Menu

E-commerce akce 2019 v ČR i zahraničí. Kde letos načerpat inspiraci?

Hledáte inspiraci pro rozvoj svého e-shopu, nebo si jen chcete rozšířit obzory v e-commerce a nových techonologiích? Modrý duch přináší seznam nejzajímavějších dostupných akcí u nás i v zahraničí.

Na jaké akce v oblasti e-commerce letos za inspirací, vzděláním i zábavou?
Na jaké akce v oblasti e-commerce letos za inspirací, vzděláním i zábavou?

Vybrané e-commerce akce v České republice

Přehlídka inovací a výměna vizitek na e-commerece sumitech a konferencích se v ČR nejčastěji odehrává v Praze. Necelý měsíc po největší české vzdělávací akci pro on-line byznys Czech On-line Expo přijde velká konference Content First 2019 zaměřená na trendy v obsahovém marketingu. Atraktivní přehlídku zahraničních spíkrů z oblasti navrhování webů a marketingu tradičně nabízí WebExpo. Vstupem zdarma, otevřeností vůči přednášejícím z mnoha oborů a pořádání na mimopražských územích se pak vyznačuje síť konferencí a workshopů Barcamp.

Vybrané akce v ČR:

Reshoper
Termín konání: 29. ledna 2019, Praha
Vstupné zdarma

Brandstorming
Termín konání: 12. března 2019, Praha
Vstupné od 3900 Kč

Czech On-line Expo
Termín konání: 29.–30. března 2019, Praha
Vstupné od 199 Kč

Plzeňský Barcamp
Termín konání: 13. dubna 2019, Praha
Vstupné zdarma

Rok digitálního podnikání: Obchod a retail 4.0
Termín konání: 25. dubna 2019, Praha
Vstupné zdarma

Content First 2019
Termín konání: 21. května 2019, Praha
Vstupné od 3900 Kč

ShopCamp
Termín konání: 13. září 2019, Praha
Vstupné zdarma

WebExpo
Termín konání: 20.–21. září 2019, Praha

Německé konference, které stojí za návštěvu

Za velkolepými akcemi světové úrovně nemusíte od českých hranic nijak daleko. Německý e-commerce trh patří mezi největší v Evropě a úroveň tamních výstav a konferencí tomu odpovídá. Navážete zde cenné kontakty a dostanete se k novinkám, které se na tuzemských konferencích objeví mnohem později. Zažijete jedinečnou atmosféru, kterou v našich podmínkách stále žádná akce nabídnout neumí, a vyskytnete se v těsné přítomnosti nejdůležitějších lidí z těch nejvlivnějších firem.

Květnový OMR Festival 2019 v Hamburgu slibuje největší přehlídku digitálnímho marketingu v Evropě. Na návštěvníky zde čeká přes 400 vystavujících nebo 1000 influencerů, za řečnickým pultíkem vystoupí velké mezinárodní hvězdy digitální marketingové scény. Zástupci z řad menších e-shopařů, větších značek i výrobců se sejdou v červnu v Berlíně – na K5 Future Retail Conference 2019 je kromě 100 vystavujících a více než 150 spíkrů na 2 pódiích čekají také praktické workshopy. Přehlídku inovací ze světa digitálního marketingu, virtuální reality či umělé inteligence nabídne podzimní přehlídka DMEXCO 2019 v Kolíně nad Rýnem.

Pokud na některé z těchto akcí narazíte na přednášky pouze v němčině, je vhodné tento jazyk ovládat; jinak se u našich západních sousedů s každým domluvíte anglicky.

Vybrané akce v Německu:

E-commerce Berlin Expo
Termín konání: 20. února 2019, Berlín
Registrace zdarma

eTail Germany Berlin
Termín konání: 7.–8. března 2019, Berlín
Vstupné od 599 €

Internet World Expo
Termín konání: 12.–13. března 2019, Mnichov
Návštěva výstavy zdarma, vstupné včetně přednášek od 39 €

Digital Commerce Day
Termín konání: 10.–11. dubna 2019, Hamburg
Vstupné od 349 €

OMR Festival 2019
Termín konání: 7.–8. května, Hamburg
Vstupné od 40 €

e-Commerce Day
Termín konání: 17. května, Kolín nad Rýnem
Jednodenní vstupné od 79 €

K5 Future Retail Conference 2019
Termín konání: 4.–5. června, Berlín
V březnu vstupné nezveřejněno

Digital Marketing Expo & Conference
Termín konání: 11.–12. září 2019, Kolín nad Rýnem
Vstupenky v prodeji od června.

Data Leaders Summit Europe 2019
Termín konání: 23.–24. října 2019, Berlín