Menu
Na děkovné stránce se sluší poděkovat za nákup. Ale nejen to!

10 tipů na děkovnou stránku, která zvýší konverze e-shopu

Děkovná stránka může směřovat k opakovaným nákupům nebo rozšiřovat počty zákazníků. Jak „thank you page“ připravit, aby co nejlépe pomáhala s cíli webu? Číst dále

„Potřebuju obrázek, levně, ideálně z fotobanky. Aby tam byla příroda a všechno.“

Nahlouplý veterinář i dívka, která studovala všude. Jak škodí obrázky z fotobanky?

Za levné peníze nabízejí fotobanky ihned dostupné moře „skvělých“ obrázků. Opravdu ale jde o dobrou volbu? Jistě, pokud se nestaráte o SEO, UX či konverze a chcete vypadat jako každý druhý. Číst dále

Nejčtenější články v rubrice Design

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

1.místo3272 přečtení

Produktové fotografie aneb jak vypadají obrázky, které prodávají

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

2.místo3066 přečtení

10 tipů na weby, kde získáte obrázky zdarma

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

3.místo2635 přečtení

Speciální čarodějnický díl: 10 nejhorších českých webů

Testování použitelnost: někdy stačí špatně pojmenované tlačítko nebo jiná malá nepřesnost, aby byl web či e-shop strašidelně nefunkční.

Design bez testování je jak vaření bez ochutnávání

Stojí design vaší aplikace na pevných základech? Pomůže k plnění vytyčených cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkčnímu webu. Seznamte se s 3 způsoby jak na to. Číst dále

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

8 rychlých tipů, jak zlepšit UX webu

Zlepšovat zážitek návštěvníků z vašeho webu je tou nejlepší cestou ke zvyšování konverzí. Už jste vyzkoušeli těchhle 8 základních kroků? Číst dále

Víte, jak vytvořit značku, kterou ostatní nepřehlédnou?

Jak navrhnout značku, která bude mluvit k zákazníkům

10 otázek, které musí padnout v rozhovorech s designery při tvorbě loga, vizuálního stylu a firemní identity. Úvodní průzkum a pochopení smyslu organizace je klíčem ke značce, která má co říct. Číst dále

Spolupráce copywritera a grafika musí směřovat k jednomu cíli.

5 tipů, jak spojit grafika a copywritera v sehraný tým

Texty a vizuální obsah musí být na webových stránkách v dokonalé symbióze. Dobře odladěná spolupráce copywritera a grafika ale zdaleka není standardem. Jak na to? Číst dále

Zjednodušení formulářů, aneb Jak na webu nezpůsobit zbytečný chaos

10 tipů, jak zjednodušit otravné formuláře

Formuláře na webových stránkách jsou pro uživatele otrava. Z hlediska konverzí přitom představují místo zlomu. Víte, jak je zjednodušit a nepřicházet o budoucí zákazníky? Číst dále

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

7 mýtů o typografii, které škodí webdesignu

Typografie ovlivňuje vzhled webových stránek i celkové vnímání značky. Kterých 7 typografických mýtů webdesignerům jen svazuje ruce? Číst dále

Kdy je využití interaktivních prototypů OK a kdy zrovna nejsou na místě?

Prototyp on-line aplikace: Nutnost, nebo drahý rozmar?

Prototypování nemusí být jen nákladným vrtochem UX desingerů. Někdy jde o klíčovou fázi návrhu aplikace. Kdy se vyplatí a jak na něm lze ušetřit? Číst dále

Firemní identita není není jen o vizuálním stylu a vizuální styl není jen o logu. Co vše je potřeba navrhnout, aby se vaše firma skvěle prezentovala?

Firemní vizuální styl v digitální době

Stejně jako ve fyzickém světě si ani na internetu nevystačíte s pouhým logem. Co vše má obsahovat firemní design, aby dobře fungoval v digitální době? Číst dále

Gradienty, aneb jak to chytlavou grafikou natřít konkurenci

Gradienty ve webdesignu: Barvy, které podporují cíle stránek

S gradienty se na internetu setkáváte čím dál častěji. Kde se tato móda vzala? A jak pomáhá při tvorbě webových stránek? Číst dále

Načíst starší