Menu

Chcete nové poptávky? Jak zvýšit šance, že vás zákazník osloví

Modrý duch zajistí, aby vaše obchodní oddělení nezarůstalo pavučinami. Podívejte se na seznam služeb, které přikouzlí zájem zákazníků o vaší nabídku.

Chcete nové poptávky? Jak zvýšit šance, že vás zákazník osloví

Tvorba webu na míru

Vlastní web je stále nejlepším online prostředím, kde přesvědčit uživatele k odeslání poptávky. Je zde dostatek prostoru k představení služeb či katalogu produktů i k prezentaci prodejních argumentů. Nedělíte se o pozornost s ostatními inzerenty, máte zde dostatek místa k prezentaci souvisejícího obsahu a poptávku odtud lze odeslat na pár kliknutí. Vše je zde navíc dokonale měřitelné a optimalizovatelné.

Modrý duch vám vykouzlí „poptávkový web” od A do Z. Zařídí marketingovou studii, stanoví chytré cíle, navrhne design a obsah a naprogramuje aplikaci - díky nejmodernějším vývojářským nástrojům to navíc připraví neuvěřitelně bezpečně a efektivně. Obsah, design i funkce internetových stránek přitom budou mít jediný úkol - pomáhat pří získávání poptávek. Uživatelské prostředí, videa, fotografie, titulky, popisky a mnoho dalšího se přizpůsobí tomuto hlavnímu cíli.

Online reklama se zaměřením na zisk poptávek

Dobrá online reklama přivede na web jen relevantní návštěvníky, u nichž je největší šance, že je vaše nabídka osloví. Alfou a omegou je vždy stanovení cílů a následné měření a hlídání ukazatelů: Kolik stojí 100 návštěvníků? A kolik z nich pošle poptávku? Vzhledem k rozpočtu a cílovému publiku odhadnou marketéři předpokládaný zásah a vyberou ideální mediální kanály pro komunikaci: Inzeráty ve vyhledávačích cílící na související klíčová slova, YouTube reklamy, grafické bannery v obsahové síti Google Ads a Sklik (weby s vysokou návštěvností) nebo příspěvky na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn apod. Kreativní tým Modrého ducha připraví obsah a PPC specialisté zajistí spuštění reklam. Na pravidelných schůzkách vás poté budou informovat, jak se kampani daří a jak vám online inzerce pomáhá k novým poptávkám.

Audit PPC kampaně

Audit pomůže k větší efektivitě vašich investic do online reklamy. Méně nákladů, více poptávek - to je, oč tu běží. Modrý duch prověří, zda využíváte efektivně všech možností PPC reklamy a překontroluje práci stávajícího správce či agentury. Posvítí si na data v Skliku, Google Ads, Facebook Business Manageru nebo v Google Analytics. Zjistí, zda nepřicházíte o peníze chybným nastavením kampaní, zda cílíte na nejvhodnější publikum a zda využíváte všechny nástroje včetně remarketingu, dynamického vyhledávání nebo rozšíření reklam. Marketéři BlueGhostu také překontrolují správné měření konverzních cílů, klíčová slova, ale také texty inzerátů, ceny za proklik i celkové rozpočty - jen tak lze zjistit, kde se náklady vyplácí a kde nikoliv. Na konci získáte nezávislou zprávu o efektivitě vaší online reklamy a seznam konkrétních doporučení, co lze v kampani vylepšit.

Uživatelské testování použitelnosti

Ne každý web funguje stejně dobře. Stojí ten váš na pevných základech? Vodí vám poptávky a pomáhá k plnění cílů? A jak dobře? Testování použitelnosti je klíčem k funkční aplikaci, srozumitelnému designu i přesvědčivé komunikaci. Díky testování lze pochopit, jak lidé pracují s rozhraním, kde mají potíže a co na něm naopak oceňují. Zjistíte tak, zda je aplikace pochopitelná a dobře ovladatelná, zda je přívětivá, vizuálně atraktivní a především zda směřuje chování návštěvníků žádoucí cestou. Čas věnovaný této kontrole prakticky vždy vede ke zjištění nedostatků a k odhalení málo zjevných, avšak často závažných chyb způsobujících okamžité opuštění stránek či nižší konverze. Modrý duch duch vám pomůže s kompletní realizací uživatelského testování: Odhadne možné problémy a připraví scénáře, které je potvrdí, nebo naopak vyvrátí. Osloví vhodné respondenty, povede moderované rozhovory, vyhodnotí výsledky a připraví konkrétní doporučení pro zlepšení designu.

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc