
Blog 21. 10. 2015
S mobilním eshopem o tržby nepřijdete
Náš výzkum potvrdil trend ve změně návštěvnosti eshopů. Přístupy z mobilních zařízení meziročně rostou o více jak 100 %.

Blog 24. 11. 2015
Jak založit e-shop v 7 krocích
Zřizujete internetový obchod nebo se jen chcete přesvědčit, zda jste na něco nezapomněli? Modrý duch vám v 7 krocích nastíní to nejdůležitější, co při zakládání e-shopu musíte vědět!

Blog 24. 11. 2017
Struktura úspěšného eshopu
Nedokážeme přesně říci, jaké světlé stránky by měl mít váš životní partner či partnerka, ale rozhodně víme, jaké stránky by neměly chybět vašemu e-shopu. Vytipovali jsme jich pro vás hned 25.

Blog 04. 02. 2018
SEO za všechny prachy
Optimalizace je jedním z fenoménů doby, protože ve snaze být co nejefektivnější optimalizujeme ve svém životě kde co.

Blog 26. 02. 2016
Webová poradna #1: Výběr správného dodavatele
Promyslete kritéria, nechtějte zdarma věštění z křišťálové koule a nepouštějte stopky.

Blog 07. 12. 2015
Fantom zvaný copywriter
Nejen na počátku bylo slovo. Tajemné anglické označení, které v poslední době slýcháváme více než často, rozhodně neoznačuje někoho, kdo kopíruje texty, jak by se mohlo na první přečtení znát. Ani si nemusíte volat právníka kovaného v autorském právu.

Blog 21. 03. 2016
Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy
AKTUALIZOVÁNO 2.12.2016: Nabízíte na eshopu platbu kartou? Přijímáte hotovost při osobním odběru? Pak se EET týká i vás.

Blog 04. 07. 2016
Jak poznat dobré logo
I výběr loga se má řídit především racionálním úsudkem, který se v žádném případě nezakládá na banálním subjektivním hodnocení typu líbí/nelíbí. Také zde totiž existují kvalitativní kritéria, která je možné sledovat a relativně dobře vyhodnocovat.

Blog 12. 10. 2016
7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání
Výběr názvu se nesmí podcenit. Správně zvolené jméno může pomoci při budování silné a konkurenceschopné značky.

Blog 25. 01. 2016
Lid versus SEO analyzátor
Z předchozího článku již víme, co se skrývá pod zkratkou SEO. Pojďme se teď podívat hlouběji na jedno velmi palčivé téma, díky kterému nervózně poskakuje myš nejednoho odborníka.

Blog 09. 11. 2016
Jak nastavit tón komunikace: Tramvajenka, lítačka, nebo šalinkarta?
Správná slova a styl zaujmou vaše zákazníky. Jaký zvolit tón komunikace? Proč je bez komunikačního manuálu vaše značka neúplná?

Blog 06. 04. 2018
Co dává webu smysl? Měřte, testujte a nehádejte
Kvalita firemního webu se musí posuzovat především na základě stanoveného cíle a naměřených čísel. Jen tak je možné posoudit, zda se jedná o úspěch, či nikoliv.

Blog 11. 05. 2018
Firemní vizuální styl v digitální době
Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době?

Blog 08. 02. 2016
Legenda o jednorožci
Všestrannost tvůrců webových stránek má své hranice. Existuje někdo, kdo je schopen dobře stránku vymyslet, naprogramovat, obléct do slušivého designu i naplnit obsahem?

Blog 24. 07. 2017
Jak poznat nebezpečné formuláře
Webové formuláře jsou nepostradatelnou součástí internetových stránek, ale také zadní vrátka pro zlé duchy s nekalými úmysly. Poradíme vám jak si toto bezpečnostní riziko ohlídat.

Blog 08. 08. 2017
Kdy je Google Ads víc než zákon!
On-line reklama může připomínat divoký západ, ale i zde existují místa, kde panuje tvrdý pořádek. Jedním z nich je Google Adwords, kde se vládne pevnou rukou, ne-li železnou pěstí.

Blog 19. 02. 2016
Ať vás provází Git!
Co je to Git a proč je dobré ho používat? Třeba proto, že se díky němu můžete vrátit o několik světelných let zpět a neskončíte v černé díře.

Blog 28. 01. 2018
10 pravidel pro účinnou landing page
Největší vliv na efektivitu on-line reklamy má nabídková stránka, na níž odkazují placené inzeráty. Ověřte si, zda má vaše landing page šanci oslovit zákazníky.

Blog 08. 03. 2016
Webová poradna #2: Zadání projektu
Co všechno musíte mít, když si chcete nechat udělat web? Dobrého webaře, trpělivost, ochotu sdílet informace a místo v kalendáři.

Blog 12. 04. 2016
Obchodní podmínky: povinná výbava e-shopu
Co by měly obchodní podmínky obsahovat a jak je sestavit, aby pokuta od obchodní inspekce byla jen fráze z novin.

Blog 19. 04. 2016
Webová poradna #3: Jak se staví web
Nechte roztočit všechna kolečka, buďte na telefonu a kochejte se pohledem na vaši nově vznikající online vizitku.