Menu

Chcete být vidět? Čím podpořit vizibilitu a známost značky

Zrcadlo, zrcadlo, kdo je v zemi nejznámější? Modrý duch vám přináší ucelený seznam svých služeb, které přičarují vaší značce větší viditelnost a podpoří celkové povědomí o brandu.

Chcete být vidět? Čím podpořit vizibilitu a známost značky

Brand Positioning

Služba zajistí, aby budoucí či inovovaná značka zaujala vhodnou pozici v myslích zákazníků, odlišila se od zbytku trhu a stala konkurenceschopnější. Skrze sérii moderovaných workshopů Modrý duch zjistí, co je podstatou vašich služeb a produktů, kde jsou jejich největší výhody a co je na nich zajímavého. Stejně tak prozkoumá vaši konkurenci i zákazníky a dle těchto podkladů připraví popis cílové skupiny, marketingové persony, archetyp značky, příběh značky, brandové asociace, rámcový tón komunikace i komunikační brief. Tím získáte strategický dokument určující směr dalším marketingovým aktivitám.

Název značky

Kreativní tým Modrého ducha navrhne autentický název firmy, služby nebo produktu tak, aby seděl vašemu podnikání a posílil konkurenceschopnost. V souladu s brand positioningem a dalšími pravidly pro správné názvy vznikne několik návrhů, které budou následně podrobeny testu u cílové skupiny. Výstupem bude prezentace všech dobrých variant včetně preferencí publika a doporučení od BlueGhost. Finální rozhodnutí samozřejmě zůstane ve vašich rukou.

Vizuální identita

Vizuální komunikace je nejvýznamnějším nástrojem, který tvoří obraz značky či společnosti u jejích zákazníků, partnerů, investorů a zaměstnanců. V souladu s brand positioningem vytvoří kreativní tým Modrého ducha vizuální systém, který lze chápat jako soubor designových pravidel pro všechny viditelné výstupy: reklamní materiály, obaly, katalogy, vizitky, dokumenty, dárkové předměty, digitální komunikaci (aplikace, weby, newslettery, sociální sítě atd.) a další materiály dle specifických potřeb vaší firmy. Vznikne tak nejen samotné logo, ale i typografická pravidla, definice barev, ilustrace, ikony a další stavební kameny vizuální identity, včetně ukázek použití na vybraných firemních materiálech.

Dále s vámi designéři Modrého ducha sestaví kompletní seznam materiálů, které reprezentují vaší značku či společnost, a v souladu s vizuálním stylem navrhnou pro každý z nich jeho konkrétní podobu. Vytvoří digitální šablony, předtisková data nebo podrobné rozkresy každého výstupu a umístí je do BrandBoardu - vašeho vlastního online design manuálu, kde je budete mít stále k dispozici a na pár kliknutí si je můžete snadno stáhnout pro jakékoliv použití. Tím však spolupráce nekončí. Modrý duch je vám schopen pomoci i s výběrem vhodného dodavatele pro tisk či výrobu fyzických materiálů, zastoupit vás v odborné komunikaci a pohlídat kvalitu výstupů.

Online reklama se zaměřením na viditelnost značky

Výkonnostní kampaň pomůže i k okamžitému zvýšení povědomí o vaší značce. Kreativní a marketingový tým Modrého ducha připraví reklamní sdělení v podobě klíčového vizuálů (v souladu s brand positioningem a vizuální identitou) a dle něj rozpracuje různé formáty inzerátů schopných upoutat pozornost (videa, grafické bannery, příspěvky na sociální sítě). Vzhledem k rozpočtu a cílovému publiku odhadnou marketéři předpokládaný zásah a vyberou ideální mediální kanály pro komunikaci: YouTube, inzeráty v obsahové síti Google Ads a Sklik, Facebook, Instagram a další. Na pravidelných schůzkách vás budou následně informovat, jak se kampani daří a jak vaše značka získává popularitu.

SEO analýza

Péče věnovaná SEO je cestou k lepším výsledkům ve vyhledávačích, růstu návštěvnosti webu a tedy i většímu povědomí o značce. Základem služby je SEO audit, který prověří dohledatelnost webu, prozkoumá obsah, posvítí si na strukturu zdrojového kódu, rychlost načítání nebo podpoří viditelnost značky, posílí kontakt se stávajícími zákazníky a pomůže oslovit cílové publikum. S ohledem na brand positioning a SEO analýzu připraví Modrý duch obsahovou strategii i publikační plán a poté se společně s vámi pustí do přípravy článků, rozhovorů, návodů nebo case studies. Stejně tak nachystá doprovodné obrázky a zajistí pravidelnou publikaci.

Obsahový marketing na sociálních sítích

Pravidelná aktivita na sociálních sítích posiluje kontakt se zákazníky a oslovuje nové publikum. Obsahoví specialisté Modrého ducha vyberou nejvhodnější platformy vzhledem k cílové skupině (Facebook, LinkedIn, Instagram apod.), nastaví redakční a analytické nástroje pro správu sociálních médií a připraví publikační plán. Následně budou vytvářet a sdílet textové i vizuální příspěvky, reagovat na komentáře (vypořádají se i s negativními reakcemi), přebírat obsah třetích stran a nacházet témata, která osloví zákazníky. Úspěšné příspěvky (tedy takové, které vyvolají zájem u publika) bude Modrý duch dále propagovat tak, aby zajistil jejich vyšší dosah a zvýšil celkovou efektivitu kampaně.

Microsite

Specializovaná stránka navržená jako „landing page” pro konkrétní kampaň je nenahraditelnou součástí celého reklamního ekosystému. Microsite zajistí účinnější prezentaci i lepší plnění cílů, dokáže vyprávět příběh značky, prezentovat vybranou službu nebo produkt a sbírat kontaktní informace na potencionální zákazníky. Modrý duch vám vykouzlí „mikrostránku” od A do Z. Navrhne její design a připraví obsah, naprogramuje ji a začlení do kampaně tak, aby plnila stanovené cíle.

Personalizovaný emailing

Mailingové kampaně jsou součástí celkové marketingové strategie a stejně tak je potřeba o nich přemýšlet. Jedná se o další kanál, pomocí kterého můžete zaujmout své bývalé, současné i potenciální zákazníky, a jako takovému je mu třeba věnovat náležitou pozornost. Modrý duch se postará o segmentaci vaší databáze a personalizaci vaší rozesílky. S využitím chytrých funkcí a nástrojů lze e-mailovou komunikaci maximálně zjednodušit a automatizovat tak, aby si udržela relevanci vzhledem k cílovému publiku a přinášela odpovídající výsledky, zejména vysoký open-rate a splnění cíle po prokliku na web. E-mailové řešení Modrého ducha zahrnuje: Grafickou šablonu odpovídající vašemu firemnímu vizuálnímu stylu, texty, které prodávají, remarketingové kampaně prostřednictvím e-mailu, možnost nahrání produktů z xml feedu, skriptování, A / B testování a testovací rozesílky, nastavení samotných kampaní. Více se dozvíte v samostatném článku.

Jak se vám článek líbil?

4

Praktický

1

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc