Menu
Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Když zakryjete logo libovolné známé značky, co všechno na vás bude působit? Jinými slovy co všechno tvoří brand? V novém díle BlueGhost Update odpovídá brandová a marketingová manažerka Margarita Fries. Číst dále

Update: Vyrábějme to, po čem je opravdu poptávka. Tomáš Mikolov radí, jak využívat analýzu sentimentu pomocí AI.

Update: Vyrábějme to, po čem je opravdu poptávka. Tomáš Mikolov radí, jak využívat analýzu sentimentu pomocí AI.

Že ChatGPT není jen generátor textu, o tom v Updatu mluvíme celkem často. Tentokrát naše pozvání už podruhé přijal jeden z citovanějších světových vědců v oblasti AI, Tomáš Mikolov a mimo jiné autor algoritmu word2vec. Tomáš se teď zabvývá sentimentální analýzou velkých objemů textu z internetu. A my si dnes vysvětlíme, jak vlastně stroj chápe jazyk, jaké to má využití v marketingu, překladu a pravděpodobně v každodenní práci většiny z vás. Číst dále

TOP 3

Update: Nalezeno v překladu. O multi-jazykových překladačích s Lukášem Novákem.

1.místo491 přečtení

Update: Nalezeno v překladu. O multi-jazykových překladačích s Lukášem Novákem.

Jsou low-code a no-code platformy cestou k digitální efektivitě?

2.místo222 přečtení

Jsou low-code a no-code platformy cestou k digitální efektivitě?

Tajemství opuštěného košíku: Jak zákazníky motivovat k dokončení nákupu?

3.místo221 přečtení

Tajemství opuštěného košíku: Jak zákazníky motivovat k dokončení nákupu?

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

Update: Ovládněte trh, jako kdysi banány Chiquita! Jak využít AI v marketingu?

Kdy se z hračky k prozkoumání stala každodenní nezbytnost a jak být díky AI o krok před konkurencí. Tyhle a spoustu dalších praktických otázek ohledně AI rozebíráme s Vláďou Zikmundem a s Honzou Sudou z marketingové a kreativní agentury McCann. Číst dále

Tip: Co dělat, když B2B web neplní vaše očekávání? #2

Tip: Co dělat, když B2B web neplní vaše očekávání? #2

Web už vám nějakou tu dobu běží, ale pořád nesplňuje vaše očekávání? Konverze jsou malé, návštěvnost se příliš nezvedá… co se vyplatí v takovou chvíli dělat? Prozradí vám to v dnešním tipu Tereza Rýparová, manažerka marketingové komunikace BlueGhostu. Číst dále

Update: Persony jsou mrtvé, ať žijou subkultury! Jak se vyznat v trendech s Pavlínou Louženskou

Update: Persony jsou mrtvé, ať žijou subkultury! Jak se vyznat v trendech s Pavlínou Louženskou

Jak trendy vznikají? Jak je předvídat a jak predikci ovlivňují nové technologie a společenské změny i generační rozdíly? A proč jsou podle ní marketingové persony mrtvé? V novém díle BlueGhost Update odpovídá Pavlína Louženská, spoluzakladatelka Holky z marketingu a autorka blogu Pavlínaspeaks. Číst dále

Tip: Proč nezapomínat na marketingové poradenství?

Tip: Proč nezapomínat na marketingové poradenství?

Aplikace, web či e-shop už vám nějakou tu dobu běží, ale pořád se nějak nedaří v návštěvnosti nebo počtu objednávek? Přemýšlíte, čím to může být, proč klienti nechodí a počet objednávek se nezvyšuje? Přesně s tím vám pomůže marketingové poradenství Jirky Hochmana a jeho mediálního týmu v BlueGhostu. Číst dále

Tip: Proč chtít poradenství v oblasti digitálních produktů?

Tip: Proč chtít poradenství v oblasti digitálních produktů?

Chcete přijít s digitální inovací, která změní trh? Bez vašeho produktu se svět zkrátka nemůže obejít? Pak je určitě dobré malinko zpomalit a podívat se na tip Pavla Webera, ředitele BlueGhostu, který poodhalí, jak nad novými digitálními produkty přemýšlet a co se vyplatí dělat. Číst dále

Tip: Jak vám AI může zvýšit zisk?

Tip: Jak vám AI může zvýšit zisk?

V dnešním tipu Jirka Hochman, šéf mediálního týmu BlueGhostu, představí několik možností, jak do svého byznysu můžete zapojit umělou inteligenci pro zvýšení zisku. Číst dále

Tip: Jak může AI ulehčit život e-shopům?

Tip: Jak může AI ulehčit život e-shopům?

Máte e-shop a chcete si ulehčit práci – tedy ušetřit peníze? Pak vám může přijít vhod tento tip se třemi vychytávkami, které vám usnadní běžné ale zdlouhavé kroky v e-shopové administraci. Radí šéf mediálního týmu BlueGhostu, Jirka Hochman. Číst dále

Jak vypadají české reklamní Vánoce?

Jak vypadají české reklamní Vánoce?

O českých reklamních spotech je obecně známo, že jsou naším národním reklamním super bowlem. Už o prázdninách zasednou kreativci ke strojům a jejich mozky začnou bouřit na společných poradách nad tím, co by letos klient mohl zákazníkům popřát k Vánocům. Jaká poselství tak přináší české reklamní Vánoce? Čtěte dále. Číst dále

5 tipů, jak zdražit a neodradit si tím zákazníky

5 tipů, jak zdražit a neodradit si tím zákazníky

Náklady neustále rostou, a proto se ani vám pravděpodobně nevyhne zdražování. Jenže každé navýšení ceny s sebou nese riziko, že ztratíte klienty. Správný postup zdražování se pochopitelně liší případ od případu. Několik základních pouček a pravidel však platí téměř pokaždé. Přečtěte si 5 doporučení, které výrazně zvednou vaše šance na úspěšné zdražení. Číst dále

Pojďme vytvořit skvělý produkt

Domluvme si schůzku. Chcete si nejprve utřídit myšlenky? Navrhněte si zadání nanečisto s AI asistentem.