Menu
Trochu překvapivě není happiness management jen o svačinkách a moři zábavy.

HR v malé firmě: nesnažit se dělat happiness management

Udržovat štěstí v digitální agentuře může zdánlivě připomínat zdolávání Mount Everestu. U Modrého ducha toho dosahujeme vlastním týmem happiness managerů. Číst dále

On-line reklama je hlásnou troubou vašeho podnikání

7 věcí, které musíte udělat před spuštěním první on-line reklamy

Než začnete s on-line propagací svého podnikání, zpracujte si marketingový plán. Jaký postup Modrý duch doporučuje, aby se investice do reklamy vyplatily? Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

Struktura úspěšného eshopu

1.místo2932 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

PF2018: Inspirace na vánoční a novoroční přání

2.místo2150 přečtení

PF2018: Inspirace na vánoční a novoroční přání

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

3.místo1996 přečtení

5 věcí, které mě vyženou z vašeho e-shopu

Inspiraci k PF 2019 nachystal Modrý duch osobně.

PF2019: Inspirace na vánoční a novoroční přání

Posíláte vánoční a novoroční přání zákazníkům, sponzorům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům? Inspirujte se péefky, která pro vás nachystal Modrý duch. Číst dále

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Správně postavený zákaznický žebřík vede k dlouhodobé přízni fanoušků značky.

Jak vytvořit úspěšnou značku? Nechte ji navrhnout zákazníky

Navrhovat značku v izolované bublině je velkou marketingovou chybou. V knize The Brand Flip se dozvíte, že nejúspěšnější brandy vytvářejí sami zákazníci. Modrý duch připravil 9 kroků, jak na to. Číst dále

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Kvůli nařízení GDPR bylo pro e-shopy náročnější získat certifikát Ověřeno zákazníky. Heureka nyní podmínky nabytí zmírňuje. A co přinese nový datový přehled? Číst dále

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Google Ads a Sklik obohatily během posledních 3 měsíců svět PPC reklam o pár významných novinek. Které z nich vám přinesou užitek a jak se vypořádat s těmi, které život inzerenta spíš komplikují? Číst dále

Kolik váš e-shop ukusuje z koláče úspěšnosti v Google Analytics?

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Google Analytics vám umožní vyladit váš internetový obchod jako dokonale sehraný orchestr. Kde ale začít, když jste v on-line analytice úplným nováčkem? Číst dále

Kdo nemá hatery, nemá ani úspěch!

5 tipů, jak porazit hatery a negativní recenzenty

Trápí vás nenávistné komentáře a nízká hodnocení vašeho internetového obchodu či jiného podnikání? Po přečtení tohoto článku začnete opět usínat klidně. Číst dále

Prodejní argumenty pomáhají zákazníkům s rozhodováním o koupi

Jak v 7 krocích vymyslet prodejní argumenty, které přesvědčí každého

Dobře formulované prodejní argumenty vyvolají u zákazníků okamžitý zájem o vaši nabídku. Jak zjistit, na co vaši zákazníci slyší, a jak s benefity efektivně pracovat? Číst dále

5 mýtů o copywritingu, které jen komplikují psaní

5 mýtů o copywritingu, které jen komplikují psaní

Tvoříte texty na web a hledáte rady, jak na to? Mějte se na pozoru před těmito 5 mýty o copywritingu, které vám psaní jen zkomplikují. Číst dále

Načíst starší