Menu

Jaké vzdělávací online akce v květnu navštívit?

Kam v květnu „vyrazit“ za vzděláním? Jaké workshopy, webináře a přednášky se konají? Modrý duch vám přináší seznam online akcí z oblasti podnikání, managementu, online marketingu, designu a technologií. Nechte se nachytřit!

Jaké vzdělávací online akce v květnu navštívit?
Česky, on-line

Jak na obsah: Od hromady dat a informací k prvnímu publikačnímu plánu

„Hájednička“ zve všechny brand a digi manažery na online snídani. Pokud vám schází inspirace a chcete se pobavit o tom, jak obecné principy digitálního marketingu fungují v praxi, je tato akce právě pro vás. Dozvíte se, co je potřeba znát, než začnete psát: znalost cílovky, definice brandu, tonalita, analýza klíčových slov a další potřebná data. A to nejdůležitější, jak na základě toho všeho vytvořit smysluplný publikační plán.

Zjistit více
Česky, on-line

Jak na TikTok - Oslovte statisíce lidí bez utracení jediné koruny

Skutečně? Bez jediné koruny? Pro odpověď bude třeba zavítat na webinář od Tiktokuj.cz. Jakkoliv ambiciózní se název může zdát, jedno je jisté: TikTok je nejrychleji se rozvíjející sociální síť současnosti, a kdo nad ní bude zavírat oči, tomu ujede vlak. Není tedy nad to nechat si podat pomocnou ruku.

Zjistit více
Česky, on-line

Jak prakticky čelit kybernetickým útokům ve firmách

Systém je tak bezpečný, jak bezpečný je jeho nejslabší článek. Právě uživatelé bývají často oním nejslabším článkem. A zranitelnost roste obzvláště v době, kdy drtivá většina lidí pracuje na dálku a řada z nich do firemní sítě, k citlivým dokumentům a datům přistupuje ze svých soukromých zařízení. V rámci podnikatelského setkání se bude debatovat nad kyberbezpečností a nad "běžnými" útoky, které mohou postihnout každého šéfa i zaměstnance.

Zjistit více
Česky, on-line

Forum Media Light

COVID situace tradičnímu oborovému setkání od Marketing & Media stále nepřeje. Proto se celá akce uskuteční online. Těšit se můžete na 6 přednášek od 7 špičkových odborníků z Česka i ze světa, aktuální data, chytré přístupy, zajímavé strategie a užitečné tipy. V půldenním programu se objeví témata jako “Behaviorální přístup v reálných kampaních”, “Jaký je aktuální stav našeho reklamního trhu” nebo “Jak by se měl PR profesionál postavit k dezinformacím”.

Zjistit více
Česky, on-line

Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online

Workshop Modrého ducha vedený CEO Pavlem Weberem je vhodný pro všechny, kteří chtějí mít kontrulu nad svým počínáním v online marketingu. Ať už vaše digitální aktivity připravujete a spravujete s vnitřním týmem nebo s externími specialisty, v obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak kontrolovat výstupy a neplácat rozpočet? Jak získat tvrdá data z kreativní práce? Jak řídit všechny zúčastněné, aby výstupy dávaly pro firmu smysl? Naučte se nastavit jasné cíle a metriky KPI, které vás povedou správným směrem.

Zjistit více
Česky, on-line

Kurz Design Thinking v praxi

Kudy Modrý duch chodí, tudy hlásá, že design není zdobení, ale inovace! Pokud si to myslíte také, pak by vás mohl zaujmout dvoudenní workshop od Q Designers. „Uvádějte na trh úspěšné produkty, rozhodujte efektivně a věnujte čas tomu, co má opravdu smysl.“ láká pozvánka na školení, které vás zasvětí do tajů inovativního myšlení. Dozvíte se, jak postavit prototyp nového nápadu za 3 minuty, jak testovat a jak odhalit chyby ještě předtím, než je uděláte.

Zjistit více
Česky, on-line

Emoční inteligence jak nástroj úspěšného manažera

Co do porozumění emocím, nachází se lidstvo stále v době kamenné. Přitom tyto fyziologické reakce ovlivňují všechny složky našich životů, byznys nevyjímaje, a leckdy odstaví racionální jednání na druhou kolej. Z leadershipu je zkrátka nejde vynechat, a proto je potřeba jim porozumět a umět s nimi zacházet, ať už se jedná o emoce lidí ve vašem týmu, nebo vaše vlastní. Program kurzu se zabývá jednotlivými složkami emoční inteligence - sebeuvědoměním, sebeřízením, empatií a sociálními dovednostmi.

Zjistit více
Česky, on-line

Jak úspěšně budovat značku?

K čemu je dobré mít svoji značku? Jak může pomoci v prodeji? Odlišit se od konkurence? Odpovědi na tyto otázky slibuje webinář Hospodářské komory ČR veden sociologem Jiřím Boudalem. Jaká je skutečná motivace zákazníků při rozhodování? Interaktivní praktickém školení slibuje hlubší vhled do problematiky behaviorálních principů, které se týkají značky a komunikace, a jejich přímou aplikaci do praxe.

Zjistit více
Česky, on-line

Jak získat peníze, které nemusíte vracet?

Chcete rozjet byznys, ale chybí peníze na inovace, marketing nebo restart? CEO Hithitu vám prozradí, jak vznikla toto crowdfundingová platforma, ale především jak funguje a jaké výhody přináší. Jak získat peníze, které nemusíte vracet? Jak oslovit vaše potenciální zákazníky? Jak se jich zeptat na jejich názor na váš produkt nebo službu? Jak získat hned první den vašeho podnikání databázi vašich zákazníků? Jak podnikat jako rozjetá firma od samého začátku?

Zjistit více
Česky, on-line

HR 2.0: Budoucnost lidské práce

Jak uspět v dnešním světě personalistiky? Jaké jsou technologie a trendy? Jak se lépe připravit na změny? Jaké jsou dopady COVIDu? Online workshop od GrowJOB Institute je určen pro všechny, kteří se zajímají o to, co se děje a bude dít na současném pracovním trhu.

Zjistit více

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc

Pojďme vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku