Menu
Jak získat leady a jak o ně pečovat? Komunikujte konzistentně, radí odborník

Jak získat leady a jak o ně pečovat? Komunikujte konzistentně, radí odborník

Co předchází poptávce? Lead. Jak ale zajistit jejich dostatečné množství a kvalitu? Modrý duch vám přináší pokračování rozhovoru s Jindřichem Jírou, ve kterém se dočtete, jaké jsou další pilíře lead managementu, jak leady získávat, co je klíčové pro správný rozvoj brandu a jak se v tomto směru daří českým firmám. Číst dále

Webinář: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Webinář: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na webinář a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo11323 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

2.místo8864 přečtení

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

3.místo8586 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

E-shopy během krize výrazně rostou, říká marketingový ředitel StartupJobs

E-shopy během krize výrazně rostou, říká marketingový ředitel StartupJobs

Na slovíčko se čtyřmi váženými hosty z oblasti e-commerce. Řečníci na online konferenci Modrého ducha rozebírali současnou situaci a mimo jiné poradili, kde čerpat granty a jak se z pohledu marketingu vypořádat se současnou nezvyklou situací. Pusťte si záznam! Číst dále

Online workshop: Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online

Online workshop: Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem. Číst dále

Víte, co se říká o vašem brandu? Vůbec nic! 3 tipy, jak to změnit

Víte, co se říká o vašem brandu? Vůbec nic! 3 tipy, jak to změnit

Být neviditelný na sociálních sítích je cestou do pekla. Modrý duch má pro vás 3 osvědčené způsoby, které vaši značku zviditelní a rozšíří mezi cílovou skupinu. Nechybí ani doporučení a nástroje. Číst dále

Připojte se k online události: Aktuální kalendář webinářů, streamů a meetupů o digitálním marketingu, designu a technologiích

Připojte se k online události: Aktuální kalendář webinářů, streamů a meetupů o digitálním marketingu, designu a technologiích

(Aktualizováno 21.5.) Máte chuť vyrazit na virtuální workshop nebo streamovanou přednášku? Jen nevíte kam, kdy a jak? Modrý duch přináší seznam nejzajímavějších akcí, kam se stojí zato připojit. Číst dále

Obchod a marketing musí fungovat spolu, ne vedle sebe, říká Jindřich Jíra

Obchod a marketing musí fungovat spolu, ne vedle sebe, říká Jindřich Jíra

Modrý duch pro vás připravil přínosný rozhovor s odborníkem na lead management, Jindřichem Jírou. Jak pracovat s leady, aby generovaly více poptávek? Číst dále

Jak se navrhuje rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru? Pusťte si záznam z konference

Jak se navrhuje rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru? Pusťte si záznam z konference

Jak se navrhuje uživatelské rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru. Networkingové eventy Modrého ducha se kvůli koronaviru přesunuly do online prostředí. Pusťte si záznam z té poslední. Číst dále

Internetový obchod pro náročné: Jak Modrý duch vyvíjel e-shop s 200 000 produkty

Internetový obchod pro náročné: Jak Modrý duch vyvíjel e-shop s 200 000 produkty

Minulý měsíc spustil Modrý duch velký klientský projekt 2HMOTO, rozsáhlý e-shop s kompletním sortimentem pro motorkáře. Číst dále

5 tipů pro e-shopaře, jak si udržet zákazníky během krize

5 tipů pro e-shopaře, jak si udržet zákazníky během krize

Krize, pandemie, karanténa. Tato slova se na nás valí ze všech stran. Můžete si vybrat zda budete stát na straně čekajících a nebo těch, co využijí příležitost k růstu. Modrý duch je tu pro všechny, co si vyhrnou rukávy. Číst dále

Jak zůstat produktivní na home office (nejen) během pandemie?

Jak zůstat produktivní na home office (nejen) během pandemie?

Virus sem, virus tam, Covid-19 udělal parádní čáru přes rozpočet jak firmám, tak zaměstnancům. Jak ustát současnou nejasnou situaci a zachovat si co nejvyšší pracovní morálku v domácích podmínkách? Číst dále

Načíst starší