Přemýšlíte, kam vyrazit za inspirací v oblasti e-commerce a digitálního marketingu? Modrý duch vám připravil výběr deseti zajímavých eventů, které stojí za to navštívit.
Výběr veletrhů, konferencí, eventů, akcí a událostí z oblasti e-commerce a digitálního marketingu je i v tuzemsku poměrně široký. Málokdo má však kapacitu být úplně všude. Abyste se zbytečně nevystavovali rozhodovací paralýze, vyberte si z doporučeného seznamu Modrého ducha přesně to, co vám nejlépe sedne. Na své si přijdou jak marketéři a kreativci, tak management i majitelé internetových obchodů, malých, středních, i velkých firem.
Již 13. ročník IAC se letos uskuteční v tematickém datu 13.2. v nových prostorách O2 Universum. Vysočanské kulturní centrum naplní odborníci z oblasti marketingu a médií, kteří budou hovořit o programatice, umělé inteligenci i problematice uživatelských dat. Zůčastnit se můžete také dvou workshopů o mediálním plánování a programatickém obchodování.
Bavila vás poslední minikonference Modrého ducha s názvem 7 nástrah e-shopařovy cesty do zahraničí? Rádi byste o této tématice nasáli další informace od dalších řečníků? Pak je pro vás tato akce jako stvořená. Na Eshopistovi se dozvíte novépodnětné tipy, jak uspět na zahraničních trzích.
„Každá značka chce být jedinečná“. A co tedy můžete udělat pro to, aby váš brand nezapadl? Na březnovém BRANDstormingu se čeští marketéři dozví, jak přemýšlet „out of the box“ a šlapat tak na paty zahraničním lídrům. Šestý ročník konference navštíví inspirativní přednášející z oblasti marketingu, designu a výzkumu. Těšit se můžete nejen na nestárnoucí problematiku lovebrandu, ale například i na legislativní pasti při budování značky.
„Největší český e-commerce a on-line business veletrh s 15 tématickými konferencemi“ Jaké oblasti Czech Online Expo pokrývá? PPC, SEO, data a analytiku, packaging, UX a CRO, strategii e-commerce, logistiku, e-mailing, social media, INT, automatizaci. Ať už jste v digitálním marketingu nováček nebo senior, tato událost je pevným bodem pro každého, kdo se pohybuje v on-line komunitě.
Tvorba a strategie, vertikální obsah a další nové formáty, měření a optimalizace - to jsou tři hlavní pilíře, které se budou probírat na letošním Content First. Jak si získat cílovou skupinu? Jaké nové trendy se nebát vyzkoušet? Jak prorazit s tím správným typem obsahu? Blog, video nebo influencer marketing, co využít pro splnění vašich cílů? Event ocení jak kreativci, tak i manažeři, marketingoví ředitelé a další specialisté.
Hlavní host a řečník Richard Shotton, behaviorální ekonom z oblasti marketingu a reklamy, vám odhalí 25 evolučně zakořeněných sklonů, které ovlivňují nákupní chování. Autor bestselleru The Choice Factory vysvětlí, jak překonat bariéru mezi firmou a zákazníkem, jak pochopit lidské rozhodování a jak ho účinně ovlivňovat.
Influenceři - jedno z nejvíce skloňovaných slov posledních let. Zapojit či nezapojit? Mít či nemít? Vydělají či nevydělají? Pokud vás inspirovaly rozhovory s influencer manažerem Jakubem Maříkem, vyražte do terénu pochytat další znalosti od odborníků z praxe. Jak nastavit spolupráci? Jaké stanovit cíle? Co očekávat a čeho se vyvarovat? Dočkáte se nových odpovědí a podnětů nejen od lidí z agentur, ale i od samotných influencerů.
Jaké marketingové činnosti mohou pomoci vašemu podnikání a kdy je začít používat? Jak vytvořit poutavý text a jak rozvrhnout web tak, aby dával smysl a navíc zákazníky bavil? Jak využívat SEO, emailing, PPC kampaně či sociální sítě? Jak nastavit e-shop a odstranit nejčastější problémy nákupního košíku? Jak komunikovat se zákazníky a kdy se vyplatí chatboti? Na akci se dozvíte praktické postupy, které můžete ihned začít aplikovat na svůj byznys.
Jaké nové služby, inovativní projekty a měřící nástroje jsou aktuálně k dispozici pro všechny internetové podnikatele? Jak velikáni jako Facebook nebo Google ovlivňují český online rybníček? Jaké mediální domy nabízejí placený obsah, který stojí za to? Jaké jsou nejdůležitější změny v národní i nadnárodní legislativě? Odpovědi nejen na tyto otázky se dozvíte v rámci CIF20.
Firemní web, microsite, mobilní řešení, online reklamní kampaň, nejefektivnější řešení, e-mailing, obsahový marketing, nástroje a speciální ocenění - to je devět hlavních kategorií, ve kterých české agentury bojují o nejlepší weby roku a pomyslnou vstupenku do digitální síně slávy. Letos se WebTop100 dočká generační proměny. V plánu je například redefinování soutěžních okruhů nebo rozšířený tým hodnotitelů. Pokud jste zvědaví, kdo vyhraje a jestli BlueGhost obhájí loňská vítězství, neváhejte dorazit.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc