Menu
Mobilní eshopy realizované společností BlueGhost

S mobilním eshopem o tržby nepřijdete

Náš výzkum potvrdil trend ve změně návštěvnosti eshopů. Přístupy z mobilních zařízení meziročně rostou o více jak 100 %. Číst dále

7krokový checklist přípravy dokonalého e-shopu

Jak založit e-shop v 7 krocích

Zřizujete internetový obchod nebo se jen chcete přesvědčit, zda jste na něco nezapomněli? Modrý duch vám v 7 krocích nastíní to nejdůležitější, co při zakládání e-shopu musíte vědět! Číst dále

Žádný e-shop není stejný, ale přesto existují stránky a sekce, které musí mít každý internetový obchod.

Struktura úspěšného eshopu

Nedokážeme přesně říci, jaké světlé stránky by měl mít váš životní partner či partnerka, ale rozhodně víme, jaké stránky by neměly chybět vašemu e-shopu. Vytipovali jsme jich pro vás hned 25. Číst dále

Budťe více na očích. Nechte si provést kompletní SEO audit od Modrého ducha!

SEO za všechny prachy

Optimalizace je jedním z fenoménů doby, protože ve snaze být co nejefektivnější optimalizujeme ve svém životě kde co. Číst dále

Fantom zvaný copywriter

Fantom zvaný copywriter

Nejen na počátku bylo slovo. Tajemné anglické označení, které v poslední době slýcháváme více než často, rozhodně neoznačuje někoho, kdo kopíruje texty, jak by se mohlo na první přečtení znát. Ani si nemusíte volat právníka kovaného v autorském právu. Číst dále

Webová poradna #1: Výběr správného dodavatele

Webová poradna #1: Výběr správného dodavatele

Promyslete kritéria, nechtějte zdarma věštění z křišťálové koule a nepouštějte stopky. Číst dále

Nedělejte si zbytečně z EET strašáka

Elektronická evidence tržeb jako strašák pro eshopy

AKTUALIZOVÁNO 2.12.2016: Nabízíte na eshopu platbu kartou? Přijímáte hotovost při osobním odběru? Pak se EET týká i vás. Číst dále

Ve článku naleznete 11 kritérií, podle kterých lze logo posuzovat

Jak poznat dobré logo

I výběr loga se má řídit především racionálním úsudkem, který se v žádném případě nezakládá na banálním subjektivním hodnocení typu líbí/nelíbí. Také zde totiž existují kvalitativní kritéria, která je možné sledovat a relativně dobře vyhodnocovat. Číst dále

Lid versus SEO analyzátor

Lid versus SEO analyzátor

Z předchozího článku již víme, co se skrývá pod zkratkou SEO. Pojďme se teď podívat hlouběji na jedno velmi palčivé téma, díky kterému nervózně poskakuje myš nejednoho odborníka. Číst dále

Už máte jasno v, čem chcete podnikat? Skvělé, gratulujeme vám, dovolte nám ale otázku: “Jak se bude váš byznys jmenovat?

7 tipů, jak vybrat dobrý název vašeho podnikání

Výběr názvu se nesmí podcenit. Správně zvolené jméno může pomoci při budování silné a konkurenceschopné značky. Číst dále

Lidé žijí své životy a jejich očekávaní i potřeby se liší. Trefíte-li „správnou notu“, získáte díky vaší firemní komunikaci nadšeného zákazníka.

Jak nastavit tón komunikace: Tramvajenka, lítačka, nebo šalinkarta?

Správná slova a styl zaujmou vaše zákazníky. Jaký zvolit tón komunikace? Proč je bez komunikačního manuálu vaše značka neúplná? Číst dále

Legenda o jednorožci

Legenda o jednorožci

Všestrannost tvůrců webových stránek má své hranice. Existuje někdo, kdo je schopen dobře stránku vymyslet, naprogramovat, obléct do slušivého designu i naplnit obsahem? Číst dále

Webu, e-shop nebo aplikace musí sledovat jasně definované cíle. Ty musejí konkrétní, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově zvládnutelné.

Co dává webu smysl? Měřte, testujte a nehádejte

Kvalita firemního webu se musí posuzovat především na základě stanoveného cíle a naměřených čísel. Jen tak je možné posoudit, zda se jedná o úspěch, či nikoliv. Číst dále

Firemní identita není není jen o vizuálním stylu a vizuální styl není jen o logu. Co vše je potřeba navrhnout, aby se vaše firma skvěle prezentovala?

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Git

Ať vás provází Git!

Co je to Git a proč je dobré ho používat? Třeba proto, že se díky němu můžete vrátit o několik světelných let zpět a neskončíte v černé díře. Číst dále

Jsou vaše formuláře bezpečné?

Jak poznat nebezpečné formuláře

Webové formuláře jsou nepostradatelnou součástí internetových stránek, ale také zadní vrátka pro zlé duchy s nekalými úmysly. Poradíme vám jak si toto bezpečnostní riziko ohlídat. Číst dále

Webová poradna #2: Zadání projektu

Webová poradna #2: Zadání projektu

Co všechno musíte mít, když si chcete nechat udělat web? Dobrého webaře, trpělivost, ochotu sdílet informace a místo v kalendáři. Číst dále

Obchodní podmínky: povinná výbava e-shopu

Obchodní podmínky: povinná výbava e-shopu

Co by měly obchodní podmínky obsahovat a jak je sestavit, aby pokuta od obchodní inspekce byla jen fráze z novin. Číst dále

Webová poradna #3: Jak se staví web

Webová poradna #3: Jak se staví web

Nechte roztočit všechna kolečka, buďte na telefonu a kochejte se pohledem na vaši nově vznikající online vizitku. Číst dále

Kdy je AdWords víc než zákon!

Kdy je AdWords víc než zákon!

On-line reklama může připomínat divoký západ, ale i zde existují místa, kde panuje tvrdý pořádek. Jedním z nich je Google Adwords, kde se vládne pevnou rukou, ne-li železnou pěstí. Číst dále

Přesvědčí vaše landing page zákazníka ke konverzi?

10 pravidel pro účinnou landing page

Největší vliv na efektivitu on-line reklamy má nabídková stránka, na níž odkazují placené inzeráty. Ověřte si, zda má vaše landing page šanci oslovit zákazníky. Číst dále