Menu
Některé brandingové faily jsou jak ze špatného filmu

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

V brandingu se i mistr tesař někdy utne. Podívejte se na změny firemních identit, které zkomplikovaly život těm největším značkám. Číst dále

Audit přístupnosti webu ocení nejen hendikepovaní lidé

7 nejčastějších problémů, které brání přístupnosti webu

Jsou vaše stránky přístupné širokému okruhu návštěvníků, nebo některé prvky brání snadnému užívání? Projděte si nejčastější problémy, které Modrý duch nachází při analýze přístupnosti webu. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Design

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

1.místo5409 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

2.místo3860 přečtení

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

3.místo3627 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Největší chybou při tvorbě webu je vnímat design jako zdobení. Zadavatelé často chtějí atraktivnější on-line prezentaci, ale opomíjejí praktickou stránku věci. Jenomže stránky, které dobře vypadají, nemusí vždy dobře fungovat. Číst dále

Středočeský kreativní voucher může přinést až 300 tisíc Kč na design a propagaci

Středočeský kreativní voucher: Jak získat až 200 tisíc Kč na design a propagaci

Od dubna 2019 mohou malí a střední podnikatelé ze Středočeského kraje žádat o příspěvek na práci kreativců. Jak dosáhnout až na 200tisícovou dotaci v rámci kreativních voucherů? Číst dále

Ke každému osobnostnímu archetypu se hodí jiný font

Jaký má písmo charakter: Vliv typografie na vnímání zpráv

Co o vás řekne, když napíšete milostný dopis Timesem? A co když si pro svou diplomovou práci zvolíte Comic Sans? Modrý duch zkoumal asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy. Číst dále

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak obstojí vaše stránky před netrpělivými návštěvníky sekundu po sekundě? Modrý duch přináší neúprosná čísla o prvním dojmu z webu. Číst dále

Na děkovné stránce se sluší poděkovat za nákup. Ale nejen to!

10 tipů na děkovnou stránku, která zvýší konverze e-shopu

Děkovná stránka může směřovat k opakovaným nákupům nebo rozšiřovat počty zákazníků. Jak „thank you page“ připravit, aby co nejlépe pomáhala s cíli webu? Číst dále

„Potřebuju obrázek, levně, ideálně z fotobanky. Aby tam byla příroda a všechno.“

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Za levné peníze nabízejí fotobanky ihned dostupné moře „skvělých“ obrázků. Opravdu ale jde o dobrou volbu? Jistě, pokud se nestaráte o SEO, UX či konverze a chcete vypadat jako každý druhý. Číst dále

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Design bez testování je jak vaření bez ochutnávání

Stojí design vaší aplikace na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkčnímu webu. Seznamte se s 3 způsoby jak na to. Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Načíst starší