit?

Jaké vzdělávací online akce v květnu navštívit?

Kam v květnu „vyrazit“ za vzděláním? Jaké workshopy, webináře a přednášky se konají? Modrý duch vám přináší seznam online akcí z oblasti podnikání, managementu, online marketingu, designu a technologií. Nechte se nachytřit! Číst dále

Řídit marketing je jako tahat řepu. Naučte se, jak na to! Průvodce zdarma ke stažení

Řídit marketing je jako tahat řepu. Naučte se, jak na to! Průvodce zdarma ke stažení

Jak poznat, že v digitálních aktivitách jen neplácáte rozpočet? Jak objektivně kontrolovat výstupy digitální agentury či freelancerů? Klíčem k úspěchu jsou měřitelné a správně nastavené cíle a manažerské metriky. Pokud jsou pro vás KPI v online marketingu novinkou, nemusíte se děsit. Stáhněte si průvodce Modrého ducha. Číst dále

Nabídka práce: Projektový manažer pro digitální projekty

Nabídka práce: Projektový manažer pro digitální projekty

Jsi zkušený projekťák zaměřený na online marketing či vývoj? Máš ambice vést projekty, které vyhrávají oborové soutěže jako je WebTop100? Chceš trávit svůj čas v dobrém kolektivu, co má rád práci stejně efektivní jako zábavu? Projekty rostou a Modrý duch hledá další duši na pomoc! Číst dále

Pinkwashing, greenwashing a další klamy: Proč neříkat za každou cenu to, co chtějí zákazníci slyšet?

Pinkwashing, greenwashing a další klamy: Proč neříkat za každou cenu to, co chtějí zákazníci slyšet?

Děláte se lepší, než jste? Snad každý z nás chce být vnímán pozitivně, a proto rádi říkáme věci, na které zákazníci slyší. Co když ale slova neodpovídají našim činům? Co je to greenwashing, pinkwashing a další jevy, které jsou v marketingu a veřejném prostoru čím dál častěji k vidění? A proč se jich vyvarovat? Číst dále

Už si ani neškrtnou! Připraví automatická oprava stylistiky korektory o práci?

Už si ani neškrtnou! Připraví automatická oprava stylistiky korektory o práci?

Technika jde dopředu a s ní i kontrola textu. Krom “obyčejné” kontroly pravopisu nabízí některé produkty i opravu stylistiky, například hledání vhodnějších slov. Stanou se později korektoři přebytečnými? Nebo si máme přece jen v týmu ponechat člověka, který nám ohlídá psané výtvory? Číst dále

6 tipů, jak zazářit na LinkedInu

6 tipů, jak zazářit na LinkedInu

Zůstávají vaše příspěvky bez povšimnutí a na váš firemní profil jen padá digitální prach? Modrý duch nachystal zázračná doporučení, jak dodat komunikaci na LinkedInu ten správný lesk. V obsáhlém průvodci se dozvíte téměř vše, co potřebujete vědět, aby váše firma na této profesní sociální síti vynikla nad obvyklý průměr. Číst dále

Vstupenka pro začátečníky do jámy lvové: Jak na marketing na TikToku?

Vstupenka pro začátečníky do jámy lvové: Jak na marketing na TikToku?

Pokud jste o TikToku ještě neslyšeli, pak jste zřejmě byli v únoru 2021 mimo republiku – asi v pravěku či protiatomovém krytu, kam se za vámi nedostal ani covid, ani zprávy o kampani Úřadu vlády. Kam se vyvinula sociální síť TikTok dva a půl roku od spuštění? Jak je to s marketingem? A proč si jí už opravdu začít všímat? Číst dále

Nemyslím, souhlasím! Jak dlouho by trvalo přečíst smluvní podmínky oblíbených online služeb?

Nemyslím, souhlasím! Jak dlouho by trvalo přečíst smluvní podmínky oblíbených online služeb?

Všichni to známe. Pohybujete se na internetu, chystáte se stáhnout nový software nebo nakupujete, když v tom na vás vyskočí objemná právní dokumentace. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na „Souhlasím“, aniž bychom věděli s čím. A není divu. Podívejte se, kolik času by vám zabralo čtení smluvních podmínek mezinárodních aplikací i českých eshopů. Číst dále

Načíst starší