Menu

Online workshop: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na workshop a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky.

Online workshop: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Jak nastavit online marketingovou strategii za 320 Kč

Úterý 8. 6. 20219:00 - 11:00
Rezervovat
Úterý 19. 10. 20219:00 - 11:00
Rezervovat
Úterý 23. 11. 20219:00 - 11:00
Rezervovat

Framework See-Think-Do-Care pomáhá tvořit webový obsah značkám po celém světě. Využívá čtyř nákupních fází zákazníka a dává jednoduchý návod na rozjezd efektivní online propagace. Už jste o tomhle marketingovém konceptu slyšeli?

See-Think-Do-Care pro trvalý vztah se zákazníkem

Sociální sítě, mobilní aplikace nebo e-mail marketing změnili jednou provždy způsoby, jakými se firmy dívají na zákazníky. Podle samotného autora frameworku STDC, Avinashe Kauschnika, je právě jeho model pro digitální prostředí tím úplně nejvhodnějším. A celosvětová obliba mezi marketéry mu dává za pravdu.

STDC totiž pracuje s tím, co je v moderním marketingu ze všeho nejdůležitější - navazování vztahu se zákazníkem a jeho další prohlubování. Framework nevytváří pouze jednorázového nákupčího, ale opravdu věrné publikum. Zákazníka, který s vámi zůstane ve spojení a sám vám pomůže s marketingem třeba tím, že o vás řekne svým známým.

Metoda STDC reálně vychází z lidských potřeb, a proto není nijak složitá - pracuje se zdravým selským rozumem. Není to nic, co by vás samotné nenapadlo, přesto (nebo právě proto) nabízí výbornou pomůcku při tvorbě obsahu nebo marketingových postupů.

Co se na workshopu naučíte

  • Jak nastavit komplexní strategii pro online marketing tak, aby dávala smysl a přinášela výsledky.
  • Jak nahlížet na obchodní a propagační aktivity v uceleném pohledu.
  • Pochopíte účinný framework a jeho logiku, která vám pomůže v podnikání i projektovém řízení.
  • Jaké online marketingové nástroje jsou vhodné a jaké naopak nevhodné pro každou ze 4 fází.
  • Proč není dobré soustředit se pouze a jen na hardsell.
  • Proč je strategie podle STDC z dlouhodobého hlediska výhodnější a efektivnější.
  • Proč lze STDC uplatnit na každé podnikání.

Lektor workshopu

Jan Černý

Ing. Jan Černý je marketingový specialista fullservisové digitální agentury BlueGhost. Má více jak 10 leté zkušenosti s poradenstvím a realizací digitálního marketingu pro malé, střední i větší firmy. V letech 2019 a 2020 se podílel na projektech, které získaly 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.

Co ještě potřebujete vědět:

  • Workshop je vhodný pro všechny podnikatele a podnikatelky, kteří nad svými aktivitami přemýšlejí strategicky. Pro marketingové ředitele a ředitelky, kteří nechtějí čerpat rozpočet na propagaci stylem „pokus-omyl“. Pro majitele a majitelky firem, kteří chtějí své obchodní a propagační aktivity posunout o krok dál. Zkrátka pro všechny, kteří chtějí jasný plán a měřitelné výsledky.
  • Pokud máte zájem se zúčastnit, je nutné se závazně registrovat. Máte otázky či potřebujete pomoci? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
  • Místo konání: Online přes Zoom. Odkaz bude zaslán účastníkům na e-mailovou adresu, kterou uvedou při nákupu lístků, den před začátkem vysílání.

Jak nastavit online marketingovou strategii za 320 Kč

Úterý 8. 6. 20219:00 - 11:00
Rezervovat
Úterý 19. 10. 20219:00 - 11:00
Rezervovat
Úterý 23. 11. 20219:00 - 11:00
Rezervovat

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

7

Inspirující

0

Zábavný

1

Nic moc