Menu

Jak se navrhuje rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru? Na webináři inspirovali 4 odborníci

Jak se navrhuje uživatelské rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru. Networkingové eventy Modrého ducha se kvůli koronaviru přesunuly do online prostředí. Pusťte si záznam z té poslední.

Jak se navrhuje rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru? Na webináři inspirovali 4 odborníci

Co všechno dnes doporučují chytré algoritmy využívající vaší datovou stopu? Dokáží vám pomoct s výběrem produktů, hudby, filmů, událostí nebo životního partnera? Nebo máte někdy pocit, že o vás vědí až moc? Jak se navrhuje uživatelské rozhraní, které se přizpůsobí každému na míru a jaké nejlepší nástroje už vznikly na domácí půdě? 4 hosté Modrého ducha představili ta nejzajímavější řešení, v čem jsou užitečná a jaká úskalí se za nimi skrývají!

Digitální agentura BlueGhost v rámci své dlouhodobé snahy o vzdělávání veřejnosti v odborných tématech dynamického marketingového vesmíru připravila další z řady konferencí, tentokrát na téma Lesk a bída personalizace v digitálním designu. Ve středu 25. března se řečníci i hosté museli spokojit s online formátem, přesto lze říci, že Modrý duch má za sebou další dílčí úspěch. V rámci konference se totiž podařilo důsledně prošlapat velmi zajímavá témata, která se chtě nechtě týkají nás všech.

Networkingové večery Modrého ducha se tradičně konají v prostorách bubenečské klubovny, která přispívá ke komorní a přátelské atmosféře. Odborná sešlost na téma personalizace byla ještě o to komornější, že aktuální vládní opatření související s nákazou koronavirem si vynutily uspořádat ji pouze online. Třebaže by veřejnost odložení či úplné zrušení konference pravděpodobně pochopila, její témata a okruhy k online formátu přímo vybízely. Jedná se totiž o digitální svět, který žádná nákaza nemůže zastavit.

Významní a pečlivě vybraní hosté diskutovali formou prezentací o těch nejzajímavějších a nejefektivnějších řešení, ale i o nástrahách a nebezpečích, jež dnešní personalizace, svou silou skoro děsivá, přirozeně skrývá. Co všechno dokáží algoritmy největších technologických gigantů, jejichž služby denně využíváme? Jaké nástroje nám mohou v reálném čase pomáhat k lepšímu a pohodlnějšímu životu a jakým se naopak vyhýbat? Na tyto i mnohé další otázky hosté trpělivě odpovídali.

Na konferenci vystoupil Pavel Pinkas z agentury Persoo, která se zaměřuje na personalizaci pro e-shopy. S tipy i nástrahami přispěchal Jindřich Jíra v prezentaci nazvané příznačně “Bída s nouzí tuzemské personalizace”. K přednáškám se připojili také Vojtěch Bulíř, který si vzal na paškál komunikaci na základě chování zákazníků a čtveřici uzavřel Ondřej Kopička, který se zaměřil na matematickou reprezentaci znalostí skrze umělou inteligenci.

Mrzí vás, že jste se nemohli zůčastnit? Pusťte si kompletní záznam z virtuální konference. Chtěli byste se řečníků zpětně na něco zeptat? Neváhejte zaslat Modrému duchovi a řečníkům své doplňující otázky.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc