Menu
Vymizí kreativní profese tak, jak je známe? Starý designer je mrtev. Ať žije AI!

Vymizí kreativní profese tak, jak je známe? Starý designer je mrtev. Ať žije AI!

Technologie a umělá inteligence pronikají do světa umění a designu. A začínají být lepší, než umělci samotní. Algoritmy již vytvářejí zcela realistické tváře neexistujících lidí nebo fantastické přírodní scenérie. Jaká je budoucnost kreativních profesí? A co všechno si sami vygenerujete na pár kliknutí? Číst dále

Nabídka práce: Digitální designér Modrého ducha

Nabídka práce: Digitální designér Modrého ducha

Přemýšlíš o tom, jak navrhovat aplikace v době webu 3.0? Víš jak se staví informační architektura? Chceš mít po ruce programátory a vývojáře, kteří zrealizují tvoje nápady? Studio Modrého ducha stojí na půl cesty mezi designem a technologií. Je místem, kde rozšíříš své know-how pro digitální budoucnost. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Design

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

1.místo9963 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

2.místo8000 přečtení

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

3.místo4141 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Mobile First v praxi: 6 nezbytností pro fungující web

Když Luke Wroblewski přišel v roce 2009 s myšlenkou “Mobile First!”, byl první iPhone sotva 2 roky na světě. Navrhovat web nejprve pro mobily byla inovativní myšlenka pro vývojáře i designery. Dnes už je Mobile First nezbytností, se kterou musíte počítat. Číst dále

Virtuální asistent naslouchá přes hlasové uživatelské rozhraní (viz též „sluchátka s mikrofonem“)

Hlasové uživatelské rozhraní: 7 tipů, jak navrhovat pro virtuální asistenty

Hlasoví asistenti Amazon Alexa, Apple Siri a Google Assistant se vkrádají na pole e-commerce. Jak navrhovat hlasová uživatelská rozhraní, která pomohou budovat vztah se zákazníkem? Číst dále

S optimalizovaným CTA tlačítkem na vlně vyššího konverzního poměru

Jak vylepšit CTA tlačítko, aby prodávalo

Tlačítko s výzvou k akci je pomyslnou bránou ke konverzi. Jak to ale udělat, aby většině návštěvníků nezůstala cesta zbytečně zavřená? Číst dále

Některé brandingové faily jsou jak ze špatného filmu

6 kolosálních přešlapů při brandingu a rebrandingu

V brandingu se i mistr tesař někdy utne. Podívejte se na změny firemních identit, které zkomplikovaly život těm největším značkám. Číst dále

Audit přístupnosti webu ocení nejen hendikepovaní lidé

7 nejčastějších problémů, které brání přístupnosti webu

Jsou vaše stránky přístupné širokému okruhu návštěvníků, nebo některé prvky brání snadnému užívání? Projděte si nejčastější problémy, které Modrý duch nachází při analýze přístupnosti webu. Číst dále

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Lukáš Pilka: Co je funkční, je zároveň krásné

Největší chybou při tvorbě webu je vnímat design jako zdobení. Zadavatelé často chtějí atraktivnější on-line prezentaci, ale opomíjejí praktickou stránku věci. Jenomže stránky, které dobře vypadají, nemusí vždy dobře fungovat. Číst dále

Středočeský kreativní voucher může přinést až 300 tisíc Kč na design a propagaci

Středočeský kreativní voucher: Jak získat až 200 tisíc Kč na design a propagaci

Od dubna 2019 mohou malí a střední podnikatelé ze Středočeského kraje žádat o příspěvek na práci kreativců. Jak dosáhnout až na 200tisícovou dotaci v rámci kreativních voucherů? Číst dále

Ke každému osobnostnímu archetypu se hodí jiný font

Jaký má písmo charakter: Vliv typografie na vnímání zpráv

Co o vás řekne, když napíšete milostný dopis Timesem? A co když si pro svou diplomovou práci zvolíte Comic Sans? Modrý duch zkoumal asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy. Číst dále

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak působí web na uživatele? První vteřiny rozhodují

Jak obstojí vaše stránky před netrpělivými návštěvníky sekundu po sekundě? Modrý duch přináší neúprosná čísla o prvním dojmu z webu. Číst dále

Načíst starší