Menu

BlueGhost spustil nový web Korado

BlueGhost spustil nový web pro předního evropského výrobce otopných těles. Nová webová prezentace Korado se kromě odborníků zaměřuje také na koncové zákazníky.

BlueGhost spustil nový web Korado

Korado je česká značka s nadnárodní účastí, jejíž začátky se datují až do roku 1965. Společnost se zabývá výrobou otopných těles. V její nabídce naleznete radiátory, konvektory a lokální a centrální větrací jednotky.

Původní web byl pojatý technicky se zaměřením na B2B a odborníky – velkoobchody, topenáře, architekty a projektanty. V rámci globalizace se však obchodní řetězec stále zkracuje a čím dál větší důraz je kladen na povědomí o značce mezi koncovými zákazníky. Postupně vznikla nová potřeba prezentovat produkty jak B2B segmentu, tak koncovým zákazníkům, a přizpůsobit jim web tak, aby si na něm obě tyto skupiny přišly na své. Odborníkům poskytnout snadnou filtraci produkty a technickými parametry. Koncovým zákazníkům nabídnout inspiraci a kontakt na prodejnu, kde si mohou zakoupit vybraný produkt. Cílem bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost.

  1. Nejprve bylo třeba zjistit vstupní stav. Zpracovala se úvodní analýza, na jejímž základě se nasadily nástroje sledující pohyb lidí na webu.
  2. Následoval kvalitativní výzkum, aby se zjistilo, co cílová skupina skutečně chce a očekává.
  3. Dalším krokem byl výzkum kvantitativní, ve kterém byly dotazníkem osloveny kontakty z cílových skupin.
  4. Na základě získaných dat se vytvořily prototypy, které se několikrát testovaly.
  5. Následovaly UX návrhy, programování a kódování.
  6. Hotový web se opět testoval na cílových skupinách. Díky tomu se vyřešily všechny připomínky technického, obsahového i logického charakteru. Vzhledem k pečlivému výzkumu a průběžnému testování už se však nejednalo o nijak zásadní problémy, spíše standardní podněty k doladění, které doprovázejí každé spuštění.

Korado je ukázkovým příkladem toho, že detailní výzkum, relevantní data i uživatelské testování jsou alfou a omegou při vývoji i redesignu online aplikací. Modrý duch má tyto postupy v DNA a opírá se o ně jak u nových, tak stávajících projektů. Díky tomu je každý web dělaný na míru zákazníkům a nezkreslený očekáváním decision makerů.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

1

Nic moc

Pojďme spolu vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku