Menu

Online workshop: Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.

Online workshop: Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online

Ať už vaše digitální aktivity připravujete a spravujete s vnitřním týmem nebo s externími specialisty, v obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak řídit všechny zúčastněné, aby výstupy dávaly pro firmu smysl? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.

Tým Modrého ducha pro vás nachystal tříhodinový workshop, během kterého se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se s nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování. Navíc se dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.

Workshopem vás provede generální ředitel Modrého ducha Pavel Weber a bude dostatek času pro zodpovězení vašich konkrétních otázek i prostor pro networking.

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Workshop Jak řídit digitální marketing pořádaný ve spolupráci s Asociací malého a středního podnikání ČR v rámci Roku digitálního podnikání.

Co se na workshopu naučíte

  • Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
  • Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
  • Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
  • Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
  • Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
  • Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.

Co ještě potřebujete vědět

  • Workshop je vhodný pro každého marketingového ředitele a ředitelku, marketéra a marketingového nebo obchodního manažera či manažerku, kteří vedou či zadávají střední nebo velké online projekty.
  • Na workshopu proběhne krátké představení všech účastníků a bude i prostor pro vzájemné síťování.
  • Pokud máte zájem zúčastnit, je nutné se závazně registrovat. Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
  • Místo konání: Online přes Zoom. Odkaz bude zaslán účastníkům na e-mailovou adresu, kterou uvedli v registraci, den před začátkem vysílání.

Termíny:

4. 8. 2020, 13:00–16:00REGISTROVAT

22. 9. 2020, 9:00–12:00REGISTROVAT

1. 10. 2020, 13:00–16:00REGISTROVAT

19. 11. 2020, 9:00–12:00REGISTROVAT

Jak se vám článek líbil?

1

Praktický

3

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc