Menu

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Jak bude vypadat nakupování budoucnosti? Co je to fygitální realita a proč v ní už vlastně většina z nás žije? Jak se pozná „boží zákaznická zkušenost“ a proč právě ona bude v nadcházejících letech oddělovat průměr od úspěchu? Na to v Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.

Update: Digitální, nebo fygitální? Jak vidí Microsoft obchod budoucnosti

Nalaďte si Update každých 14 dní:

Už jste slyšeli, že žijeme ve fygitálním světě?

Nikoliv digitálním, jak se často říká, ale fygitálním, což zřejmě lépe popisuje skutečnost. Co to znamená? Anglický výraz fygital vznikl složením slov fyzical a digital a začal se užívat pro současný hybridní způsob života v němž získáváme zkušenosti a prožíváme zážitky v obou prostředích. Když procházíme ulicemi města díváme se na displej smartphonu, kde nám mapová aplikace ukazuje nejlepší dopravní spojení nebo vybírá místa v okolí, která by nás osobně mohla zajímat. Nakonec se vše sloučí do jednoho obrazu a náš výsledný dojem vznikne na základě vjemů přicházejících z obou světů.

Realita dva v jednom

Propojení fyzického a digitálního světa je zajímavé i v prostředí marketingu a designu zákaznického prožitku. Z aktuálního průzkumu Americké maloobchodní asociace například vyplývá, že mileniálové a lidé narození po roce 2000 prakticky nerozlišují mezi online a fyzickým nakupováním. Obchody se už pro ně dávno nedělí na kamenné a internetové, spíše se předpokládá, že značka bude mít kvalitní zastoupení na obou místech a vše bude kompletně propojeno.

Obchody budoucnosti vědí, co chcete, dokonce i když to nevíte vy sami

Podle marketérů lze navíc pomocí nejrůznějších technologií utvářet i v kamenných obchodech vysoce personalizovaný a poutavý zážitek, který může v lecčems předstihnout naše zkušenosti z eshopů a online plartforem. Čeká nás tedy inteligentní supermarket plný senzorů, displejů a rozšířené reality poháněný sofistikovanými algoritmy a velkými daty? Jaké inovace přinese budoucnost fygitálního nakupování? Na to v dnešním Updatu odpoví Nikola Pleska ze společnosti Microsoft.

Jak se vám článek líbil?

1

Praktický

4

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc

Pojďme vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku