Menu
Jak na účinné obrázky (nejen) pro srovnávače zboží

Jak na účinné obrázky (nejen) pro srovnávače zboží

Dostat na zbožových srovnávačích svou nabídku před konkurenci znamená výraznou šanci na lepší prodeje. Nízká cena přitom není jediným důležitým parametrem. Oblibu zboží ovlivňuje také úroveň obrázku, který produkt propaguje. Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Novinky na Heurece: změna podmínek Ověřeno zákazníky a nový datový přehled

Kvůli nařízení GDPR bylo pro e-shopy náročnější získat certifikát Ověřeno zákazníky. Heureka nyní podmínky nabytí zmírňuje. A co přinese nový datový přehled? Číst dále

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Novinky v PPC reklamě: získá Sklik náskok před Google Ads?

Google Ads a Sklik obohatily během posledních 3 měsíců svět PPC reklam o pár významných novinek. Které z nich vám přinesou užitek a jak se vypořádat s těmi, které život inzerenta spíš komplikují? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Kolik váš e-shop ukusuje z koláče úspěšnosti v Google Analytics?

5 statistik v Google Analytics, které musí sledovat každý e-shop

Google Analytics vám umožní vyladit váš internetový obchod jako dokonale sehraný orchestr. Kde ale začít, když jste v on-line analytice úplným nováčkem? Číst dále

Spolupráce copywritera a grafika musí směřovat k jednomu cíli.

5 tipů, jak spojit grafika a copywritera v sehraný tým

Texty a vizuální obsah musí být na webových stránkách v dokonalé symbióze. Dobře odladěná spolupráce copywritera a grafika ale zdaleka není standardem. Jak na to? Číst dále

Zjednodušení formulářů, aneb Jak na webu nezpůsobit zbytečný chaos

10 tipů, jak zjednodušit otravné formuláře

Formuláře na webových stránkách jsou pro uživatele otrava. Z hlediska konverzí přitom představují místo zlomu. Víte, jak je zjednodušit a nepřicházet o budoucí zákazníky? Číst dále

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

Typografie ovlivňuje vzhled webových stránek i celkové vnímání značky. Kterých 7 typografických mýtů webdesignerům jen svazuje ruce? Číst dále

Nesem vám noviny, aneb Jak propagovat firemní blog na Facebooku

6 tipů, jak díky Facebooku zvýšit návštěvnost blogu

Snažíte se firemním blogem plnit své byznysové cíle, ale nedaří se vám získávat čtenáře? Modrý duch přináší pár tipů, jak propagovat články na Facebooku a vytěžit tak maximální návštěvnost. Číst dále

Na jakou e-commerce akci letos vyrazíte?

E-commerce akce 2018: Kam vyrazit za inspirací?

Hledáte inspiraci pro rozvoj svého e-shopu nebo si jen chcete rozšířit obzory v e-commerce? Přinášíme seznam nejzajímavějších dostupných akcí u nás i v zahraničí. Číst dále

Nebojte se v návštěvnících webu vyvolat vztek

Efektivní vztek návštěvníků, aneb Jak na webu provokovat k akci

Měli byste vzbuzovat pozitivní emoce. Měli byste být lovebrand, vaše stránky musí vyprávět příběh, váš eshop vyvolávat radost… Nebo zapomeňte na vyčpělé poučky a zkuste své návštěvníky efektivně rozhněvat. Číst dále

Modrý duch radí, jak nafotit produktové obrázky

Produktová fotografie pro začátečníky: 5 povinných součástí výbavy

Potřebujete pro svůj eshop produktové obrázky, které budou vaší konkurenční výhodou? Dáme vám pár tipů, jak si je zvládnete nafotit sami. Číst dále

Nákupní (r)evoluce v ČR, aneb už žádné To se mi líbí?

Ohlédnutí za e-commerce 2017 (4) - PODZIM

Co přinesly do světa online nakupování poslední tři měsíce roku 2017? Modrý duch se v posledním díle seriálu ohlíží za novinkami v e-commerce loňského podzimu. Číst dále

Produktová vs. image fotografie - rozdíl je v emocích

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Kvalitní obrázky zboží zvyšují konverze na e-shopu. Podívejte se, jak mají vypadat správně připravené produktové a image fotografie nebo rozcestníky produktů. Číst dále

Článkem o nejhorších českých webech si pěkně koledujeme!

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

V doupěti Modrého ducha jsme také jednou chtěli udělat něco velkého. A tak jsme vytvořili ten nejotřesnější článek, co jen byl v našich silách. Kterých 10 děsivých webů nás straší ve snech? Číst dále

Kdo nemá hatery, nemá ani úspěch!

5 tipů, jak porazit hatery a negativní recenzenty

Trápí vás nenávistné komentáře a nízká hodnocení vašeho internetového obchodu či jiného podnikání? Po přečtení tohoto článku začnete opět usínat klidně. Číst dále

Mobilní eshopy realizované společností BlueGhost

S mobilním eshopem o tržby nepřijdete

Náš výzkum potvrdil trend ve změně návštěvnosti eshopů. Přístupy z mobilních zařízení meziročně rostou o více jak 100 %. Číst dále

Pro turisty stačí mít na webu uvést přeložené základní údaje a jazyky obsluhy.

Z internetu do restaurace: 2. díl

Jak přivést do vaší restaurace hosty ze zahraničí, oslovit s nabídkou své známé a udělat si ve světě gastronomie vytoužené renomé? Čtěte 2. díl seriálu Z internetu do restaurace. Číst dále

S Google Analytics zjistíte o zákaznících téměř cokoliv

Z internetu do restaurace: 3. díl

V závěrečném třetím díle restauračního seriálu poradíme, jak změřit návštěvnost či zájem zákazníků na vašem webu, proč je dobré mít svůj vizuální styl nebo jak nabízet rezervace stolů online. Číst dále

Fantom zvaný copywriter

Fantom zvaný copywriter

Nejen na počátku bylo slovo. Tajemné anglické označení, které v poslední době slýcháváme více než často, rozhodně neoznačuje někoho, kdo kopíruje texty, jak by se mohlo na první přečtení znát. Ani si nemusíte volat právníka kovaného v autorském právu. Číst dále