BlueGhost spustil nový web pro předního evropského výrobce otopných těles. Nová webová prezentace Korado se kromě odborníků zaměřuje také na koncové zákazníky.
Korado je česká značka s nadnárodní účastí, jejíž začátky se datují až do roku 1965. Společnost se zabývá výrobou otopných těles. V její nabídce naleznete radiátory, konvektory a lokální a centrální větrací jednotky.
Původní web byl pojatý technicky se zaměřením na B2B a odborníky – velkoobchody, topenáře, architekty a projektanty. V rámci globalizace se však obchodní řetězec stále zkracuje a čím dál větší důraz je kladen na povědomí o značce mezi koncovými zákazníky. Postupně vznikla nová potřeba prezentovat produkty jak B2B segmentu, tak koncovým zákazníkům, a přizpůsobit jim web tak, aby si na něm obě tyto skupiny přišly na své. Odborníkům poskytnout snadnou filtraci produkty a technickými parametry. Koncovým zákazníkům nabídnout inspiraci a kontakt na prodejnu, kde si mohou zakoupit vybraný produkt. Cílem bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost.
Korado je ukázkovým příkladem toho, že detailní výzkum, relevantní data i uživatelské testování jsou alfou a omegou při vývoji i redesignu online aplikací. Modrý duch má tyto postupy v DNA a opírá se o ně jak u nových, tak stávajících projektů. Díky tomu je každý web dělaný na míru zákazníkům a nezkreslený očekáváním decision makerů.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc