Menu
Kopírovat zahraničí a čekat stejné výsledky? Nesmysl, říká influencer manažer Jakub Mařík

Kopírovat zahraničí a čekat stejné výsledky? Nesmysl, říká influencer manažer Jakub Mařík

Influencer manažer Jakub Mařík pokračuje ve sdílení svého know-how. V druhém díle rozhovoru prozradí, jak dotáhnout spolupráci s influencerem až do konce a na jaké výsledky se můžete těšit. Číst dále

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Modrý duch slaví vítězství. V soutěži o nejlepší web roku 2019 WebTop100 získal dvě zlaté a jednu stříbrnou medaili. V kategorii Gastronomie zvítězil s webem Leros - příběh bylinek, v kategorii Online nástroje s aplikací Printscreen a stříbrné ocenění si vysloužil samotný agenturní web BlueGhost. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Marketing

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

1.místo10602 přečtení

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

2.místo8000 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Struktura úspěšného eshopu

3.místo5952 přečtení

Struktura úspěšného eshopu

Jakub Mařík: Jak respektovat influencera a nezapomenout na marketingové cíle

Jakub Mařík: Jak respektovat influencera a nezapomenout na marketingové cíle

V dnešní době chce mít každá firma svého influencera, ať už vyrábí kosmetiku nebo panty do dveří. Chytrý tah nebo zbytečnost? Co ve skutečnosti obnáší populární odvětví influencer marketingu? Nejen na tyto otázky nám odpovídal Jakub Mařík, jeden z mála freelance influencer specialistů. Číst dále

Jak vyprávět příběh značky v digitálu? BlueGhost pozval 7 odborníků

Jak vyprávět příběh značky v digitálu? BlueGhost pozval 7 odborníků

Sedm marketingových odborníků z různých firem jako je Alza, CZC nebo REMEMBERSHIP_ představilo svoje tipy na správný digitální storytelling. Každý z nich během patnácti minut představil svůj nejlepší digitální příběh. Číst dále

Co dělat, když poptávky nechodí? Indikujte příčiny pomocí KPI karet

Co dělat, když poptávky nechodí? Indikujte příčiny pomocí KPI karet

„Dobrý den, chceme pomoci s online marketingem.“ Ještě než začnete vysílat mayday do digitální agentury, je dobré si ujasnit, co přesně potřebujete. Číst dále

Naučte se inzerovat na YouTube: 3 druhy propagace pro samouky

Naučte se inzerovat na YouTube: 3 druhy propagace pro samouky

Jako uživatele vás iritují, jako marketéra vás inspirují! Víte, jaké jsou 3 základní formáty YouTutube reklamy a jak je využít pro propagaci vašeho projektu? Udělejte si přehled a ovládněte svět za ikonou „play”. Číst dále

13 karet pro silnější značku. Nastavte si lepší KPI digitálního brand buildingu.

13 karet pro silnější značku. Nastavte si lepší KPI digitálního brand buildingu.

Jak měřit a vyhodnocovat aktivity v online marketingu tak, aby dávaly smysl? Investovat do povědomí o značce jen na základě pocitu a intuice se může prodražit. KPI karty jsou šikovný asistent pro nastavení a sledování klíčových ukazatelů v brandingu. Číst dále

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem. Číst dále

Jak zvýšit povědomí o značce? Neprodávejte, ale budujte vztahy

Jak zvýšit povědomí o značce? Neprodávejte, ale budujte vztahy

Jak začlenit značku do každodenních životů vašich zákazníků? Už jste se někdy setkali s lidmi, kteří si říkají „Jablíčkáři“? Nikoliv zahradníci, ale příznivci technologií Apple, kteří nikdy nepřemýšlí o tom, kde koupit nový notebook či telefon. Jak něčeho podobného dosáhnout i ve vaší firmě? Číst dále

KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

KPI karty: Co sledovat pro větší zisk? Zaostřeno na online prodej

Key Performance Indicators jsou zcela nezbytné pro smysluplné směřování vašeho každodenního managementu. V minulém díle jsme si představili KPI karty, dnes si detailněji probereme jednu z kategorií - online prodej a jeho konkrétní klíčové ukazatele. Číst dále

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak propagovat událost online, aby přišel plný sál

Jak vzbudit v online světě zájem o vaší událost? O tom jsme si povídali s Michaelem Kašparem, odborníkem na sociální sítě a eventovým manažerem sportovních akcí Urban Challenge a Barvám Neutečeš. Číst dále

Načíst starší