Menu

Webinář: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na webinář a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky.

Webinář: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Framework See-Think-Do-Care pomáhá tvořit webový obsah značkám po celém světě. Využívá čtyř nákupních fází zákazníka a dává jednoduchý návod na rozjezd efektivní online propagace. Už jste o tomhle marketingovém konceptu slyšeli?

See-Think-Do-Care pro trvalý vztah se zákazníkem

Sociální sítě, mobilní aplikace nebo e-mail marketing změnili jednou provždy způsoby, jakými se firmy dívají na zákazníky. Podle samotného autora frameworku STDC, Avinashe Kauschnika, je právě jeho model pro digitální prostředí tím úplně nejvhodnějším. A celosvětová obliba mezi marketéry mu dává za pravdu.

STDC totiž pracuje s tím, co je v moderním marketingu ze všeho nejdůležitější - navazování vztahu se zákazníkem a jeho další prohlubování. Framework nevytváří pouze jednorázového nákupčího, ale opravdu věrné publikum. Zákazníka, který s vámi zůstane ve spojení a sám vám pomůže s marketingem třeba tím, že o vás řekne svým známým.

Metoda STDC reálně vychází z lidských potřeb, a proto není nijak složitá - pracuje se zdravým selským rozumem. Není to nic, co by vás samotné nenapadlo, přesto (nebo právě proto) nabízí výbornou pomůcku při tvorbě obsahu nebo marketingových postupů.

Na webináři se dozvíte:

  • Jak nastavit komplexní strategii pro online marketing tak, aby dávala smysl a přinášela výsledky.
  • Jak nahlížet na obchodní a propagační aktivity v uceleném pohledu.
  • Pochopíte účinný framework a jeho logiku, která vám pomůže v podnikání i projektovém řízení.
  • Jaké online marketingové nástroje jsou vhodné a jaké naopak nevhodné pro každou ze 4 fází.
  • Proč není dobré soustředit se pouze a jen na hardsell.
  • Proč je strategie podle STDC z dlouhodobého hlediska výhodnější a efektivnější.
  • Proč lze STDC uplatnit na každé podnikání.

Pro koho je webinář vhodný?

  • Pro všechny podnikatele a podnikatelky, kteří nad svými aktivitami přemýšlejí strategicky.
  • Pro marketingové ředitele a ředitelky, kteří nechtějí investovat rozpočet na propagaci stylem „pokus-omyl“.
  • Pro majitele a majitelky firem, kteří chtějí své obchodní a propagační aktivity posunout o krok dál.
  • Pro všechny, kteří chtějí měřitelné výsledky a jasné metriky KPI.

Termíny

20. 10. 2020, 9:00–11:00 ► REGISTROVAT

10. 11. 2020, 9:00–11:00 ► REGISTROVAT

Co ještě potřebujete vědět:

  • Pokud máte zájem se zúčastnit, je nutné se registrovat. Na e-mail, který uvedete v registraci, vám den před začátkem akce bude zaslán přísupový odkaz, pomocí kterého se připojíte. V případě jakýchkoliv potíží se neváhejte ozvat, Modrý duch vám poradí: barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
  • Místo konání: Online přes Zoom.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

3

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc