Menu
Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

Jak mít lepší Instagram? Tyto appky vám pomohou sladit feed a postovat jako profík

Správa sociálních sítí může dát zabrat. Práci si však ulehčíte s nástroji, které fungují a dělají velkou část věcí za vás. BlueGhost pro vás otestoval šest vychytaných aplikací, které vám zjednoduší život. Číst dále

Kam na e-commerce konference 2020: Jaké marketingové eventy ještě možná neznáte?

Kam na e-commerce konference 2020: Jaké marketingové eventy ještě možná neznáte?

Přemýšlíte, kam vyrazit za inspirací v oblasti e-commerce a digitálního marketingu? Modrý duch vám připravil výběr deseti zajímavých eventů, které stojí za to navštívit. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo10927 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

2.místo8220 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Struktura úspěšného eshopu

3.místo6088 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

Nabídka práce: Hledá se komunikační mág / PR kouzelnice

Nabídka práce: Hledá se komunikační mág / PR kouzelnice

Zajímáš se o alchymii PR, žurnalistiky, marketingu a sociálních sítí? Máš zajímavé kontakty do médií a čaruješ slovem i textem? Přidej se k týmu Modrého ducha a staň se novým PR zaklínačem! Číst dále

Newsletter smysluplně: Jak být důvěryhodní v roce 2020 díky email marketingu

Newsletter smysluplně: Jak být důvěryhodní v roce 2020 díky email marketingu

Email není na konci svých sil, právě naopak. Pokud víte, jak ho ovládat, snadno s ním vybudujete love brand. Jak na to? Stačí být svůj a nebát se experimentovat. Číst dále

Nevydrží nekliknout! 7 tipů jak natextovat výzvu k akci

Nevydrží nekliknout! 7 tipů jak natextovat výzvu k akci

Vytvořte výzvu k akci, která přináší výsledky. 7 základních pravidel a tipů, jak vyrobit pro své marketingové kampaně jasné a poutavé pobídnutí. Číst dále

Jak expandovat s e-shopem do zahraničí? Modrý duch pozval 7 odborníků české e‑commerce

Jak expandovat s e-shopem do zahraničí? Modrý duch pozval 7 odborníků české e‑commerce

Na networkingovou minikonferenci Modrého ducha dorazili odborníci z Alzy, Expandeca, Zásilkovny, Amazonu, Heureky, PPC Bee a Alensy. Číst dále

Připravte svůj obsah na rok 2020. Kompletní návod jak na to + obsahové kalendáře zdarma

Připravte svůj obsah na rok 2020. Kompletní návod jak na to + obsahové kalendáře zdarma

Vytvářet obsah dá zabrat. Naučte se, jak si udělat obsahový plán plný nápadů a připravit si vše na rok dopředu. Číst dále

Jak snížit náklady na provoz e‑shopu? Dvakrát měř, jednou optimalizuj

Jak snížit náklady na provoz e‑shopu? Dvakrát měř, jednou optimalizuj

Dosahují vaše výdaje na provoz e-shopu závratných výšin? Inspirujte se, jak provádět smysluplné škrty a efektivní investice na základě jasně naměřených údajů. Číst dále

Když OKR vládne a KPI slouží: Co jsou to firemní cíle a jak jich dosáhnout?

Když OKR vládne a KPI slouží: Co jsou to firemní cíle a jak jich dosáhnout?

Parno v zasedací místnosti. 120 stran grafů, čísel a hodnot. Třetí hodina bez pauzy na oběd a dalších pět prezentujících v pořadí. Odehrává se podobný obrázek u vás ve firmě čtvrtletí co čtvrtletí? Pokud se ztrácíte v záplavě KPI bez vytyčených priorit, je načase pozvat do firmy novou metodu, OKR. Číst dále

Co vás v digitálu 2020 nemine? Virtuální realita, interaktivní obsah a nákupy na sockách

Co vás v digitálu 2020 nemine? Virtuální realita, interaktivní obsah a nákupy na sockách

Jaké novinky, inovace a výrazné posuny v digitálním marketingu můžete čekat v roce 2020? Technologie, které jsou zatím v plenkách, si sebejistě produpávají cestu na výsluní. Budete je ignorovat, nebo díky nim získáte náskok před konkurencí? Číst dále

Neuromarketing: Proč jsou vjemy silnější než fakta?

Neuromarketing: Proč jsou vjemy silnější než fakta?

V roce 1997 vydali američtí autoři Al Ries a Jack Trout příručku s marketérským know-how 22 věčných zákonů marketingu. Jsou však tato pravidla skutečně nestárnoucí? A jak je lze aplikovat v současném prostředí digitální reklamy? Číst dále

Načíst starší