21. 10. 2015
Náš výzkum potvrdil trend ve změně návštěvnosti eshopů. Přístupy z mobilních zařízení meziročně rostou o více jak 100 %.
24. 11. 2015
Zřizujete internetový obchod nebo se jen chcete přesvědčit, zda jste na něco nezapomněli? Modrý duch vám v 7 krocích nastíní to nejdůležitější, co při zakládání e-shopu musíte vědět!
24. 11. 2017
Nedokážeme přesně říci, jaké světlé stránky by měl mít váš životní partner či partnerka, ale rozhodně víme, jaké stránky by neměly chybět vašemu e-shopu. Vytipovali jsme jich pro vás hned 25.
04. 02. 2018
Optimalizace je jedním z fenoménů doby, protože ve snaze být co nejefektivnější optimalizujeme ve svém životě kde co.
26. 02. 2016
Promyslete kritéria, nechtějte zdarma věštění z křišťálové koule a nepouštějte stopky.
07. 12. 2015
Nejen na počátku bylo slovo. Tajemné anglické označení, které v poslední době slýcháváme více než často, rozhodně neoznačuje někoho, kdo kopíruje texty, jak by se mohlo na první přečtení znát. Ani si nemusíte volat právníka kovaného v autorském právu.
21. 03. 2016
AKTUALIZOVÁNO 2.12.2016: Nabízíte na eshopu platbu kartou? Přijímáte hotovost při osobním odběru? Pak se EET týká i vás.
04. 07. 2016
I výběr loga se má řídit především racionálním úsudkem, který se v žádném případě nezakládá na banálním subjektivním hodnocení typu líbí/nelíbí. Také zde totiž existují kvalitativní kritéria, která je možné sledovat a relativně dobře vyhodnocovat.
12. 10. 2016
Výběr názvu se nesmí podcenit. Správně zvolené jméno může pomoci při budování silné a konkurenceschopné značky.
25. 01. 2016
Z předchozího článku již víme, co se skrývá pod zkratkou SEO. Pojďme se teď podívat hlouběji na jedno velmi palčivé téma, díky kterému nervózně poskakuje myš nejednoho odborníka.
09. 11. 2016
Správná slova a styl zaujmou vaše zákazníky. Jaký zvolit tón komunikace? Proč je bez komunikačního manuálu vaše značka neúplná?
06. 04. 2018
Kvalita firemního webu se musí posuzovat především na základě stanoveného cíle a naměřených čísel. Jen tak je možné posoudit, zda se jedná o úspěch, či nikoliv.
11. 05. 2018
Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době?
08. 02. 2016
Všestrannost tvůrců webových stránek má své hranice. Existuje někdo, kdo je schopen dobře stránku vymyslet, naprogramovat, obléct do slušivého designu i naplnit obsahem?
24. 07. 2017
Webové formuláře jsou nepostradatelnou součástí internetových stránek, ale také zadní vrátka pro zlé duchy s nekalými úmysly. Poradíme vám jak si toto bezpečnostní riziko ohlídat.
08. 08. 2017
On-line reklama může připomínat divoký západ, ale i zde existují místa, kde panuje tvrdý pořádek. Jedním z nich je Google Adwords, kde se vládne pevnou rukou, ne-li železnou pěstí.
19. 02. 2016
Co je to Git a proč je dobré ho používat? Třeba proto, že se díky němu můžete vrátit o několik světelných let zpět a neskončíte v černé díře.
28. 01. 2018
Největší vliv na efektivitu on-line reklamy má nabídková stránka, na níž odkazují placené inzeráty. Ověřte si, zda má vaše landing page šanci oslovit zákazníky.
08. 03. 2016
Co všechno musíte mít, když si chcete nechat udělat web? Dobrého webaře, trpělivost, ochotu sdílet informace a místo v kalendáři.
12. 04. 2016
Co by měly obchodní podmínky obsahovat a jak je sestavit, aby pokuta od obchodní inspekce byla jen fráze z novin.
19. 04. 2016
Nechte roztočit všechna kolečka, buďte na telefonu a kochejte se pohledem na vaši nově vznikající online vizitku.