Menu
Web jako hrdinský příběh. Jak vznikala odvážná vizitka spediční firmy?

Web jako hrdinský příběh. Jak vznikala odvážná vizitka spediční firmy?

Vystoupit z řady chce odvahu, ale pokud ji máte, může se vám podařit to, čemu marketér Seth Godin říká „efekt fialové krávy“. Budete nepřehlédnutelní. To se podařilo spediční firmě ByTorp, pro kterou BlueGhost stavěl web i celou vizuální identitu. Číst dále

3 způsoby, jak proměnit váš obsah ve stroj na peníze

3 způsoby, jak proměnit váš obsah ve stroj na peníze

Hlad po vědomostech neustále roste. Internet posunul koncept vzdělávání na úplně novou úroveň. Lidé už nemusí chodit do knihoven, navštěvovat večerní školu a jezdit do zahraničí na prestižní oborové konference. Prostě si zaplatí a za chvilku už mohou hltat přínosné informace i z vaší tvorby. Naučte se přeměnit znalosti v obsah, který vám zajistí slušný zdroj příjmů. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

1.místo22037 přečtení

Alkohol, nihilismus a dupající sousedé? Podívejte se, jak se Čechům pracovalo z domu

7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání

2.místo17598 přečtení

7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

3.místo16934 přečtení

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

Jak dostat web na lepší pozice? 6 tipů na linkbuilding v roce 2021

Jak dostat web na lepší pozice? 6 tipů na linkbuilding v roce 2021

Bez kvalitních zpětných odkazů se na první místa vyhledávání nedostanete. Google neustále opakuje, že zpětné odkazy jsou jedním z hlavních faktorů hodnocení webových stránek. Pokud chcete předskočit konkurenci a umisťovat se v SERP na lepších pozicích, musíte se nutně zaměřit na získání zpětných odkazů s vysokou autoritou. Musíte se zaměřit na linkbuilding – jednu z nejúspěšnějších zbraní v SEO arzenálu. Číst dále

Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Expandujete na zahraniční trh a potřebujete svůj web prezentovat v nových jazykových mutacích? Navazujete spolupráci se zahraniční firmou či zkrátka máte na stole hromadu dokumentů, které potřebujete přeložit do jiného jazyka? Kdy se spolehnout na software a kdy využít služby profesionálních překladatelů? Číst dále

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

Občas se stane, že někdo podlehne vábení „temné strany“. Ve snaze dostat webovou stránku v rekordním čase na první místa vyhledávačů se rozhodne použít zapovězené black hat SEO techniky. Možná se na chvilku zadaří oblafnout vyhledávače a splnit si sen, ale ve skutečnosti žádné zkratky neexistují. Black hat SEO v konečném důsledku vaši pozici na internetu pokaždé oslabí. Číst dále

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Jak bude vypadat nakupování budoucnosti? Co je to fygitální realita a proč v ní už vlastně většina z nás žije? Jak se pozná „boží zákaznická zkušenost“ a proč právě ona bude v nadcházejících letech oddělovat průměr od úspěchu? Na to v Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft. Číst dále

Update: Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem

Update: Jak se designují algoritmy, které mění naše názory s datovým analytikem Jirkou Hochmanem

Jak se designují algoritmy, které ovlivňují náš každodenní život, naše postoje a názory? Digitální kampaně, které ovlivnily volby? Jaká data o sobě dobrovolně sdílíme a je nakládání s nimi vůbec legální? Kde vede etická hranice toho, co je ještě v pořádku, a co už je za hranou? Číst dále

4 tipy pro založení kanálu na YouTube

4 tipy pro založení kanálu na YouTube

Má pro firmu ještě stále smysl natáčet videoobsah? Co je potřeba udělat, abyste založili na YouTube smysluplný kanál? A bude to pro vás vůbec to pravé ořechové? Číst dále

Na co si dát pozor při pojmenování produktu?

Na co si dát pozor při pojmenování produktu?

Vymýšlení jména pro výrobky není tak snadné, jak se může na první pohled zdát. Dobré jméno vám může hodně pomoci, ale také velmi uškodit. Jak tedy neudělat botu a vytvořit název, který vám přinese více spokojených zákazníků? Číst dále

Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Posilněte značku. 4 způsoby, jak získat obsahem autoritu

Jak posílit svou pozici na trhu? Jak získat nové zákazníky? Jak se stát zákazníkovou první volbou? Podobné otázky řeší asi ve většině firem, ale pouze minimum z nich využívá naplno sílu obsahového marketingu. Staňte se ve svém oboru autoritou. Lidé si k vaší značce postupně vybudují vztah, důvěru a ve spletité džungli dalších firem vás spolehlivě poznají. Číst dále

Update: Proč je CX důležitější něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená

Update: Proč je CX důležitější něž UX aneb jak se designuje dokonalá dovolená

Co má vliv na to, jestli váš výlet bude průměrný či naprosto legendární? Síla prožitků! A víte, že se prožitky dají designovat? Jak a kdy vzniká příjemný či nepříjemný dojem? Co je důležitější, subjektivní pocity nebo objektivní kvalita? Jak se navrhují dokonalé zážitky prozradí Zdeněk Blažek z OutdoorTrip. Číst dále

Načíst starší