Menu
Tajemná síla on-line referencí

Tajemná síla on-line referencí

Hodnocení e-shopu ovlivňuje množství návštěv, konverzní míru i hodnotu objednávky. Zjistěte si, jak se dají získat dobré reference. Číst dále

Firemní identita není není jen o vizuálním stylu a vizuální styl není jen o logu. Co vše je potřeba navrhnout, aby se vaše firma skvěle prezentovala?

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Jsou vaše formuláře bezpečné?

Jak poznat nebezpečné formuláře

Webové formuláře jsou nepostradatelnou součástí internetových stránek, ale také zadní vrátka pro zlé duchy s nekalými úmysly. Poradíme vám jak si toto bezpečnostní riziko ohlídat. Číst dále

Přesvědčí vaše landing page zákazníka ke konverzi?

10 pravidel pro účinnou landing page

Největší vliv na efektivitu on-line reklamy má nabídková stránka, na níž odkazují placené inzeráty. Ověřte si, zda má vaše landing page šanci oslovit zákazníky. Číst dále

Kdy je AdWords víc než zákon!

Kdy je AdWords víc než zákon!

On-line reklama může připomínat divoký západ, ale i zde existují místa, kde panuje tvrdý pořádek. Jedním z nich je Google Adwords, kde se vládne pevnou rukou, ne-li železnou pěstí. Číst dále

O tom, kolik lidí přidá zboží do košíku, rozhoduje také samotné tlačítko koupit.

10 UX tipů pro produktovou stránku

Přemýšlíte nad tím, jak získat z e-shopu ještě více objednávek? Zkontrolujte svou produktovou stránku! Právě zde se zákazníci rozhodují o koupi, či nekoupi vašeho zboží. Číst dále

Webu, e-shop nebo aplikace musí sledovat jasně definované cíle. Ty musejí konkrétní, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově zvládnutelné.

Co dává webu smysl

Kvalita firemního webu se musí posuzovat především na základě stanoveného cíle a naměřených čísel. Jen tak je možné posoudit, zda se jedná o úspěch, či nikoliv. Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #1

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #1

Otestujte svůj název pomocí 10 klíčových kritérií a předejděte budoucím problémům. Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #2

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #2

Je váš název jedinečný? Je pro něj i pro jeho alternativní verze volná česká doména? Je jasné, jak se jméno píše? A lze snadno vyslovit? Číst dále

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #3

Jak vymyslet název e-shopu, který nebude škodit #3

Neomezuje název šířku sortimentu? Není příliš dlouhý? Neignoruje zavedenou značku nebo nenarušuje cizí ochrannou známku? Nevzbuzuje nevhodné asociace? Číst dále

Představujeme Zákaznické centrum

Představujeme Zákaznické centrum

Dárek pro všechny klienty, kteří využívají službu Správa webu u BlueGhost. Číst dále

Právo platí pro každého - i pro váš e-shop.

E-shop právně správně

Neznalost zákona neomlouvá vás ani e-shop. Na jaké náležitosti byste měli dávat dobrý pozor? Čtěte. Číst dále

Písmo je to něco jako přesně padnoucí oblek utvářející vzhled firmy, ale také charakter a tón sdělení.

Písmo: pravidla psaná i nepsaná

Písmo tvoří základní stavební prvek vizuálního stylu. Jaká jsou pravidla jeho používání, jak s ním zacházet a na co si dávat pozor? Číst dále

Lidé žijí své životy a jejich očekávaní i potřeby se liší. Trefíte-li „správnou notu“, získáte díky vaší firemní komunikaci nadšeného zákazníka.

Jak nastavit tón komunikace: Tramvajenka, lítačka, nebo šalinkarta?

Správná slova a styl zaujmou vaše zákazníky. Jaký zvolit tón komunikace? Proč je bez komunikačního manuálu vaše značka neúplná? Číst dále

Nejde o nic složitého. Framework je sada nástrojů, která usnadňuje práci na vývoji projektů.

Efektivní web jedině s frameworkem

Stavět web na zelené louce je drahé a neefektivní. Užívání připravených nástrojů ušetří nervy i peníze. Číst dále

Studio BlueGhost.cz bylo založeno v létě roku 2003 Lukášem Pilkou a Pavlem Weberem.

Legenda o Modrém duchovi

Je na čase zodpovědět jednu často kladenou otázku: Kde se vlastně vzal název BlueGhost? Číst dále

Víte čemu se říkalo pixel perfect design?

Přesnost zobrazování vs. responzivní web

Jeden stejný web už nikdy nevypadá stejně. Díky mobilním i nemobilním zařízením stránky přizpůsobují svou podobu a termín „přesnost zobrazování“ tak dostává nový význam. Číst dále

To, že váš web běží bez problémů, že máte stále k dispozici projektového manažera nebo neomezenou záruku, je servis, který něco stojí.

Správa webu: Služby, bez nichž se neobejdete

Váš web je na světě. Nadýchaný, plný šťavnatých rozinek sedí na zlatém talířku. Bojíte se i vydechnout, abyste nesfoukli ten slavnostní poprašek. Dopečeno. Ale co dál? Číst dále

Adresový řádek webu s platným https certifikátem s rozšířeným ověřením

HTTPS je základem bezpečného webu

HTTPS představuje účinnou zbraň jak zabezpečit web či eshop a ochránit jeho uživatele. Neposkytovat dnes toto šifrování znamená vystavovat návštěvníky stránek řadě rizik. Číst dále

PPC reklama se objevuje mj. ve výsledcích vyhledávání na Googlu nebo na Seznamu.

6 věcí, které musíte vědět o PPC reklamě

Chcete být lovcem zákazníků nebo kořistí marketérů? Objevte krásu PPC reklamy. Číst dále

Slůvko

Kouzelné slůvko? ZDARMA!

Také máte radost, když dostanete k nákupu něco zdarma? Podívejte se, jak s tímto kouzelným slovem můžete sami pracovat na e-shopu! Číst dále