Menu

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Ať už vaše digitální aktivity připravujete a spravujete s vnitřním týmem nebo s externími specialisty, v obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak řídit všechny zúčastněné, aby výstupy dávaly pro firmu smysl? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.

Tým Modrého ducha pro vás nachystal tříhodinový workshop, během kterého se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se s nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování. Navíc se dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.

Workshopem vás provedou odborníci z digitální agentury BlueGhost, která připravuje, měří a vyhodnocuje on-line kampaně, brandové digitální aktivity, e-commerce projekty a firemní weby.

Workshop: Jak řídit digitální marketing

Workshop Jak řídit digitální marketing pořádaný ve spolupráci s Asociací malého a středního podnikání ČR v rámci Roku digitálního podnikání.

Co se na workshopu naučíte

  • Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
  • Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
  • Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
  • Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
  • Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
  • Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.

Co ještě potřebujete vědět

  • Workshop je vhodný pro každého marketingového ředitele, marketéra a marketingového nebo obchodního manažera, který vede či zadává střední nebo velké online projekty.
  • Workshop je určen pro max. 10 účastníků a je rozdělen do dvou bloků, každý s délkou 75 minut.
  • Každý účastník školení dostane jako dárek své vlastní KPI karty - nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu.
  • Na workshopu proběhne krátké představení všech účastníků a bude i prostor pro vzájemné síťování - vizitky s sebou.
  • Místo konání: BlueGhost.cz, s.r.o., Českomalínská 516/27, Praha 6
  • Kontaktní osoba: Eva Kalníková, eva.kalnikova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
  • Cena workshopu je 3 600 Kč bez DPH

Termíny:

  • Pátek 25.10.2019, 9:00-12:00
  • Pátek 15.11.2019, 9:00-12:00
  • Čtvrtek 5.12.2019, 9:00-12:00