Chcete nové poptávky? Jak zvýšit šance, že vás zákazník osloví
Blog 10. 01. 2020
Modrý duch zajistí, aby vaše obchodní oddělení nezarůstalo pavučinami. Podívejte se na seznam služeb, které přikouzlí zájem zákazníků o vaší nabídku.

Tvorba webu na míru
Vlastní web je stále nejlepším online prostředím, kde přesvědčit uživatele k odeslání poptávky. Je zde dostatek prostoru k představení služeb či katalogu produktů i k prezentaci prodejních argumentů. Nedělíte se o pozornost s ostatními inzerenty, máte zde dostatek místa k prezentaci souvisejícího obsahu a poptávku odtud lze odeslat na pár kliknutí. Vše je zde navíc dokonale měřitelné a optimalizovatelné.
Modrý duch vám vykouzlí „poptávkový web" od A do Z. Zařídí marketingovou studii, stanoví chytré cíle, navrhne design a obsah a naprogramuje aplikaci - díky nejmodernějším vývojářským nástrojům to navíc připraví neuvěřitelně bezpečně a efektivně. Obsah, design i funkce internetových stránek přitom budou mít jediný úkol - pomáhat pří získávání poptávek. Uživatelské prostředí, videa, fotografie, titulky, popisky a mnoho dalšího se přizpůsobí tomuto hlavnímu cíli.
Online reklama se zaměřením na zisk poptávek
Dobrá online reklama přivede na web jen relevantní návštěvníky, u nichž je největší šance, že je vaše nabídka osloví. Alfou a omegou je vždy stanovení cílů a následné měření a hlídání ukazatelů: Kolik stojí 100 návštěvníků? A kolik z nich pošle poptávku? Vzhledem k rozpočtu a cílovému publiku odhadnou marketéři předpokládaný zásah a vyberou ideální mediální kanály pro komunikaci: Inzeráty ve vyhledávačích cílící na související klíčová slova, YouTube reklamy, grafické bannery v obsahové síti Google Ads a Sklik (weby s vysokou návštěvností) nebo příspěvky na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn apod. Kreativní tým Modrého ducha připraví obsah a PPC specialisté zajistí spuštění reklam. Na pravidelných schůzkách vás poté budou informovat, jak se kampani daří a jak vám online inzerce pomáhá k novým poptávkám.
Chcete pomoct se získáváním poptávek? Nebojte se ozvat!
Audit PPC kampaně
Audit pomůže k větší efektivitě vašich investic do online reklamy. Méně nákladů, více poptávek - to je, oč tu běží. Modrý duch prověří, zda využíváte efektivně všech možností PPC reklamy a překontroluje práci stávajícího správce či agentury. Posvítí si na data v Skliku, Google Ads, Facebook Business Manageru nebo v Google Analytics. Zjistí, zda nepřicházíte o peníze chybným nastavením kampaní, zda cílíte na nejvhodnější publikum a zda využíváte všechny nástroje včetně remarketingu, dynamického vyhledávání nebo rozšíření reklam. Marketéři BlueGhostu také překontrolují správné měření konverzních cílů, klíčová slova, ale také texty inzerátů, ceny za proklik i celkové rozpočty - jen tak lze zjistit, kde se náklady vyplácí a kde nikoliv. Na konci získáte nezávislou zprávu o efektivitě vaší online reklamy a seznam konkrétních doporučení, co lze v kampani vylepšit.
Uživatelské testování použitelnosti
Ne každý web funguje stejně dobře. Stojí ten váš na pevných základech? Vodí vám poptávky a pomáhá k plnění cílů? A jak dobře? Testování použitelnosti je klíčem k funkční aplikaci, srozumitelnému designu i přesvědčivé komunikaci. Díky testování lze pochopit, jak lidé pracují s rozhraním, kde mají potíže a co na něm naopak oceňují. Zjistíte tak, zda je aplikace pochopitelná a dobře ovladatelná, zda je přívětivá, vizuálně atraktivní a především zda směřuje chování návštěvníků žádoucí cestou. Čas věnovaný této kontrole prakticky vždy vede ke zjištění nedostatků a k odhalení málo zjevných, avšak často závažných chyb způsobujících okamžité opuštění stránek či nižší konverze. Modrý duch duch vám pomůže s kompletní realizací uživatelského testování: Odhadne možné problémy a připraví scénáře, které je potvrdí, nebo naopak vyvrátí. Osloví vhodné respondenty, povede moderované rozhovory, vyhodnotí výsledky a připraví konkrétní doporučení pro zlepšení designu.
Jak se vám článek líbil?
2
Praktický
0
Inspirující
0
Zábavný
0
Nic moc