Jak se navrhuje rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru? Na webináři inspirovali 4 odborníci
Design, Marketing 15. 04. 2020
Jak se navrhuje uživatelské rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru. Networkingové eventy Modrého ducha se kvůli koronaviru přesunuly do online prostředí. Pusťte si záznam z té poslední.

Co všechno dnes doporučují chytré algoritmy využívající vaší datovou stopu? Dokáží vám pomoct s výběrem produktů, hudby, filmů, událostí nebo životního partnera? Nebo máte někdy pocit, že o vás vědí až moc? Jak se navrhuje uživatelské rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru a jaké nejlepší nástroje už vznikly na domácí půdě? 4 hosté Modrého ducha představili ta nejzajímavější řešení, v čem jsou užitečná a jaká úskalí se za nimi skrývají!
Digitální agentura BlueGhost v rámci své dlouhodobé snahy o vzdělávání veřejnosti v odborných tématech dynamického marketingového vesmíru připravila další z řady konferencí, tentokrát na téma Lesk a bída personalizace v digitálním designu. Ve středu 25. března se řečníci i hosté museli spokojit s online formátem, přesto lze říci, že Modrý duch má za sebou další dílčí úspěch. V rámci konference se totiž podařilo důsledně prošlapat velmi zajímavá témata, která se chtě nechtě týkají nás všech.
Networkingové večery Modrého ducha se tradičně konají v prostorách bubenečské klubovny, která přispívá ke komorní a přátelské atmosféře. Odborná sešlost na téma personalizace byla ještě o to komornější, že aktuální vládní opatření související s nákazou koronavirem si vynutily uspořádat ji pouze online. Třebaže by veřejnost odložení či úplné zrušení konference pravděpodobně pochopila, její témata a okruhy k online formátu přímo vybízely. Jedná se totiž o digitální svět, který žádná nákaza nemůže zastavit.
Významní a pečlivě vybraní hosté diskutovali formou prezentací o těch nejzajímavějších a nejefektivnějších řešení, ale i o nástrahách a nebezpečích, jež dnešní personalizace, svou silou skoro děsivá, přirozeně skrývá. Co všechno dokáží algoritmy největších technologických gigantů, jejichž služby denně využíváme? Jaké nástroje nám mohou v reálném čase pomáhat k lepšímu a pohodlnějšímu životu a jakým se naopak vyhýbat? Na tyto i mnohé další otázky hosté trpělivě odpovídali.
Potřebujete konkrétní pomoc s personalizací e-shopu?
Na konferenci vystoupil Pavel Pinkas z agentury Persoo, která se zaměřuje na personalizaci pro e-shopy. S tipy i nástrahami přispěchal Jindřich Jíra v prezentaci nazvané příznačně “Bída s nouzí tuzemské personalizace". K přednáškám se připojili také Vojtěch Bulíř, který si vzal na paškál komunikaci na základě chování zákazníků a čtveřici uzavřel Ondřej Kopička, který se zaměřil na matematickou reprezentaci znalostí skrze umělou inteligenci.
Mrzí vás, že jste se nemohli zůčastnit? Pusťte si kompletní záznam z virtuální konference. Chtěli byste se řečníků zpětně na něco zeptat? Neváhejte zaslat Modrému duchovi a řečníkům své doplňující otázky.
Jak se vám článek líbil?
0
Praktický
0
Inspirující
0
Zábavný
0
Nic moc