Menu

Update: Recepční, webový formulář nebo čipy - jak se v budoucnu budeme zapisovat v hotelu?

Podle světové světové organizace cestovního ruchu tvoří mezinárodní turismus 25-30% všech služeb na světě. Ať už jste dobrodruh nebo cestujete za businessm, digitální technologie do vaší cesty dneska už více či méně vstupují vždycky. A v novém díle podcastu BlueGhost Update se zaměřujeme na to, co přináší online check-in, kam jde ještě po technologické stránce posunout a čím bychom se v budoucnu na recepci mohli prokazovat.

Update: Recepční, webový formulář nebo čipy - jak se v budoucnu budeme zapisovat v hotelu?

Nalaďte si Update každých 14 dní:

Chcete, aby vás v hotelu někdo přivítal, vyplnil s vámi vstupní formulář, předal klíče a předal vám všechny informace? Nebo raději všechno vyplníte dopředu, v hotelu už si jen vyzvednete kartu od pokoje a interakcí s personálem chcete trávit co nejméně času?

Pavlína Zychová vede startup MySpace, který se zaměřuje na co nejhladší proces check-inu v hotelu, především přes webové rozhraní. To je totiž podle ní to, co si část klientů přeje, především ti, kteří cestují za byznysem. Je ale podle ní třeba dobře znát své zákazníky a své služby ideálně personalizovat.

"Je důležitejší znát vás jako cestovatele - personu. Proto se co nejvíce informací snažíme zjistit dopředu. Aspoň částice toho, jak podle vás ten proces a pobyt má vypadat," říká Pavlína Zychová v nové epizodě podcastu BlueGhost Update.

Občanka, chytré hodinky nebo dokonce čip?

"Co se děje už teď je zjednodušení klíčů a obecně vstupu do toho pokoje, přes nějaké wearables například" pokračuje Pavlína Zychová. "Hodně lidí to odsuzuje, ale já bych třeba ráda měla čip, někde na těle, který bych si nabila a ono by mi to otvíralo. To, že teď máme telefony nebo hodinky, je fajn, sama to využívám. Ale kdybych mohl využívat nějakou svoji travel-identitu, ani check-in bych nemusela vyplňovat, nemusela bych skenovat občanku, ale měla bych to už někde nahrané a předala ty ifnormace jedním swipem nebo jedním pípnutím, tam si myslím, že ta budoucnost je."

Co všechno vlastně během cesty řešíme, aniž bychom si to uvědomovali? Jaký je rozdíl mezi potřebami turisty a business cestovatele? A jaké v tom můžeme vidět příležitosti ke zlepšení pomocí digitálních technologií i jinak?

Poslechněte si v nové epizodě BlueGhost Update.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc

Pojďme spolu vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku