Menu

Kam na e-commerce konference 2020: Jaké marketingové eventy ještě možná neznáte?

Přemýšlíte, kam vyrazit za inspirací v oblasti e-commerce a digitálního marketingu? Modrý duch vám připravil výběr deseti zajímavých eventů, které stojí za to navštívit.

Kam na e-commerce konference 2020: Jaké marketingové eventy ještě možná neznáte?

Výběr veletrhů, konferencí, eventů, akcí a událostí z oblasti e-commerce a digitálního marketingu je i v tuzemsku poměrně široký. Málokdo má však kapacitu být úplně všude. Abyste se zbytečně nevystavovali rozhodovací paralýze, vyberte si z doporučeného seznamu Modrého ducha přesně to, co vám nejlépe sedne. Na své si přijdou jak marketéři a kreativci, tak management i majitelé internetových obchodů, malých, středních, i velkých firem.

Internet advertising conference

Již 13. ročník IAC se letos uskuteční v tematickém datu 13.2. v nových prostorách O2 Universum. Vysočanské kulturní centrum naplní odborníci z oblasti marketingu a médií, kteří budou hovořit o programatice, umělé inteligenci i problematice uživatelských dat. Zůčastnit se můžete také dvou workshopů o mediálním plánování a programatickém obchodování.

Eshopista: Expanze a e-commerce v zahraničí

Bavila vás poslední minikonference Modrého ducha s názvem 7 nástrah e-shopařovy cesty do zahraničí? Rádi byste o této tématice nasáli další informace od dalších řečníků? Pak je pro vás tato akce jako stvořená. Na Eshopistovi se dozvíte novépodnětné tipy, jak uspět na zahraničních trzích.

  • Kdy: 20. února 2020
  • Kde: La Fabrika, Komunardů 1001/30, 170 00 Holešovice
  • Více info: https://www.facebook.com/events/1160925284076399/
  • Brandstorming 2020

    „Každá značka chce být jedinečná“. A co tedy můžete udělat pro to, aby váš brand nezapadl? Na březnovém BRANDstormingu se čeští marketéři dozví, jak přemýšlet „out of the box“ a šlapat tak na paty zahraničním lídrům. Šestý ročník konference navštíví inspirativní přednášející z oblasti marketingu, designu a výzkumu. Těšit se můžete nejen na nestárnoucí problematiku lovebrandu, ale například i na legislativní pasti při budování značky.

    Czech online expo

    „Největší český e-commerce a on-line business veletrh s 15 tématickými konferencemi“ Jaké oblasti Czech Online Expo pokrývá? PPC, SEO, data a analytiku, packaging, UX a CRO, strategii e-commerce, logistiku, e-mailing, social media, INT, automatizaci. Ať už jste v digitálním marketingu nováček nebo senior, tato událost je pevným bodem pro každého, kdo se pohybuje v on-line komunitě.

    Content First 2020

    Tvorba a strategie, vertikální obsah a další nové formáty, měření a optimalizace - to jsou tři hlavní pilíře, které se budou probírat na letošním Content First. Jak si získat cílovou skupinu? Jaké nové trendy se nebát vyzkoušet? Jak prorazit s tím správným typem obsahu? Blog, video nebo influencer marketing, co využít pro splnění vašich cílů? Event ocení jak kreativci, tak i manažeři, marketingoví ředitelé a další specialisté.

    Communication Summit

    Hlavní host a řečník Richard Shotton, behaviorální ekonom z oblasti marketingu a reklamy, vám odhalí 25 evolučně zakořeněných sklonů, které ovlivňují nákupní chování. Autor bestselleru The Choice Factory vysvětlí, jak překonat bariéru mezi firmou a zákazníkem, jak pochopit lidské rozhodování a jak ho účinně ovlivňovat.

    Jak efektivně spolupracovat s influencery

    Influenceři - jedno z nejvíce skloňovaných slov posledních let. Zapojit či nezapojit? Mít či nemít? Vydělají či nevydělají? Pokud vás inspirovaly rozhovory s influencer manažerem Jakubem Maříkem, vyražte do terénu pochytat další znalosti od odborníků z praxe. Jak nastavit spolupráci? Jaké stanovit cíle? Co očekávat a čeho se vyvarovat? Dočkáte se nových odpovědí a podnětů nejen od lidí z agentur, ale i od samotných influencerů.

    Marketing v praxi pro podnikatele

    Jaké marketingové činnosti mohou pomoci vašemu podnikání a kdy je začít používat? Jak vytvořit poutavý text a jak rozvrhnout web tak, aby dával smysl a navíc zákazníky bavil? Jak využívat SEO, emailing, PPC kampaně či sociální sítě? Jak nastavit e-shop a odstranit nejčastější problémy nákupního košíku? Jak komunikovat se zákazníky a kdy se vyplatí chatboti? Na akci se dozvíte praktické postupy, které můžete ihned začít aplikovat na svůj byznys.

    Czech internet forum 2020

    Jaké nové služby, inovativní projekty a měřící nástroje jsou aktuálně k dispozici pro všechny internetové podnikatele? Jak velikáni jako Facebook nebo Google ovlivňují český online rybníček? Jaké mediální domy nabízejí placený obsah, který stojí za to? Jaké jsou nejdůležitější změny v národní i nadnárodní legislativě? Odpovědi nejen na tyto otázky se dozvíte v rámci CIF20.

    Web TOP 100

    Firemní web, microsite, mobilní řešení, online reklamní kampaň, nejefektivnější řešení, e-mailing, obsahový marketing, nástroje a speciální ocenění - to je devět hlavních kategorií, ve kterých české agentury bojují o nejlepší weby roku a pomyslnou vstupenku do digitální síně slávy. Letos se WebTop100 dočká generační proměny. V plánu je například redefinování soutěžních okruhů nebo rozšířený tým hodnotitelů. Pokud jste zvědaví, kdo vyhraje a jestli BlueGhost obhájí loňská vítězství, neváhejte dorazit.

    Jak se vám článek líbil?

    3

    Praktický

    0

    Inspirující

    0

    Zábavný

    0

    Nic moc

Pojďme spolu vytvořit něco skvělého!

Dlouhodobá spolupráce může začít jedním kliknutím

Domluvit schůzku