Menu
Alexander Visnyai

Alexander Visnyai: „Do stratéga musí člověk postupně dorůst.“

Alexander Visnyai je novou posilou Modrého ducha jakožto obchodní ředitel. Již dvanáct let se věnuje marketingu a posledních pět let marketingovým strategiím. Jak se za tu dobu posunul marketing a kde ve strategiích dělají firmy chybu? To se dočtete v následujícím rozhovoru. Číst dále

Jak řešit nástrahy e-shopu před Vánoci?

Jak řešit nástrahy e-shopu před Vánoci?

Vánoce, Vánoce přicházejí… Je ale e-shopařům vždy do zpěvu? V tomto článku se dozvíte, jak vyřešit problémy se zbožím, dopravou, ale také nízkým prodejem. Číst dále

Nejčtenější články

6 tipů, jak na webu optimalizovat konverzní poměr

6 tipů, jak na webu optimalizovat konverzní poměr

Přivést návštěvníky na web je jen prvním krokem na cestě k úspěchu. Potenciální zákazníky musíte také na internetových stránkách zaujmout, přesvědčit a „za ruku“ dovést až k požadované konverzi, která může mít mnoho podob: od přihlášení k odběru newsletteru přes stažení e-booku a přečtení článku až po samotný nákup. Číst dále

Nakupujte transparentně a eticky. Modrý duch spouští Udržitelný eshop

Nakupujte transparentně a eticky. Modrý duch spouští Udržitelný eshop

Udržitelnost a šetrnost k přírodě jsou myšlenky, se kterými se ztotožňuje čím dál více zákazníků i společností. I proto se zapojil Modrý duch do spuštění Udržitelného e-shopu. Číst dále

Update: Je váš příspěvek up to date? O politických kampaních s Robinem Kvapilem

Update: Je váš příspěvek up to date? O politických kampaních s Robinem Kvapilem

Žijeme ve věku společenských bublin, které se více než kde jinde projevují na sociálních sítí. Jak se designují příspěvky, které mají za cíl ovlivňovat veřejné mínění? Existují v individuálních, algoritmy určovaných realitách ještě silná celospolečenská témata? Proč je „aktuálnost" vzhledem ke kampani tolik podstatná a kdo určuje, co je zrovna up to date? Číst dále

Update: Jak navrhnout digitální brand

Update: Jak navrhnout digitální brand

Jaký význam mají značky v digitálním světě, kde celá řada služeb a produktů vůbec nemá svou fyzickou podobu? Co pro ně znamená interaktivní prostředí, kde s nimi může každý komunikovat, lajkovat je, hodnotit nebo krititzovat? Na to v Updatu odpovídá Tomáš Hrivnák, marketingový stratég a designér brandů. Číst dále

Web jako hrdinský příběh. Jak vznikala odvážná vizitka spediční firmy?

Web jako hrdinský příběh. Jak vznikala odvážná vizitka spediční firmy?

Vystoupit z řady chce odvahu, ale pokud ji máte, může se vám podařit to, čemu marketér Seth Godin říká „efekt fialové krávy“. Budete nepřehlédnutelní. To se podařilo spediční firmě ByTorp, pro kterou BlueGhost stavěl web i celou vizuální identitu. Číst dále

3 způsoby, jak proměnit váš obsah ve stroj na peníze

3 způsoby, jak proměnit váš obsah ve stroj na peníze

Hlad po vědomostech neustále roste. Internet posunul koncept vzdělávání na úplně novou úroveň. Lidé už nemusí chodit do knihoven, navštěvovat večerní školu a jezdit do zahraničí na prestižní oborové konference. Prostě si zaplatí a za chvilku už mohou hltat přínosné informace i z vaší tvorby. Naučte se přeměnit znalosti v obsah, který vám zajistí slušný zdroj příjmů. Číst dále

Jak dostat web na lepší pozice? 6 tipů na linkbuilding v roce 2021

Jak dostat web na lepší pozice? 6 tipů na linkbuilding v roce 2021

Bez kvalitních zpětných odkazů se na první místa vyhledávání nedostanete. Google neustále opakuje, že zpětné odkazy jsou jedním z hlavních faktorů hodnocení webových stránek. Pokud chcete předskočit konkurenci a umisťovat se v SERP na lepších pozicích, musíte se nutně zaměřit na získání zpětných odkazů s vysokou autoritou. Musíte se zaměřit na linkbuilding – jednu z nejúspěšnějších zbraní v SEO arzenálu. Číst dále

Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Nastrojenost strojového překladu. Kdy se vám vyplatí překladač a kdy překladatel?

Expandujete na zahraniční trh a potřebujete svůj web prezentovat v nových jazykových mutacích? Navazujete spolupráci se zahraniční firmou či zkrátka máte na stole hromadu dokumentů, které potřebujete přeložit do jiného jazyka? Kdy se spolehnout na software a kdy využít služby profesionálních překladatelů? Číst dále

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

7 black hat SEO technik, kterým se raději obloukem vyhněte

Občas se stane, že někdo podlehne vábení „temné strany“. Ve snaze dostat webovou stránku v rekordním čase na první místa vyhledávačů se rozhodne použít zapovězené black hat SEO techniky. Možná se na chvilku zadaří oblafnout vyhledávače a splnit si sen, ale ve skutečnosti žádné zkratky neexistují. Black hat SEO v konečném důsledku vaši pozici na internetu pokaždé oslabí. Číst dále

Načíst starší