Online workshop: Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online
Marketing, Workshopy 20. 07. 2020
Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.

Přihlaste se na online workshop Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online za 320 Kč
Ať už vaše digitální aktivity připravujete a spravujete s vnitřním týmem nebo s externími specialisty, v obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak řídit všechny zúčastněné, aby výstupy dávaly pro firmu smysl? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.
Tým Modrého ducha pro vás nachystal tříhodinový workshop, během kterého se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se s nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování. Navíc se dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.
Workshopem vás provede generální ředitel Modrého ducha Pavel Weber a bude dostatek času pro zodpovězení vašich konkrétních otázek i prostor pro networking.
Co se na workshopu naučíte
- Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
- Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
- Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
- Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
- Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
- Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.
Lektor workshopu

Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2020 získal se svým týmem hned 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.
Co ještě potřebujete vědět
- Workshop je vhodný pro každého marketingového ředitele a ředitelku, marketéra a marketingového nebo obchodního manažera či manažerku, kteří vedou či zadávají střední nebo velké online projekty.
- Na workshopu proběhne krátké představení všech účastníků a bude i prostor pro vzájemné síťování.
- Pokud máte zájem zúčastnit, je nutné se závazně registrovat. Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
- Místo konání: Online přes Zoom. Odkaz bude zaslán účastníkům na e-mailovou adresu, kterou uvedli v registraci, den před začátkem vysílání.
Přihlaste se na online workshop Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online za 320 Kč
Jak se vám článek líbil?
2
Praktický
4
Inspirující
0
Zábavný
1
Nic moc