Menu

Update: Od invence k inovaci: Proč jen dobrý nápad startupu nestačí

Co je potřeba proto, aby se z ambiciózního startupu stala úspěšná firma? Jak postavit most mezi vědou, byznysem, marketingem a zejména zákazníkem? Jak z know-how udělat produkt? Jaká podnikatelská odvětví jsou hudbou budoucnosti? A jaká témata ovládnou trh za 10 let? O designovém myšlení v inovacích s Lilianou Berezkinovou.

Update: Od invence k inovaci: Proč jen dobrý nápad startupu nestačí

Nalaďte si Update každých 14 dní:

Designové myšlení není výsadou designérů

Ale je vlastní každému, kdo se zabývá inovacemi. Využívají jej spisovatelé, umělci, hudební skladatelé, vědci, inženýři nebo byznysmeni. Jen mnozí z nich nejspíš netuší, že se jejich pracovní metoda nazývá právě těmito slovy. Co je na designovém myšlení tak zajímavého, že se uchytilo napříč tolika odlišnými tvůrčími disciplínami? Jednoduše řečeno, je to praktický postup navrhování, který zvyšuje šance, že publikum, uživatelé nebo zákazníci ocení výsledky kreativní práce. Designové myšlení pomáhá i při tvorbě smysluplných inovací a dnešním hostem updatu je Liliana Berezkinová, která se svou společností Pipette & Chart pomáhá firmám a startupům takové inovace vytvářet.

Proč jen dobrý nápad startupu nestačí?

Mezi akademickým prostředím a byznysem často leží obtížně překonatelná propast. Studenti a výzkumníci na školách bývají nezřídka příliš ponořeni do tématu, které řeší, a na přesah do jiných disciplín nezbývá čas. O tom, že věda a inovace znamenají budoucnost tohoto světa není pochyb. Mají ale vůbec chuť vědci podnikat? Jak se jim to daří a co je potřeba udělat pro to, aby uspěli? Právě podporou nadějných startupů se zabývá Liliana Berezkinová a její inovační butik Pipette & Chart, společnost se zájmem o výzkum a vývoj, která pomáhá nadějným firmám vzlétnout a uplatnit se na trhu.

Jaké obory jsou up to date?

Jaké otázky si zakladatelé startupů zapomínají klást? Jak přijít na své silné / slabé stránky? V čem si udělat jasno? Proč by firmy měly prodávat nejen produkty, ale zejména znalosti? Jak se obchoduje s know-how a jak ho chránit? Jakou roli hraje UX design v inovacích? A jaká oblast podnikání bude v příštích 10 letech nejperspektivnější? Poslechněte si Update s Lilianou Berezkinovou.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

2

Inspirující

0

Zábavný

1

Nic moc

Pojďme spolu vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku