Menu
8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Design

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo3060 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

2.místo2609 přečtení

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

Jak poznat dobré logo

3.místo2077 přečtení

Jak poznat dobré logo

Spolupráce copywritera a grafika musí směřovat k jednomu cíli.

5 tipů, jak spojit grafika a copywritera v sehraný tým

Texty a vizuální obsah musí být na webových stránkách v dokonalé symbióze. Dobře odladěná spolupráce copywritera a grafika ale zdaleka není standardem. Jak na to? Číst dále

Zjednodušení formulářů, aneb Jak na webu nezpůsobit zbytečný chaos

10 tipů, jak zjednodušit otravné formuláře

Formuláře na webových stránkách jsou pro uživatele otrava. Z hlediska konverzí přitom představují místo zlomu. Víte, jak je zjednodušit a nepřicházet o budoucí zákazníky? Číst dále

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

Typografie ovlivňuje vzhled webových stránek i celkové vnímání značky. Kterých 7 typografických mýtů webdesignerům jen svazuje ruce? Číst dále

Kdy je využití interaktivních prototypů OK a kdy zrovna nejsou na místě?

Prototyp on-line aplikace: Nutnost, nebo drahý rozmar?

Prototypování nemusí být jen nákladným vrtochem UX desingerů. Někdy jde o klíčovou fázi návrhu aplikace. Kdy se vyplatí a jak na něm lze ušetřit? Číst dále

Firemní identita není není jen o vizuálním stylu a vizuální styl není jen o logu. Co vše je potřeba navrhnout, aby se vaše firma skvěle prezentovala?

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Gradienty, aneb jak to chytlavou grafikou natřít konkurenci

Gradienty ve webdesignu: Barvy, které podporují cíle stránek

S gradienty se na internetu setkáváte čím dál častěji. Kde se tato móda vzala? A jak pomáhá při tvorbě webových stránek? Číst dále

Nebojte se v návštěvnících webu vyvolat vztek

Efektivní vztek návštěvníků, aneb Jak na webu provokovat k akci

Měli byste vzbuzovat pozitivní emoce. Měli byste být lovebrand, vaše stránky musí vyprávět příběh, váš eshop vyvolávat radost… Nebo zapomeňte na vyčpělé poučky a zkuste své návštěvníky efektivně rozhněvat. Číst dále

Modrý duch radí, jak nafotit produktové obrázky

Produktová fotografie pro začátečníky: 5 povinných součástí výbavy

Potřebujete pro svůj eshop produktové obrázky, které budou vaší konkurenční výhodou? Dáme vám pár tipů, jak si je zvládnete nafotit sami. Číst dále

Na jakou stránku směřujete vaše reklamny? A opravdu si myslíte, že přesvědčí zákazníka?

10 pravidel pro účinnou landing page

Největší vliv na efektivitu on-line reklamy má nabídková stránka, na níž odkazují placené inzeráty. Ověřte si, zda má vaše landing page šanci oslovit zákazníky. Číst dále

Načíst starší