Nahlédněte do seznamu služeb, které vám pomohou k novým objednávkám i k plné pokladnici.
Eshop na míru vám vytvoří Modrý duch od A do Z. Zařídí marketingovou studii, navrhne design a obsah, naprogramuje aplikaci, zajistí napojení na libovolný firemní systém a přivede (nejen) první zákazníky. Během úvodní analýzy poznají marketéři vaše firemní procesy, prozkoumají data, zjistí názory zákazníků a stanoví měřitelné cíle eshopu: Zpravidla objem a hodnotu objednávek. Poté se digitální designéři a obsahoví specialisté pustí do přípravy uživatelského rozhraní, vymýšlení konkrétních funkcí, tvorby obsahu, fotografií, titulků, popisků a prodejních argumentů. Výsledkem přitom nemusí být jen „klasický“ internetový obchod, ale i atypická aplikace - díky nejmodernějším vývojářským nástrojům a zkušenostem svého programátorského týmu dokáže Modrý duch realizovat i velmi netradiční úkoly. Navíc neuvěřitelně efektivně a s ohledem na bezpečnost aplikace.
Dobrá online reklama přivede na web jen relevantní návštěvníky, u nichž je největší šance, že je vaše nabídka osloví. Alfou a omegou je vždy stanovení cílů a následné měření a hlídání ukazatelů: Kolik stojí 100 návštěvníků? Kolik z nich pošle objednávku? Jaká je celková hodnota objednávek? A podíl nákladů na obratu? Vzhledem k rozpočtu, marži a cílovému publiku odhadnou marketéři předpokládaný zásah a vyberou ideální mediální kanály pro komunikaci: Inzeráty ve vyhledávačích cílící na související klíčová slova, YouTube reklamy, grafické bannery v obsahové síti Google Ads a Sklik (weby s vysokou návštěvností) nebo příspěvky na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn apod. Kreativní tým Modrého ducha připraví obsah a ppc specialisté zajistí spuštění reklam. Na pravidelných schůzkách vás poté budou informovat, jak se kampani daří a jak vám online inzerce pomáhá k novým objednávkám.
Srovnávače zboží jsou pro mnohé eshopy tím nejefektivnějším marketingovým kanálem. Nahrát na ně své produkty a čekat na štěstí však většinou nestačí. Modrý duch zná tajemství Heureky, Google nákupů, Zboží od Seznamu, ale i specializovaných srovnávačů zaměřujících se na módu nebo nábytek. Tam i onam pro vás zařídí indexaci, párování a kategorizaci produktů, nastaví efektivní ceny za prokliky, poradí vám, jak pracovat se zpětnou vazbou od zákazníků a pomůže získat dobrá hodnocení. Svůj kredit tak využijete efektivněji, získáte lepší návratnost investice i vyšší objem objednávek.
Chcete pomoct se získáváním objednávek? Nebojte se ozvat!
Audit pomůže k větší efektivitě vašich investic do online reklamy. Méně nákladů, více objednávek - to je, oč tu běží. Modrý duch prověří, zda využíváte efektivně všech možností PPC reklamy a překontroluje práci stávajícího správce či agentury. Posvítí si na data v Skliku, Google Ads, Facebook Business Manageru, na Heuréce, Mergadu nebo v Google Analytics. Zjistí, zda nepřicházíte o peníze chybným nastavením kampaní, zda cílíte na nejvhodnější publikum a zda využíváte všechny nástroje včetně remarketingu, dynamického vyhledávání nebo rozšíření reklam. Marketéři BlueGhostu také překontrolují správné měření konverzních cílů, klíčová slova, ale také texty inzerátů, ceny za proklik a celkové rozpočty - jen tak lze zjistit, kde se náklady vyplácí a kde nikoliv. Na konci získáte nezávislou zprávu o efektivitě vaší online reklamy a seznam konkrétních doporučení, co lze v kampani vylepšit.
Ne každý eshop funguje stejně dobře. Stojí ten váš na pevných základech? Vodí vám dostatek objednávek a pomáhá k plnění cílů? Testování použitelnosti je klíčem k funkční aplikaci, srozumitelnému designu i přesvědčivé komunikaci. Díky testování lze pochopit, jak lidé pracují s rozhraním, kde mají potíže a co na něm naopak oceňují. Zjistíte tak, zda je aplikace pochopitelná a dobře ovladatelná, zda je přívětivá, vizuálně atraktivní a především zda směřuje chování návštěvníků směrem k nákupnímu košíku. Čas věnovaný této kontrole prakticky vždy vede ke zjištění nedostatků a k odhalení málo zjevných, avšak často závažných chyb způsobujících okamžité opuštění stránek či nižší konverze. Modrý duch vám pomůže s kompletní realizací uživatelského testování: Odhadne možné problémy a připraví scénáře, které je potvrdí, nebo naopak vyvrátí. Osloví vhodné respondenty, povede moderované rozhovory, vyhodnotí výsledky a připraví konkrétní doporučení pro zlepšení designu.
Mailingové kampaně jsou součástí celkové marketingové strategie a stejně tak je potřeba o nich přemýšlet. Jedná se o další kanál, pomocí kterého můžete zaujmout své bývalé, současné i potenciální zákazníky, a jako takovému je mu třeba věnovat náležitou pozornost. Modrý duch se postará o segmentaci vaší databáze a personalizaci vaší rozesílky. S využitím chytrých funkcí a nástrojů lze e-mailovou komunikaci maximálně zjednodušit a automatizovat tak, aby si udržela relevanci vzhledem k cílovému publiku a přinášela odpovídající výsledky, zejména vysoký open-rate a splnění cíle po prokliku na web. E-mailové řešení Modrého ducha zahrnuje: Grafickou šablonu odpovídající vašemu firemnímu vizuálnímu stylu, texty, které prodávají, remarketingové kampaně prostřednictvím e-mailu, možnost nahrání produktů z xml feedu, skriptování, A / B testování a testovací rozesílky, nastavení samotných kampaní. Více se dozvíte v samostatném článku.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc