Menu

Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou

Jste majitel či manažer, na kterém závisí úspěch online projektu? Na vzdělávacím setkání se naučíte, čím jsou specifické cíle a metriky v digitálním marketingu oproti jinde nastavovaným KPI a jak s jejich pomocí dotáhnout vaše aktivity k požadovaným výsledkům. Školení proběhne fyzicky v klubovně Modrého ducha.

Jak nastavit cíle a metriky digitálních projektů a držet online aktivity pevně v rukou

Jak odřídit digitální projekt ke zdárným výstupům?

Spravujete digitální aktivity s vnitřním týmem či s externími specialisty? V obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak směrovat a kontrolovat práci všech zúčastněných, aby výstupy dávaly pro firmu smysl?

Cíle a metriky v digitálním marketingu mají svá specifika

Jak vyhodnotíte, jestli se s projektem ubíráte správným směrem? Jak rozdělíte rozpočet? Jak poznáte, že externisté odvádějí dobrou práci? A konečně, jak poznáte, že jste uspěli? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.

Přijďte na workshop a naučte se nastavit KPI pro váš konkrétní online projekt.

Přijďte na workshop a naučte se nastavit KPI pro váš konkrétní online projekt.

Naučte se, jak nastavit metriky KPI pro vaše konkrétní online aktivity

Tým Modrého ducha pro vás nachystal tříhodinové setkání, během kterého se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se se specifickými nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování.

Dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.

Workshopem vás provede generální ředitel Modrého ducha Pavel Weber a bude dostatek času pro zodpovězení vašich konkrétních otázek i prostor pro networking.

Co se na workshopu naučíte

  • Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty.
  • Volit metriky a KPI pro digitální aktivity, online prodej a marketing, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
  • Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
  • Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
  • Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
  • Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.

Lektor workshopu

Pavel Weber

Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2021 získal se svým týmem hned 4 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní weby a nejlepší digitální PR kampaň.

Co ještě potřebujete vědět

  • Workshop je vhodný pro každého marketingového ředitele a ředitelku, marketéra a marketingového nebo obchodního manažera či manažerku, kteří vedou či zadávají střední nebo velké online projekty.
  • Na workshopu proběhne krátké představení všech účastníků a bude i prostor pro vzájemné síťování.
  • Pokud máte zájem zúčastnit, je nutné se registrovat.
  • Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151

Místo konání

Těšíme se na vás fyzicky v prostorách klubovny Modrého ducha: BlueGhost, Českomalínská 516/27, 160 00 Praha 6 - Dejvice.

Jak se vám článek líbil?

4

Praktický

8

Inspirující

0

Zábavný

2

Nic moc