Menu

Nabídka práce: Hledá se komunikační mág / PR kouzelnice

Zajímáš se o alchymii PR, žurnalistiky, marketingu a sociálních sítí? Máš zajímavé kontakty do médií a čaruješ slovem i textem? Přidej se k týmu Modrého ducha a staň se novým PR zaklínačem!

Nabídka práce: Hledá se komunikační mág / PR kouzelnice

Modrý duch hledá nadanou posilu, která zaujme čestné místo u hranatého stolu kreativního oddělení. Místní bratrstvo neohrožených designerů v čele s princeznou copywriterkou denně bojují proti nudnému obsahu a fádním klišé. I přesto se mor všednosti v online marketingu nadále šíří, napadajíce mysli běžných lidí, kupců i šlechty. Společenství nutně potřebuje hrdinu - komunikačního čaroděje nebo čarodějku, kteří dokáží informovat co nejširší veřejnost o zázracích, kterými Modrý duch léčí digitální svět.

Modrý duch, těší mě. A kdo jsi Ty?

Flexibilní PR specialista s tvořivým přesahem. Tak by se dala nazvat pozice, kterou digitální agentura BlueGhost hledá. Činnosti mají logiku a postupují podle promyšleného řádu, avšak v žádném případě nejsou monotónní. Kreativní oddělení je jako metamorfující organismus a jeho činnost se odvíjí od toho, jaké cíle je potřeba splnit. Podstatnou část času tráví kreativou, tvorbou firemního blogu, správou sociálních sítí, vymýšlením obsahových strategií a dalšími aktivitami, které souvisejí s budováním brandu. Dále se věnují rozličným zákaznickým projektům, vymýšlejí neotřelá řešení, spolupracují s projektovými manažery i vývojáři tak, aby byli klienti vždy spokojeni.

A ano, občas je to trochu honička, když se navalí více věcí najednou. Ale to přece jako člověk z oblasti marketingu a médií dobře znáš a víš, jak si úkoly managovat. Celý tým tě může jedním dechem ujistit, že ti všechny modré duše vyjdou maximálně vstříc, aby se ti pracovalo co nejpříjemněji v tempu a podmínkách, jaké potřebuješ.

Pojďme si ukázat, co by bylo tvým úkolem například při přípravě firemního eventu. Pravidelné networkingové minikonference se pořádají každé dva měsíce. Prostory Modrého ducha se při té příležitosti zaplní odborníky z různých odvětví digitálního marketingu, designu a vývoje. Sestaví se realizační tým, který se volí s ohledem na zaměření události. Organizátoři se poté setkávají na pravidelných schůzích. Plánují jednotlivé kroky, přiřazují, kdo a kdy je vykoná a co je ještě dále potřeba. Společně se vymyslí hlavní téma, datum, název a anotace, navrhne se seznam hostů.

Poté přicházíš na řadu ty: Nejprve zahájíš komunikaci z řečníky: oslovíš je a požádáš, zda by se stali hosty a vystoupili s 15 minutovou prezentací. Postupně si vyjednáš seznam přednášejících včetně podkladů. Poprosíš řečníky o fotku a krátkou anotaci. Založíš událost na Facebooku a LinkedInu a požádáš grafiky o přípravu vizuálů. Naplánuješ postování na sociální sítě tak, aby se na konferenci nalákalo co nejvíce lidí. Nastavíš kampaň v Business Manageru a událost propaguješ, případně konzultuješ postup s marketingovým oddělením. Navazuješ kontakt s novináři a relevantními médii, domlouváš formy spolupráce na základě svých zkušeností a prezentuješ akci. Nakonec v den D vytvoříš tiskovou zprávu, kterou zašleš na předjednaná místa. Čím více se o proběhlé události bude mluvit, tím lépe jsi odvedl svoji práci. Tvá odměna se bude odvíjet od toho, jakou mediální vizibilitu jsi schopný/á BlueGhostu zprostředkovat, a to nejen skrz eventy.

Co bude Tvým úkolem?

  • Komunikovat o designu, technologiích a marketingu
  • Vytvářet a rozvíjet síť kontaktů s médii, novináři a influencery, spolupořádat firemní eventy
  • Spoluvytvářet a realizovat obsahové a marketingové strategie, online reklamní kampaně, psát microcopy pro weby a aplikace
  • Spoluvytvářet obsah a komunikovat na sociálních sítích, psát články a tiskové zprávy, sofistikovaně se projevovat slovem i textem

Co Ti Modrý duch nabízí?

  • Časovou flexibilitu dle vzájemné dohody (přizpůsobení pracovní doby, možnost kombinovat čas ve studiu s příležitostnou home-kavárna office). Plán docházky si nastavuješ sám/a a není problém vyladit si ho podle svého rytmu. Je však potřeba myslet na celý týmu, jehož cílem je spolupráce, a proto tě ve studiu potřebujeme na full-time a nejen externě.
  • Příležitost pro tvé nápady a iniciativu - nová řešení jsou vítána s nadšením, opravdu! Pokud tvůj nápad dává smysl a dokážeš si ho prosadit, dostáváš zelenou ;-)
  • Férovou odměnu odpovídající tvým zkušenostem, možnosti vzdělávání a profesního růstu. V rámci firemního programu “Znát a sdílet” je možné čerpat rozpočet na kurzy a školení.
  • Inspirativní příjemné prostředí v klidné pražské lokalitě Dejvice - Bubeneč, kousek od Stromovky. 10 minut pěšky od metra Hradčanská nebo Dejvická.
  • Moderní kancelář a designový loft - klubovna s kávovarem, barem a posezením, kterou můžeš využívat i ve svém volném čase i pro práci na svých věcech. Pravidelně se zde pořádají například herní večery, ke kterým jsi vítán/a se přidat.
  • Fajn kolegové, které baví to, co dělají. „Blablabla jasně!“ Stav se v doupěti na kafe a přesvědč se sám/a ;). Týmový duch zde není pouze prázdná fráze.

Co od Tebe Modrý duch očekává?

Všeobecný a oborový přehled

  • Praxi v PR
  • Schopnost zorientovat se v neznámém tématu, zájem o marketing, digitální design a technologie
  • Přehled a kontakty do relevantních médiích (nebo schopnost je získat)

Komunikační dovednosti

  • Aktivní vedení inteligentního rozhovoru, poutavá a srozumitelná prezentace, sebevědomé vystupování

Tvorba obsahu

  • Schopnost přijít s nápaditými tématy oslovujícími cílovou skupinu
  • Skvělé stylistické schopnosti a komponování textu
  • Estetické cítění a vlastní invence

Strategické uvažování

  • Schopnost navrhnout komunikační strategii včetně způsobu měření a vyhodnocování

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

1

Inspirující

1

Zábavný

0

Nic moc