Menu

Rok digitálního podnikání 2019: Nastartuje české firmy?

Modrý duch se pro letošní rok stal partnerem série školení, workshopů a konferencí, která má změnit myšlení malých českých firem. Pomůže Rok digitálního podnikání 2019 domácí komerční scéně proniknout do světa on-linu?

Zlepší Rok digitálního podnikání vratké znalosti českých firem o on-line světě?
Zlepší Rok digitálního podnikání vratké znalosti českých firem o on-line světě?

Podle průzkumů si malé a střední podniky z České republiky s digitálním světem spíš nerozumí. Pokulhávají za průměrem států EU, jejich úroveň je nižší než na Slovensku nebo v Chorvatsku. Běžný spotřebitel je přitom v online světě jako ryba ve vodě – chodí si sem pro informace i za nákupy. V roce 2018 vystřelil obrat v české e-commerce na rekordních 135 miliard Kč a v mnoha odvětvích tak právě využívání moderních technologií zásadně dláždí cestu k zákazníkovi. Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky (AMSP ČR) se letos v rámci Roku digitálního podnikání pokusí tristní bilanci vylepšit.

Co se díky RDP 2019 dozvíte?

Rok digitálního podnikání odpoví malým firmám na otázky, ve kterých často tápou: co obnáší marketing na internetu, jak na efektivní elektronickou komunikaci, chytré finance nebo navázání on-line spolupráce? A jaké jsou už dnes možnosti využití virtuální reality? Zatímco dotační projekty jako voucher Středočeského inovativního centra pomáhají s financováním projektů, osvětu menších podniků si pro rok 2019 vzala na starost právě AMSP.

Po ročnících zasvěcených řemeslům, venkovu nebo rodinnému podnikání bude letos pod heslem „Jednoduše, srozumitelně, prakticky“ chtít předat co největšímu množství subjektů informace o tom, jak obstát v digitálním světě. Vzdělávací akce se na celý rok připravují v sekcích Firma, Obchod, Služby, Průmysl, Řemeslo nebo Farma. Oficiálními partnery akce jsou Deloitte, Czech Invest nebo Facebook, ale také BlueGhost.

Nejbližší akce Roku digitálního podnikání

Už 25. dubna se v MAKRO Akademii na Praze 5 uskuteční konference Obchod a retail 4.0. Ústředním tématem 3 odpoledních bloků se stane digitalizace obchodu. Jak funguje v praxi? A za jakých podmínek na ni mohou dosáhnout malé firmy? Mezi přednášejícími nebude chybět ani Modrý duch – kreativní ředitel BlueGhostu Lukáš Pilka na akci promluví o digitálním designu a jeho vlivu na plnění obchodních cílů. Vstup pro návštěvníky je zdarma.