Představujeme Zákaznické centrum
Blog 30. 01. 2017
Dárek pro všechny klienty, kteří využívají službu Správa webu u BlueGhost.

1. února 2017 jsme spustili novou službu, která zpřehlední spolupráci mezi vámi a Modrým duchem. Zákaznické centrum umožní sledovat všechny práce a úpravy na jednotlivých projektech a také pomůže při kontrole vyúčtování. Pojďme se podívat, na co se v novém Zákaznickém centru můžete těšit.
Co je Zákaznické centrum?
Zákaznické centrum najdete pod webovou adresou centrum.blueghost.cz a přihlásíte se do něj pomocí své e-mailové adresy a hesla, které obdržíte od projektového manažera.
V Zákaznickém centru vás čeká zejména přehled vašich štítků a přehled faktur a výzev k platbě. Ve štítcích se dozvíte všechny informace o jednotlivých úkonech a problémech, které právě Modrý duch řeší - název a ID štítku, případnou cenu štítku a jeho specifikaci. Sledování štítků je ideální, pokud chcete mít pod kontrolou průběh všech úprav a mít k přehledu prací přístup kdykoliv.
Další součástí Zákaznického centra je přehled vyúčtování, jako máte například v osobním účtu u vašeho telefonního operátora. Všechny platby a faktury máte hezky pohromadě a nemusíte je už lovit ze zapadlých e-mailů.
Na co se těšit příště?
Zákaznické centrum bude tým Modrého ducha postupně rozšiřovat a přidávat do něj nové funkce. Bude se jednat například o přehled dlouhodobých služeb jako jsou domény nebo správa webu. Dále budete moct jednoduše zadávat požadavky na úpravy či zasílat připomínky k fungování webu či e-shopu.
Sledujte své Zákaznické centrum a těšte se na jeho další rozšíření!
Jak se vám článek líbil?
0
Praktický
0
Inspirující
0
Zábavný
0
Nic moc