Menu

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Modrý duch slaví vítězství. V soutěži o nejlepší web roku 2019 WebTop100 získal dvě zlaté a jednu stříbrnou medaili. V kategorii Gastronomie zvítězil s webem Leros - příběh bylinek, v kategorii Online nástroje s aplikací Printscreen a stříbrné ocenění si vysloužil samotný agenturní web BlueGhost.

Jak vypadají nejlepší české weby za rok 2019? BlueGhost je 3. nejúspěšnější agenturou v ČR

Je podvečer v úterý 12. listopadu a právě probíhá již 18. ročník WebTop100. Největší soutěž v oblasti digitálního marketingu vyhlašuje každoroční souboj o nejlepší web. Shromáždění odborníci pod pódiem jsou plni napjatého očekávání. Kdo získá celkové vítězství a kdo vyhraje v jednotlivých zaměřeních?

Firemní web, microsite, mobilní řešení, digitální reklamní kampaň, nejefektivnější digitální řešení, e-mailingová kampaň, obsahový marketing, online nástroje a speciální ocenění - to je devět hlavních soutěžních kategorií WebTop100. První z nich, která hodnotí firemní weby, obsahuje navíc 11 tematických podkategorií. Kromě absolutního vítěze se vyhlašuje prvenství v zaměření auto moto, bankovnictví, cestovní ruch, e-shopy, gastronomie, marketingové a IT agentury, obchod a služby B2B a B2C, pojišťovny, průmysl a energetika a telekomunikace. Zůčastnit se tedy může opravdu každý.

BlueGhost získal dvě zlaté a jednu stříbrnou medaili

Modrý duch se nominoval hned s pěti projekty. Co web, to vypiplané dítě. Ne ani tak nutně kvůli soutěži, ale zejména k maximální klientské spokojenosti. Jisté očekávání úspěchu tedy bylo na místě, neboť zapojené weby byly výsledkem společného úsilí za celý rok. Byla by lež tvrdit, že jsme si nebrousili modré zuby na stupně vítězů. Jaké však bylo překvapení celého týmu, když BlueGhost stanul na výsluní ne jednou, ani dvakrát, nýbrž hned třikrát!

Co na výsledky říká kreativní ředitel Lukáš Pilka? „Včerejší večer byl pro mne opravdovým překvapením. Ne takovým tím „opravdovým”, které prožíval Karel Gott, když přebíral dvoustého Zlatého slavíka, ale opravdovým, které vám vyrazí slova z úst. V olympijské metodice medailového žebříčku “Zlatá - Stříbrná - Bronzová” jsme letos 3. nejúspěšnější agenturou v ČR. Děkuji a gratuluji všem, kteří se na úspěchu Modrého ducha jakkoliv podíleli. Příští rok nás čeká obhajoba!“

Leros: web, ze kterého voní bylinky

První zlaté ocenění bylo uděleno za web Leros - příběh bylinek v kategorii Gastronomie. Leros je firma se stoletou tradicí zaměřená na pěstování a prodej léčivých bylin. Její web s e-shopem se zaměřuje nejen na samotný prodej čajů, ale na celkovou edukaci v oblasti zdraví z přírodních zdrojů. „E-shop je velice dobře navržený, jeho jednotlivé sekce jsou srozumitelné a hezky popsané. S dalším výběrem pomáhá určení, na co fungují, oceňuji i možnost filtrace podle dalších parametrů. Jednotlivé produkty jsou pojmenovány tak, aby z názvu bylo patrné použití či jednoznačná charakteristika, žádné marketingově nic neříkající fráze – za to velké plus. V zásadě e-shopu není co vytknout.“ říká porotce a specialista na zákaznické funkce Jan Vichr.

PrintScreen porazil FotoŠkoda

Další první místo získal Modrý duch s aplikací PrintScreen v kategorii Online nástroje. PrintScreen je webová aplikace, která umožňuje převést a vytisknout fotografie na plátno. Ruční dílna PrintScreen porazila svým online nástrojem dokonce i mnohem většího konkurenta FotoŠkoda.cz. „Pěkný a minimalistický design. Intuitivní a jednoduché ovládání na desktopu i mobilu.“ hodnotil specialista Petr Myšák. K technické a bezpečnostní stránce dodává Vladimír Smitka: „Za pozitivní považuji fakt, že web používá moderní protokol HTTP/2, který vylepšuje načítání zdrojů. Rovněž chválím použití souboru security.txt, který značně zjednodušuje nahlašování případných chyb.“

Kovářova modrá kobyla nechodí bosa

Třetí medaile do firemní sbírky je stříbrná. Vicemistrem v kategorii Marketingové a IT agentury se stal samotný web BlueGhost. Slovy marketingové porotkyně Šárky Tošnarové: „Hravý, interaktivní design, který agenturu odlišuje od všech ostatních hned na první pohled. Brand identity je na webu dotažená do posledního detailu včetně tone of voice. Web evokuje, že s BlueGhost bude tvorba webu zábavou od začátku až dokonce. Zároveň ale neztrácí na profesionalitě. Ba naopak. BlueGhost se nesnaží své potenciální klienty utáhnout na nic neříkající data, ale spíše sází na osobní kontakt a individuální přístup. Konzistence komunikace je obdivuhodná napříč všemi kanály. Tahle agentura rozhodně ví, co dělá. Kromě toho, že se s ní určitě nebudete nudit a neuslyšíte stejné fráze jako u všech agentur, připraví vám super řešení přímo na míru. Zároveň se vám ale nebudou bát říci ne, pokud nějaké řešení nebude pro váš business to nejlepší.“ A Modrému duchovi nezbývá než souhlasit a děkovat!

Čeká BlueGhost v dalším ročníku obhajoba, nebo útok na celkové vítězství? Tým Modrého ducha má bezpochyby ambice na obojí. Prozatím si ale prohlédněte kompletní výsledky z letošního WebTop100 a poté se zastavte v doupěti Modrého ducha na skleničku šampaňského.